Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00447285/01 - Wynik z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "PODDĘBICKIE CENTRUM ZDROWIA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101075971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 16
1.5.2.) Miejscowość: Poddębice
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 828 82 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@nzozpcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a74188b4-4e1a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00387546
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z X rozdziałem SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119. z 4 maja 2016 r.), dalej RODO, Zarząd Spółki PCZ informuje:
1. Administratorem Danych Osobowych pozyskanych od uczestnika postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w tym danych osobowych osób reprezentujących Oferenta oraz osób wyznaczonych przez niego do kontaktów z Zamawiającym w trakcie postępowania a także w trakcie realizacji umowy, jest Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. z siedzibą w Poddębicach (99-200) ul. Mickiewicza nr 16. (dalej Administrator).
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych, można kontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: sekretariat@nzozpcz.pl
3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6. ust. 1. lit. c) RODO w celu prowadzenia postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (pn. „Dostawa wielorazowych narzędzi chirurgicznych dla „Poddębickiego Centrum Zdrowia” Sp. z o.o. w Poddębicach”, nr postępowania: PCZ/ZP/3330/14/2023).
4. Dane osobowe będą mogły być udostępnione wyłącznie podmiotom uprawnionym do uzyskania danych osobowych na podstawie odrębnych przepisów prawa; w tym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp), a także podmioty, z którymi Administrator zawarł umowę powierzenia przetwarzania danych w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcom świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych, serwisantom).
5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania liczy się od dnia zakończenia czas trwania umowy.
6. Obowiązek podania przez uczestnika postępowania danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym przepisami ustawy Pzp. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają wprost z ustawy Pzp.
7. Uczestnikowi postępowania przysługuje prawo żądania od Administratora: uzyskania w jego siedzibie kopii swoich danych osobowych; dostępu do nich; ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18. ust. 2. RODO; wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania; przenoszenia danych; cofnięcia w dowolnym momencie zgody na ich przetwarzanie; wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania i nie będą przekazywane do państw trzecich.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PCZ/ZP/3330/14/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. UCHWYT SKALPELA NR 4 DŁUGOŚĆ 135 MM szt. 1
