eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierzwnik"Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Bierzwnik Obr. Bierzwnik, gm. Bierzwnik, dz. nr ewid. 279/3" - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Bierzwnik
Obr. Bierzwnik, gm. Bierzwnik, dz. nr ewid. 279/3” – II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO BIERZWNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539025

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 17

1.5.2.) Miejscowość: Bierzwnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-240

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 768 00 58

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bierzwnik@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bierzwnik.szczecin.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/bierzwnik

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Bierzwnik
Obr. Bierzwnik, gm. Bierzwnik, dz. nr ewid. 279/3” – II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e54fb0c-1011-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387021

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00230535/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 „Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Bierzwnik Obr. Bierzwnik, gm. Bierzwnik, dz. nr ewid. 279/3”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00271685

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8178816,30 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przebudowy istniejącego budynku biurowego wraz z infrastrukturą techniczną oraz rozbudowę o cześć biurową z salą narad. Zamierzenie obejmuje kompleksowe wykonanie zadania wraz z wykończeniem oraz wykonanie nowych parkingów, utwardzeń i zagospodarowania terenu. Przebudowana cześć podlegać będzie termomodernizacji, częściowej przebudowie pomieszczeń biurowych i sanitarnych związanych z nowym układem pomieszczeń biurowych i sanitarnych oraz poprawom estetycznym elewacji. Istniejący budynek zostanie połączony z nową częścią przeszklonym łącznikiem, który stanie się wejściem głównym do budynku od strony parkingu. Przebudowie, wymianie podlegać będą instalacje wodociągowe, kanalizacyjne i c.o. W nowej części ułożone zostanie ogrzewanie podłogowe, w starej części wymianie podlegać będzie instalacja grzejnikowa, zasilane łącznie z powietrznej pompy ciepła. We wszystkich pomieszczeniach zaplanowano instalację wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej oraz klimatyzację. W obu częściach zainstalowane zostanie nowe oświetlenie podstawowe zgodnie z obowiązującymi normami oraz oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, oświetlenie zewnętrzne parkingów, instalacja odgromowa, instalacja ppoż, instalacja LAN, instalacja kontroli dostępu, instalacja telewizji przemysłowej CCTV, instalacja systemu sygnalizacji włamania i napadu SSWiN, system oddymiania, system sygnalizacji pożarowe SAP, system przyzywowy. Na dachu nowego budynku projektuje się instalacje fotowoltaiczną PV składającą się z paneli monokrystalicznych podłączonej do sieci elektroenergetycznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45213150-9 - Roboty budowlane w zakresie biurowców

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

42961100-1 - System kontroli dostępu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

31524120-2 - Oświetlenie sufitowe

31524210-0 - Oświetlenie ścienne

45312310-3 - Ochrona odgromowa

38424000-3 - Urządzenia pomiarowe i sterujące

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

32235000-9 - Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym

35120000-1 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8484175,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9500000,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8850000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381765434

7.3.3) Ulica: ul. Nowogrodzka 64/43

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-014

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8850000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.