Ogłoszenie z dnia 2024-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00249198/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
- 2024/BZP 00252294/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-20
- 2024/BZP 00265731/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-29
- 2024/BZP 00386911/01 - Wynik z dnia 2024-06-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BHP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Silniki 1
1.4.2.) Miejscowość: Poznań
1.4.3.) Kod pocztowy: 61-325
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.4.7.) Numer telefonu: 261548500
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00582418
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-07
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00439707
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
5655,08
Po zmianie:
17127,88
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.5. Łączna wartość wynagrodzenia wypłacona z tytułu zrealizowanej umowy Przed zmianą:
5655,08
Po zmianie:
17127,88
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA XIII - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
13.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
ogłoszenie dotyczy zadania nr 7
Po zmianie:
ogłoszenie dotyczy zadania nr 7 i 15
Zadanie nr 8 - Umowa FUHP OLMOT Jerzy Olech, Szczecin, woj. zachodniopomorskie, data podpisania: 14-05-2024 - kwota umowy 12310,00 zł, umowa wykonana należycie w pierwotnie określonym terminie, do dnia: 13.06.2024 r. Kwota zapłacona wykonawcy: 12310,00
Zadanie nr 6 i 13 - Umowa PW MADA Kosiec i Wspólnicy sp.k., Warszawa, woj. mazowieckie, data podpisania: 15-05-2024 - kwota umowy 43855,09,00 zł, umowa wykonana należycie w pierwotnie określonym terminie do dnia 14.06.2024. Kwota zapłacona Wykonawcy: 43855,09 zł
Zadanie nr 4 - Umowa TOPSERW sp. z o.o., Zielonka, mazowieckie, data podpisania: 22.05.2024 . - kwota umowy 24833,70 zł, umowa wykonana należycie w pierwotnie określonym terminie do dnia 21.06.2024 - kwota zapłacona Wykonawcy: 23111,70 zł, Zamawiający zrezygnował z zakupu poz. 5,
Zadanie nr 10 - Umowa Przedsiębiorstwo KPS sp. z o.o., Zielonka, mazowieckie, data podpisania: 22.05.2024 . - kwota umowy 840,00 zł, umowa wykonana należycie w pierwotnie określonym terminie do dnia 21.06.2024 - kwota zapłacona Wykonawcy: 840,00 zł
Zadanie nr 5 i 11 - Umowa DEOBOX Rafał Stępień, Głogów Małopolski, mazowieckie, data podpisania: 22.05.2024 . - kwota umowy 173733,81 zł, umowa wykonana należycie w pierwotnie określonym terminie do dnia 21.06.2024 -zadanie nr 5, w zadaniu nr 11 - umowa wykonana nienależycie kwota zapłacona Wykonawcy: 140241,70,00 zł - dostawy do 21.08.2024
Zadanie nr 14 - Umowa D.A.S. AGAT Sławomir Michułka, Wiązów, województwo dolnośląskie, data podpisania 03.06.2024 r. - kwota umowy 8004,84 zł, umowa wykonana należycie w terminie obowiązywania: 17.06.2024 r. , kwota zapłacona Wykonawcy 8004,84 zł
Zadanie nr 16 - Umowa PW MADA Kosiec i Wspólnicy sp.k., Warszawa, woj. mazowieckie, data podpisania: 03-06-2024 - kwota umowy 3544,86 zł, umowa wykonana należycie w pierwotnie określonym terminie do dnia 10.06.2024. Kwota zapłacona Wykonawcy: 3544,86 zł
Zadanie nr 3 - Umowa PW OPTIMA Piotr Zaniat, Radom, woj. mazowieckie, data podpisania: 03-06-2024 - kwota umowy 12674,90 zł, umowa wykonana należycie w pierwotnie określonym terminie do dnia 30.06.2024. Kwota zapłacona Wykonawcy: 12674,90zł
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - igły do portu i cewniki diagnostyczne
- Zakup i dostawa papieru ksero A3; A4; A5 i papieru na recepty.
- DOSTAWA SZKŁA LABORATORYJNEGO NA ROK 2025
- Budowa stacji uzdatniania wody na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Brody
- "Kompleksowe czyszczenie zbiorników z zalegających osadów mineralno-organicznych"
- "Wymiana dźwigu osobowego w Budynku E Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu, przy ul. Wolnica 9 w Poznaniu"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków ochrony indywidualnej oraz stanowiskowej na potrzeby utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności dla branży elektromobilności"
- Zakup wraz z dostawą środków czystości, środków ochrony indywidulanej dla Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp.
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- ZAKUP I DOSTAWY UBRAŃ ROBOCZYCH I OCHRONNYCH W 2025 R.
- Dostawy odzieży dla personelu szpitalnego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.