Og³oszenie z dnia 2023-09-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00432869/01 - Wynik z dnia 2023-10-08
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
UTRZYMANIE NALE¯YTEGO STANU SANITARNO-PORZ¡DKOWEGO OBIEKTU CENTRUM PRZESIADKOWEGO USYTUOWANEGO PRZY UL. DWORCOWEJ 2-4-6-8 i KOLEJOWEJ 6 w ¦WIDNICY - w latach 2023-2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO ¦WIDNICA MIEJSKI ZARZ¡D NIERUCHOMO¦CI w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890219806
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Waleriana £ukasiñskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzn@mzn.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Administrowanie mieniem komunalnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTRZYMANIE NALE¯YTEGO STANU SANITARNO-PORZ¡DKOWEGO OBIEKTU CENTRUM PRZESIADKOWEGO USYTUOWANEGO PRZY UL. DWORCOWEJ 2-4-6-8 i KOLEJOWEJ 6 w ¦WIDNICY - w latach 2023-2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-311a64fc-4d5b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00386931
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00174340/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Utrzymanie nale¿ytego stanu sanitarno-porz±dkowego obiektu Centrum Przesiadkowego przy ul. Dworcowej 2-4-6-8 i ul. Kolejowej 6 w ¦widnicy - w latach 2023-2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-311a64fc-4d5b-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: platforma e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ , strona postepowania http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html i poczta elektroniczna mzn@mzn.swidnica.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na bie¿±cym ¶wiadczeniu us³ug porz±dkowych w obrêbie Centrum Przesiadkowego, zadysponowanego na potrzeby podró¿nych tj. obiektu Dworca Kolejowego, obiektu Dworca Autobusowego, z wy³±czeniem czê¶ci wynajêtych lub oddanych do wy³±cznego korzystania przez Zamawiaj±cego innym podmiotom.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków
90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-11-01 do 2025-10-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby odpowiedzialnej za nadzór nad jako¶ci± wykonywanych prac potwierdzone sta¿em pracy w zakresie nadzorowania us³ug porz±dkowych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: dwukrotne przeprowadzenie w trakcie trwania umowy specjalistycznego czyszczenia posadzki o powierzchni 244,75 m2, w budynku Dworca PKP - obiektu Centrum Przesiadkowego, z uwzglêdnieniem konieczno¶ci wielokrotnego czyszczenia miejsc szczególnie zabrudzonych, w szczególno¶ci w obrêbie ³awek dla podró¿nych. Czyszczenie odbêdzie siê w sposób ekologiczny, przy u¿yciu gor±co-wodnej myjki wysokoci¶nieniowej. Czyszczenie posadzki odbêdzie siê przy u¿yciu urz±dzeñ technicznych i ¼ród³a zasilania w energiê elektryczn± zapewnionych przez Wykonawcê us³ugi we w³asnym zakresie. Zamawiaj±cy zapewni nieodp³atny dostêp do wody
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
2) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
b) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie,
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿: 100.000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych).
4) Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
a) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia,
tj. dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej 3 osobami spe³niaj±cymi poni¿sze wymagania:
- osoby zdolne do uczestnictwa w realizacji zamówienia, w tym 1 osoba odpowiedzialna za ¶wiadczenie us³ug i nadzór nad jako¶ci± wykonywanych prac z minimum 1-rocznym do¶wiadczeniem w nadzorowaniu us³ug porz±dkowych.
b) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie
tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie us³ugi/umowy polegaj±ce na utrzymaniu czysto¶ci obiektów/terenów na warto¶æ ³±czn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³ brutto, w tym jedn± us³ugê na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ brutto.
