Ogłoszenie z dnia 2024-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00249198/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00252294/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00265731/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00582418/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: 261548500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/31blt/public/postepowanie?postepowanie=640741501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbbe11a9-e20a-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00386911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236246/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Dostawa art. BHP na 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249198
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 7/I/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowych (nieużywanych) artykułów BHP dla 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, zamówienie składa się z 16 zadań:
Służba mundurowa
Zadanie nr 1 – Odzież dla pielęgniarek
Zadanie nr 2 – Odzież ochronna dla KBWL LP
Zadanie nr 3 – BHP ogólne
Służba infrastruktura
Zadanie nr 4 – Rękawice, maty sorpcyjne, worki na odpady
Zadanie nr 5 – Kosze na baterie
Służba żywnościowa
Zadanie nr 6 – Rękawiczki , fartuch jednorazowy
Służba MPS
Zadanie nr 7 – Znaki BHP: naklejki, tabliczki informacyjne
Służba samochodowa
Zadanie nr 8 – Środki ochrony pracy BHP
Służba UiE
Zadanie nr 9 – BHP ogólne
Służba inż.-sap.
Zadanie nr 10 – Czyściwo
Służba ZZLT i LŚB
Zadanie nr 11 – Rękawice
Zadanie nr 12 – Czyściwo
Zadanie nr 13 – BHP Ochronne
Zadanie nr 14 – Ochronnik słuchu
Zadanie nr 15 – BHP ostrzegawcze
Zadanie nr 16 – Art. elektroizolacyjne
4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12674,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12674,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW OPTIMA Piotr Zaniat
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141253973
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "OPTIMA" Piotr Zaniat
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "OPTIMA" Piotr Zaniat
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12674,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zad. nr 1
Unieważnione: art. 255 pkt. 1 UPzp - nie złożono żadnej oferty
Zad. nr 2
Unieważnione: art. 255 pkt. 1 UPzp - nie złożono żadnej oferty
Zad. nr 4
Umowa
Oferty : 3
Ofert odrz.: 2
Oferta najn.: 24833,70 PLN
Oferta najw.: 24833,70 PLN
Cena oferty wyk., któremu udzielono zam.: 24833,70 PLN
Wyk., któremu udzielono zam.: TOPSERW sp z o.o.
REGON: 012643361
M.: Zielonka, Polska
Data zawarcia um.: 22-05-2024
Wartość um.: 24833,70 PLN
Okres realizacji zam. : 30 dni
Zad. nr 5
Umowa
Oferty : 4
Oferty najn.: 3063,35 PLN
Oferty najw.: 4773,09 PLN
Cena oferty wyk., któremu udzielono zam.: 3063,35 PLN
Wyk., któremu udzielono zam.: PUH DEOBOX Rafał Stępień.
REGON: 522140330
M.: Głogów Małopolski, Polska
Data zawarcia um.: 22-05-2024
Wartość um.: 3063,35 PLN
Okres realizacji zam. : 30 dni
Zad. nr 6
Umowa
Oferty : 6
Oferta najn.: 4675,00 PLN
Oferty najw.: 6800,00 PLN
Oferta wyk., któremu udzielono zam.: 4675,00 PLN
Wyk., któremu udzielono zam.: PW MADA Kosiec i Wspólnicy s.k.
REGON: 670524017
M.: Warszawa, Polska
Data zawarcia um.: 15-05-2024
Wartość um.: 4675,00 PLN
Okres realizacji zam.: 30 dni
Zad. nr 7
Umowa
Oferty : 1
Oferta najn.: 5655,08 PLN
Oferta wyk., któremu udzielono zam.: 5655,08 PLN
Wyk., któremu udzielono zam.: MAXMED ZUCH Marcin Murzyn
REGON: 190787679
M.: Orle, Polska
Data zawarcia um.: 27-05-2024
Wartość um.: 5655,08PLN
Okres realizacji zam.: 30 dni
Zad. nr 8
Umowa
Oferty : 3
Oferta najn.: 12310,00 PLN
Oferta najw.: 13163,49 PLN
Oferta wyk., któremu udzielono zam.: 12310,00 PLN
Wyk., któremu udzielono zam.: FUHP OLMOT Jerzy Olech
REGON: 330387207
M.: Połczyn-Zdrój, Polska
Data zawarcia um.: 14-05-2024
Wartość um.: 24833,70 PLN
Okres realizacji zam.: 30 dni
Zad. nr 9
Unieważnione: art. 255 pkt. 3 Ustawy Pzp - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zam, zamierza przeznaczyć na sfinan, zam.