2. UCHWYT SKALPELA NR 3 DŁUGOŚĆ 125 MM szt. 1
3. UCHWYT SKALPELA NR 7 DŁUGOŚĆ 160 MM TRZONEK WASKI szt. 1
4. HAK POLICZKOWY DOCKHORN 55X14MM 210MM szt. 1
5. HAK OPERACYJNY TYP KOCHER 60X20 MM DŁUGOŚĆ 230 MM szt. 1
6. SKROBACZKA KOSTNA TYP LAMBOTTE SZEROKOŚĆ OSTRZA 10 MM DŁ. 205 MM szt. 1
7. ŁYŻKA OSTRA 4,4MM 240MM szt. 1
8. ŁYŻKA OSTRA 3,6MM 240MM szt. 1
9. ŁYŻKA OSTRA 2,8MM 240MM szt. 1
10. ROZWIERACZ TYP PLESTER TĘPY DŁUGOŚĆ 110 MM LEWA ŁYŻKA ROZWIERACZA PEŁNA szt. 1
11. ROZWIERACZ TYP WEITLANER OSTRY 3X4 ZĘBY DŁUGOŚĆ 165 MM szt. 1
12. PROSEKTOR DAVIS, DWUSTRONNY, 245 MM szt. 1
13. SKROBACZKA TYP FREER-YASARGIL , DWUSTRONNA OSTRA DŁ. 185 MM. szt. 1
14. MŁOTEK ORTOPEDYCZNY TYP HAJEK WAGA 135 G, ŚREDNICA GŁOWICY 27 MM DŁ. 220 MM. szt. 1
15. PINCETA ANATOMICZNA Z UZĘBIENIEM ATRAUMATYCZNYM TYP DE BAKEY SZEROKOŚĆ PYSZCZKA 2MM DŁ. 200 MM szt. 1
16. PINCETA ANATOMICZNA ŚREDNIOSZEROKA PROSTA DŁUGOŚĆ 130 MM szt. 1
17. PINCETA CHIRURGICZNA PROSTA MOCNA KOŃCÓWKA ROBOCZA 1/2 ZĄBKI DŁUGOŚĆ 145 MM szt. 1
18. MIKROPENSETA YASARGIL,1X2 ZEBY,180MM szt. 1
19. PINCETA CHIRURGICZNA STANDARD PROSTA KOŃCÓWKA ROBOCZA 1/2 ZĄBKI DŁUGOŚĆ 160 MM szt. 1
20. NOŻYCZKI PREPARACYJNE ODGIĘTE TYP TOENNIS ADSON DŁUGOŚĆ 175 MM OSTRZA TĘPO TEPE UTWARDZONE Z TWARDĄ WKŁADKĄ ZŁOTE UCHA szt. 1
21. NOŻYCZKI CHIRURGICZNE ODGIĘTE TĘPO OSTRE DŁUGOŚĆ 165 MM szt. 1
22. NOŻYCZKI CHIRURGICZNE ODGIĘTE TĘPO OSTRE DŁUGOŚĆ 145 MM szt. 1
23. NOŻYCZKI PREPARACYJNE SUPER OSTRE TYP MAYO PROSTE DŁUGOŚĆ 140 MM szt. 1
24. IMADŁO CHIRURGICZNE Z ZAPADKĄ DŁUGOŚĆ 180 MM CZĘŚĆ ROBOCZA Z TWARDĄ WKŁADKĄ SZCZĘKI ZĄBKOWANE KRZYŻOWO SKOK 0,2 MM BARDZO SMUKŁE szt. 1
25. IMADŁO CHIRURGICZNE TYP DE'BEKEY Z ZAPADKĄ DŁUGOŚĆ 180 MM CZĘŚĆ ROBOCZA Z TWARDĄ WKŁADKĄ SZCZĘKI ZĄBKOWANE KRZYŻOWO SKOK 0,4 MM szt. 1
26. IMADŁO CHIRURGICZNE TYP CRILLE-WOOD Z ZAPADKĄ DŁUGOŚĆ 185 MM CZĘŚĆ ROBOCZA Z TWARDĄ WKŁADKĄ SZCZĘKI ZĄBKOWANE KRZYŻOWO SKOK 0,4 MM szt. 1
27. IMADŁO CHIRURGICZNE TYP CRILLE-WOOD Z ZAPADKĄ DŁUGOŚĆ 145 MM CZĘŚĆ ROBOCZA Z TWARDĄ WKŁADKĄ SZCZĘKI ZĄBKOWANE KRZYŻOWO SKOK 0,4 MM szt. 1
28. ODGRYZACZ CASPAR PROSTY ZĄBKOWANY 2X12MM185MM szt. 1
29. SZCZYPCZ. LOVE-GRUENWALD, 3X10MM,180MM szt. 1
30. SZCZYPCZ. CUSHING, 2X10 MM, 180MM szt. 1
31. KERRISON,ROZKLAD.130 ST.GÓRA,200MM,2MM szt. 1
32. KERRISON,ROZKLAD.130 ST.GÓRA,200MM,3MM szt. 1
33. KANIULA SSACA TYP FERGUSSON Z MANDRYNEM ZAKRZYWIONA POD KĄTEM ŚREDNICA 2,5MM DŁ. KRZWIZNY 130MM szt. 1
34. KANIULA SSACA TYP FERGUSSON Z MANDRYNEM ZAKRZYWIONA POD KĄTEM ŚREDNICA:3,0MM DŁ. KRZWIZNY 130MM szt. 1
35. KANIULA SSACA TYP FERGUSSON Z MANDRYNEM ZAKRZYWIONA POD KĄTEM ŚREDNICA:4,0MM DŁ. KRZWIZNY 130MM szt. 1
36. STALOWY KUBEK MIAROWY Z PODZIAŁKĄ O POJ. 0,25 LITRA Z UCHWYTEM szt. 1