*Zamawiaj±cy przez us³ugê rozumie umowê, jedna us³uga to jest jedna umowa.
c) dysponuje potencja³em technicznym
dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej nastêpuj±cym potencja³em technicznym spe³niaj±cym poni¿sze wymagania - wymagane minimum to:
- urz±dzenie czyszcz±ce do mechanicznego mycia pod³óg minimum 1 szt,
- wózki serwisowe do sprz±tania wyposa¿one w wiadra z odciskaczem lub wyciskark± szczêk, kuwetê na ¶rodki czysto¶ci - minimum 2 szt,
- kosiarka spalinowa lub elektryczna akumulatorowa 1 szt.
d) dysponuje aktualn± umow± zawart± z podmiotem posiadaj±cym wpis do Rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci na terenie Gminy Miasto ¦widnica, zgodnie z ustaw± z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888) lub o¶wiadczy, ¿e w przypadku wygrania postêpowania przetargowego P-DZ.1/IX/23 dysponowaæ bêdzie w/w umow± na dzieñ podpisania umowy, bêd±cej przedmiotem niniejszego zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 3.000,00 z³. (s³ownie z³otych: trzy tysi±ce).2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
3. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku w Banku Pekao SA Oddzia³ I w ¦widnicy nr rachunku 52 1240 3464 1111 0010 4779 6145, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu nr P-DZ.1/IX/23 na zadanie pn. „Utrzymanie nale¿ytego stanu sanitarno-porz±dkowego obiektu Centrum Przesiadkowego usytuowanego przy ul. Dworcowej 2-4-6-8 i Kolejowej 6 w ¦widnicy, administrowanego przez Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci w ¦widnicy w latach 2023-2025”
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany nieistotne umowy. Istotna zmiana umowy wymaga przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia (patrz regulacje zawarte w art. 454 i 455 ustawy PZP).2. Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Z uwagi na rycza³towy charakter wynagrodzenia zmiany umowy mog± nast±piæ jedynie na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ustawy PZP. Zawarcie aneksu do umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy PZP mo¿e nast±piæ tylko w sytuacji, gdy ³±czna warto¶æ zmian ceny ofertowej nie przekroczy 15% przy uwzglêdnieniu ewentualnej waloryzacji ceny ofertowej na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ust. 4 ustawy PZP.
3. Zamawiaj±cy mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w nastêpuj±cych przypadkach:
a) zmiana ceny w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa, z tym ¿e cena brutto mo¿e ulec zmianie tylko w stopniu wynikaj±cym ze zmiany stawki podatkowej, za¶ cena netto pozostaje bez zmian;
b) zmiana ceny w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zmiana ceny w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zmiana ceny w przypadku zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 04 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-09-15 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem Platformy https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-15 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-10-14
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Doposa¿enie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w ¦widnicy w ramach projektu unijnego "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Warsztaty dla rodziców w ramach Rz±dowego Programu ,,Za ¯yciem".
- "Bie¿±ce utrzymanie dro¿no¶ci sieci kanalizacji deszczowej i urz±dzeñ odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materia³ów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego na drogach gminnych w ¦widnicy w 2025 r.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga polegaj±ca na utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku oraz us³ugi konserwatorskie w obiektach M³odzie¿owego Centrum Sportu Wroc³aw w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ugi polegaj±cej na utrzymaniu czysto¶ci w obiektach nale¿±cych do MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., tj. na Stadionie Lekkoatletycznym oraz Stadionie ¯u¿lowym
- Us³ugi gospodarczo - porz±dkowe w SGZOZ w Che³mku
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na sprz±taniu, utrzymaniu w porz±dku i czysto¶ci terenów zewnêtrznych przynale¿nych do budynków oraz pomieszczeñ i czê¶ci wspólnych nieruchomo¶ci, IV czê¶ci
- Utrzymanie czysto¶ci w budynkach bêd±cych w³asno¶ci± TBS ABK Sp. z o.o. w Pruszczu Gdañskim w okresie od 01 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2026 r.
- Us³uga polegaj±ca na utrzymaniu czysto¶ci w budynkach (wraz z terenem przyleg³ym) zlokalizowanych w Ostro³êce, Radomiu i Warszawie.
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.