Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00296577/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-23
- 2024/BZP 00305264/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Brześć Kujawski - III Etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZEŚĆ KUJAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866815
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Brześć Kujawski
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-880
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: (54)2316313
1.5.8.) Numer faksu: (54)2316324
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@brzesckujawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesckujawski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Brześć Kujawski - III Etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-144d558e-013d-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00006652/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Montaż instalacji fotowoltaicznych na terenie gminy Brześć Kujawski - III Etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296577
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BI.II.271.14.2024.KO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Projekt będzie realizowany w 3 lokalizacjach na terenie Gminy Brześć Kujawski, na budynkach użyteczności publicznej, w tym:
- na stacji uzdatniania wody w Brześciu Kujawskim;
- na oczyszczalni ścieków w Starym Brześciu;
- w Szkole Podstawowej w Wieńcu.
Działki, na których realizowana będzie inwestycja stanowią własność/użytkowanie wieczyste Gminy Brześć Kujawski, z wyjątkiem dz. nr 13/8, do której Gmina Brześć Kujawski posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele realizacji projektu od EKO-BRZEŚĆ Sp. z o.o. W ramach projektu powstaną 3 instalacje fotowoltaiczne na budynkach użyteczności publicznej na terenie Gminy Brześć Kujawski, w tym:
- na oczyszczalni ścieków w Starym Brześciu;
- na stacji uzdatniania wody w Brześciu Kujawskim;
- w Szkole Podstawowej w Wieńcu. Łączna moc wszystkich 3 instalacji 135,00 kWp.
W przypadku użycia nazw własnych należy rozumieć, że zostały one wykorzystane dla celów dokumentacyjnych i obliczeniowych. W każdym takim przypadku należy rozumieć, że dotyczy to urządzeń, materiałów równoważnych o nie gorszych parametrach.
Przedmiot zamówienia spełnia wymogi art. 100 ust. 1 ustawy Pzp.
Szczegółowy opis prac w dokumentacji technicznej.
Termin wykonania:
- sierpień 2024 r.
Termin płatności: przelew przy zastosowaniu mechanizmu podzielonej płatności (MPP) w terminie 30 dni od złożenia faktury, w tym:
- płatność końcowa - 2024 r. (po zakończeniu wszystkich prac na podstawie protokołu odbioru wykonanych robót).
Okres gwarancji: minimum 48 miesięcy oraz okres rękojmi równy okresowi gwarancji. Jednocześnie Zamawiający wskazuje 84-miesięczny maksymalny okres gwarancji (Gmax).
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 278951,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 689122,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 278951,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Paulina Wojtkowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883064898
7.3.4) Miejscowość: Dobierzyn 34
7.3.5) Kod pocztowy: 87-890
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa PAULINA WOJTKOWSKA
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa PAULINA WOJTKOWSKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 278951,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-20INNE PRZETARGI BRZEŚĆ KUJAWSKI
więcej: przetargi BRZEŚĆ KUJAWSKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Budowa siedziby Nadleśnictwa Konin wraz z zagospodarowaniem terenu oraz rozbiórką istniejącego budynku siedziby i budynku gospodarczego
- Dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej finansowanej w formie leasingu operacyjnego
- Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 400kWp na oczyszczalni ścieków Karkoszka II w Wodzisławiu Śląskim oraz instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy ok. 100 kWp na przepompowniach ścieków
- Odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Zduńskowolskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznej
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.