37. KLESZCZYKI NACZYNIOWE TYP ROCHESTER-PEAN ODGIĘTE DŁUGOŚĆ 200 MM SKOK ZĄBKÓW 0,9 MM szt. 1
38. RASPATOR ZAGIĘTY KANCIASTY 3MM 180MM szt. 1
39. KOSZ STALOWY PERFOROWANY Z NÓŻKAMI O WYMIARACH 406X253X106MM szt. 1
40. SILIKONOWA MATA PECZKOWATA WIELKOSC 3/4 szt. 1
41. WANNA DO KONTENERA O WYMIARACH 470X274X135MM WYKONANA ZE STOPU ALUMINIUM Z ERGONOMICZNYMI UCHWYTAMI BLOKUJACYMI SIĘ POD KATEM 90 STOPNI. WYPOSAŻONA W UCHWYTY NA TABLICZKI IDENTYFIKACYJNE PO OBU STRONACH KONTENERA. szt. 1
42. PRIMELINE PRO 3/4 POKRYWA SREBRNA szt. 1
43. TABLICZKA IDENTYFIKACYJNA DO KONTENERA Z MOŻLIWOŚCIĄ WYGRAWEROWANIA 13 ZNAKÓW W KOLORZE NIEBIESKIM szt. 1
44. KLESZCZYKI NACZYNIOWE TYP KOCHER ZAKRZYWIONE SKOK ZĄBKÓW 0,7 MM KOŃCÓWKA ROBOCZA 1X2 ZĄBKI DŁUGOŚĆ 150 MM szt. 1
45. ŁYŻECZKA KOSTNA TYP HALLE DŁ. 215 MM FIGURA 00 GŁÓWKA OWALNA SZEROKOŚĆ 4,4 MM szt. 1
46. ŁYŻECZKA KOSTNA TYP HALLE DŁ. 215 MM FIGURA 0 GŁÓWKA OWALNA SZEROKOŚĆ 5,2 MM szt. 1
47. ŁYŻECZKA KOSTNA TYP HALLE DŁ. 215 MM FIGURA 1 GŁÓWKA OWALNA SZEROKOŚĆ 6,8 MM szt. 1
48. RASPATOR TYP JANSEN ZAKRZYWIONY OSTRY SZEROKOŚĆ CZĘŚCI ROBOCZEJ 15 MM DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 165 MM szt. 1
49. UCHWYT SKALPELA NUMER 4 DŁUGOŚĆ 135 MM szt. 1
50. ZESTAW ROZWIERACZY TYPU CASPAR CERVICAL RETRAKTORS - SZEROKOŚĆ 19 MM szt. 1
51. PINCETA Bi POLARNA, STERYLNA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU, TYPU "ROSE GOLD", ZREDUKOWANE PRZYWIERANIE DO TKANKI, KSZTAŁT BAGNETOWY, DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 190 I 215 MM, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 90 I 115 MM, ŚR SZCZĘK 0,5; 1,0 I 1,5 MM, OPAK. ZBIORCZE 5 SZT szt. 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. UCHWYT SKALPELA NUMER 4 DŁUGOŚĆ 135 MM szt. 2
2. UCHWYT SKALPELA NUMER 3 DŁUGOŚĆ 125 MM szt. 2
3. KLESZCZE DO CIĘCIA KOŚCI TYP RUSKIN-LISTON ZAKRZYWIONE DŁUGOŚĆ KRAWĘDZI TNĄCEJ 22 MM DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 180 MM szt. 2
4. ODGRYZACZ KOSTNY TYP JANSEN ZAKRZYWIONY W KSZTAŁT LITERY "S" SZEROKOŚĆ CZĘŚCI ROBOCZEJ 4 MM DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 190 MM szt. 2
5. ODGRYZACZ KOSTNY TYP LUER-STILLE PROSTY SZEROKOŚĆ SZCZĘKI 8 MM DŁUGOŚĆ 240 MM szt. 2
6. RASPATOR TYP LAMBOTTE SZEROKOŚĆ CZĘŚCI ROBOCZEJ 15 MM DŁUGOŚĆ CAŁKOWITA 215 MM szt. 4
7. RASPATOR TYP FREER-YASARGIL DWUSTRONNY OBA KOŃCE OSTRE SZEROKOŚĆ CZĘŚCI ROBOCZYCH 3 MM I 3 MM DŁUGOŚĆ 185 MM szt. 2
8. PROSEKTOR DAVIS, DWUSTRONNY, 245 MM szt. 4
9. ŁYŻKA KOSTNA TYP VOLKMANN SZEROKOŚĆ CZĘŚCI ROBOCZEJ 2,8 MM DŁUGOŚĆ 240 MM szt. 2
10. ŁYŻKA KOSTNA TYP VOLKMANN SZEROKOŚĆ CZĘŚCI ROBOCZEJ 4,4 MM DŁUGOŚĆ 240 MM szt. 2
11. ŁYŻKA KOSTNA TYP VOLKMANN SZEROKOŚĆ CZĘŚCI ROBOCZEJ 5,2 MM DŁUGOŚĆ 240 MM szt. 2
12. ŁYŻKA KOSTNA TYP VOLKMANN SZEROKOŚĆ CZĘŚCI ROBOCZEJ 6,8 MM DŁUGOŚĆ 240 MM szt. 2