Zad. nr 10
Umowa
Ofert : 5
Oferty odrz,: 1
Oferta najn,: 840,00 PLN
Oferta najw,: 1845,00 PLN
Oferty wyk., któremu udzielono zam.: 840,00PLN
Wyk., któremu udzielono zam.: Przedsiębiorstwo KPS sp. z o.o.
REGON: 639662775
M.: Poznań, Polska
Data zawarcia um.: 22-05-2024
Wartość um.: 840,00 PLN
Okres realizacji zam. : 30 dni
Zad. nr 11
Umowa
Oferty : 5
Oferty odrz.: 4
Oferta najn.: 170670,46 PLN
Oferta najw.: 170670,46 PLN
Oferta wyk, któremu udzielono zam.: 170670,46 PLN
Wyk., któremu udzielono zam.: PUH DEOBOX Rafał Stępień
REGON: 522140330
M.: Głogów Małopolski, Polska
Data zawarcia um.: 22-05-2024
Wartość um.: 170670,46 PLN
Okres realizacji zam.: 30 dni
Zad. nr 12
Unieważnione: art. 255 pkt. 3 Ustawy Pzp - oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zam. zamierza przeznaczyć na sfinan. zam.
Zad. nr 13
Umowa
Ofert : 6
Ofert odrz.: 3
Oferta najn.: 39180,09 PLN
Oferta najw.: 47524,42 PLN
Oferta wyk., któremu udzielono zam.: 39180,09 PLN
Wyk., któremu udzielono zam.: PW MADA Kosiec i Wspólnicy s.k.
REGON: 670524017
M.: Zielonka, Polska
Data zaw. um.: 15-05-2024
Wartość um.: 39180,09 PLN
Okres realizacji zam.: 30 dni
Zad. nr 14
Umowa
Oferty : 6
Oferty odrz.: 1
Oferta najn.: 8004,84 PLN
Cena oferty najwy.: 11516,49 PLN
Cena oferty wyk., któremu udzielono zam.: 8004,84 PLN
Wyk., któremu udzielono zam.: D.A.S. AGAT Sławomir Michułka
REGON: 932960224
M.: Zielonka, Polska
Data zaw. um.: 03-06-2024
Wartość um.: 8004,84 PLN
Okres realizacji zam.: 30 dni
Zad. nr 15
Umowa
Oferty : 6
Oferta najn.: 11472,80 PLN
Cena oferty najw.: 17023,80 PLN
Cena oferty wyk., któremu udzielono zam.: 11472,80 PLN
Wyk., któremu udzielono zam.: Maxmed ZUH Marcin Murzyn
REGON: 190787679
Miejscowość: Orle, Polska
Data zaw. um.: 27-05-2024
Wartość um.: 11472,80 PLN
Okres realizacji zam.: 30 dni
Zad. nr 16
Umowa
Oferty : 4
Oferta najn.: 2159,62 PLN
Cena oferty najw.: 6290,22 PLN
Cena oferty wyk., któremu udz. zam.: 3544,86 PLN
Wyk., któremu udz. zam.: PW MADA Kosiec i Wspólnicy s.k.
REGON: 670524017
Miejscowość: Warszawa, Polska
Data zawarcia um.: 03-06-2024
Wartość um.: 3544,86PLN
Okres realizacji zam.: 30 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny i ich szczątków z dróg wojewódzkich na terenie działania WZDW w Poznaniu - Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole
- Zakup produktów leczniczych w tym leków w ramach Programu Lekowego B.31. LECZENIE TĘTNICZEGO NADCIŚNIENIA PŁUCNEGO (PAH) i B.101 LECZENIE PACJENTÓW Z ZABURZENIAMI LIPIDOWYMI.
- Remont drogi wojewódzkiej nr 434 odcinek Kleszczewo - Szczodrzykowo.
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - Ponesimodum
- Zakup dostępu do Systemu Informacji Prawnej (SIP) z sieci lokalnej Zamawiającego bez limitu użytkowników oraz wersja On-Line na potrzeby Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koninie przy ul. Przemysłowej 122
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- ZAKUP I DOSTAWY UBRAŃ ROBOCZYCH I OCHRONNYCH W 2025 R.
- Dostawy odzieży dla personelu szpitalnego
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa odczynników do sekwencjonowania bibliotek DNA w technologii NGS- na sekwenatorze MiSeqDx firmy Illumina, odczynników i środków czyszczących do urządzenia (...) w podziale na 12 części
- Najem i serwisowanie odzieży roboczej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.