Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00271685/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00279568/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Bierzwnik
Obr. Bierzwnik, gm. Bierzwnik, dz. nr ewid. 279/3” – II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO BIERZWNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539025
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 17
1.5.2.) Miejscowość: Bierzwnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-240
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 95 768 00 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bierzwnik@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bierzwnik.szczecin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/bierzwnik1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa BierzwnikObr. Bierzwnik, gm. Bierzwnik, dz. nr ewid. 279/3” – II postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e54fb0c-1011-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387021
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00230535/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 „Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Bierzwnik Obr. Bierzwnik, gm. Bierzwnik, dz. nr ewid. 279/3”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271685
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8178816,30 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy istniejącego budynku biurowego wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbudowę o cześć biurową z salą narad. Zamierzenie obejmuje kompleksowe wykonanie zadania wraz z wykończeniem oraz wykonanie nowych parkingów, utwardzeń i zagospodarowania terenu. Przebudowana cześć podlegać będzie termomodernizacji, częściowej przebudowie pomieszczeń biurowych i sanitarnych związanych z nowym układem pomieszczeń biurowych i sanitarnych oraz poprawom estetycznym elewacji. Istniejący budynek zostanie połączony z nową częścią przeszklonym łącznikiem, który stanie się wejściem głównym do budynku od strony parkingu. Przebudowie, wymianie podlegać będą instalacje wodociągowe, kanalizacyjne i c.o. W nowej części ułożone zostanie ogrzewanie podłogowe, w starej części wymianie podlegać będzie instalacja grzejnikowa, zasilane łącznie z powietrznej pompy ciepła. We wszystkich pomieszczeniach zaplanowano instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej oraz klimatyzację. W obu częściach zainstalowane zostanie nowe oświetlenie podstawowe zgodnie z obowiązującymi normami oraz oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, oświetlenie zewnętrzne parkingów, instalacja odgromowa, instalacja ppoż, instalacja LAN, instalacja kontroli dostępu, instalacja telewizji przemysłowej CCTV, instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, system oddymiania, system sygnalizacji pożarowe SAP, system przyzywowy. Na dachu nowego budynku projektuje się instalacje fotowoltaiczną PV składającą się z paneli monokrystalicznych podłączonej do sieci elektroenergetycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453100-8 - Roboty renowacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
42961100-1 - System kontroli dostępu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
31524120-2 - Oświetlenie sufitowe
31524210-0 - Oświetlenie ścienne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
32235000-9 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym
35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa
32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8484175,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8850000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381765434
7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 64/43
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-014
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8850000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
więcej: Oświetlenie sufitowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.