13. PINCETA NACZYNIOWA Z UZĘBIENIEM ATRAUMATYCZNYM TYP DE BAKEY PROSTA SZEROKOŚĆ SZCZĘKI 2 MM DŁUGOŚĆ 200 MM szt. 2
14. PINCETA ANATOMICZNA ŚREDNIOSZEROKA PROSTA DŁUGOŚĆ 130 MM szt. 2
15. PINCETA CHIRURGICZNA MOCNA PROSTA KOŃCÓWKA ROBOCZA 1X2 ZĄBKI DŁUGOŚĆ 145 MM szt. 2
16. ROZWIERACZ TYP WEITLANER TĘPY 3X4 ZĘBY SZEROKOŚĆ 20,5 MM DŁUGOŚC CAŁKOWITA 195 MM szt. 2
17. ROZW.DO RAN ANDERSON-ADSON 4X4 OSTRY 190 szt. 2
18. IMADŁO CHIRURGICZNE TYP HEGAR-MAYO SZCZĘKI PROSTE Z TWARDĄ WKŁADKĄ SKOK 0,5 MM DO NICI DO 3/0 DŁUGOŚĆ 185 MM szt. 2
19. RAMA ROZWIERACZA SCOVILLE-HAVERFIELD szt. 2
20. HAK,SCOVILLE,55MM,DO BV401R szt. 2
21. LYZKA,SCOVILLE,63X25MM,DO BV401R szt. 4
22. NOŻYCZKI CHIRURGICZNE ODGIĘTE TĘPO OSTRE DŁUGOŚĆ 165 MM szt. 2
23. NOŻYCZKI CHIRURGICZNE ODGIĘTE TĘPO OSTRE DŁUGOŚĆ 145 MM szt. 2
24. NOŻYCZKI PREPARACYJNE ODGIĘTE TYP TOENNIS ADSON DŁUGOŚĆ 175 MM OSTRZA TĘPO TEPE UTWARDZONE Z TWARDĄ WKŁADKĄ ZŁOTE UCHA szt. 2
25. KANIULA SSACA TYP FERGUSSON Z MANDRYNEM ZAKRZYWIONA POD KĄTEM ŚREDNICA 2,5MM DŁ. KRZWIZNY 130MM szt. 2
26. KANIULA SSACA TYP FERGUSSON Z MANDRYNEM ZAKRZYWIONA POD KĄTEM ŚREDNICA:3,0MM DŁ. KRZWIZNY 130MM szt. 2
27. KANIULA SSĄCA TYP FRAZIER ŚREDNICA 5 MM DŁUGOŚĆ 180 MM szt. 2
28. KERRISON,ROZKLAD.130 ST.GÓRA,200MM,4MM szt. 2
29. KERRISON,ROZKLAD.130 ST.GÓRA,200MM,3MM szt. 2
30. KERRIS.ROZKL.130 ST.GÓR.230MM,2MM,CIENKI szt. 2
31. KERRISON NOIR ROZKŁ.130°GÓRY 200MM 1MM szt. 2
32. ODGRYZACZ KOSTNY CZERNIONY, DŁUGOŚĆ ROBOCZA 180MM, SZCZĘKI STANDARDOWE PROSTE 1,5MM szt. 2
33. SZCZYPCZ. CUSHING, 2X10 MM, 180MM szt. 2
34. SZCZYPCZ. LOVE-GRUENWALD, 3X10MM,180MM szt. 2
35. SZCZYPCZ. SPURLING, 4X10 MM, 180MM szt. 2
36. KLESZCZYKI NACZYNIOWE TYP ROCHESTER-PEAN ZAKRZYWIONE SKOK ZĄBKÓW 0,9 MM DŁUGOŚĆ 200 MM szt. 2
37. STALOWY KUBEK MIAROWY Z PODZIAŁKĄ O POJ. 0,25 LITRA Z UCHWYTEM szt. 2
38. RETRAKTOR LOVE DO KORZONKÓW NERWOWYCH ODGIETY 90O 220MM szt. 2
39. NOŻYCZKI PREPARACYJNE SUPER OSTRE TYP MAYO PROSTE DŁUGOŚĆ 140 MM szt. 2
40. MIKROPENSETA YASARGIL,1X2 ZEBY,180MM szt. 2
41. MIKRONOŻYCZK.SPRĘŻ.YASARGIL PROSTE 225MM szt. 2
42. UCHWYT SKALPELA NUMER 3 DŁUGOŚĆ 225 MM szt. 2
43. KOSZ STALOWY PERFOROWANY Z NÓŻKAMI O WYMIARACH 406X253X106MM szt. 2
44. SILIKONOWA MATA PECZKOWATA WIELKOSC 3/4 szt. 2
45. WANNA DO KONTENERA O WYMIARACH 470X274X135MM WYKONANA ZE STOPU ALUMINIUM Z ERGONOMICZNYMI UCHWYTAMI BLOKUJACYMI SIĘ POD KATEM 90 STOPNI. WYPOSAŻONA W UCHWYTY NA TABLICZKI IDENTYFIKACYJNE PO OBU STRONACH KONTENERA. szt. 2
46. PRIMELINE PRO 3/4 POKRYWA SREBRNA szt. 2
47. TABLICZKA IDENTYFIKACYJNA Z OPISEM WG. WYMAGAŃ ZAMAWIAJĄCEGO DO 13 MIEJSC W ZIELONYM KOLORZE szt. 8
48. ZESTAW ROZWIERACZY TYPU SPINE CLASSIC szt. 2
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. 2020 r. poz. 1076 z późn zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezleżenie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (oświadczenie stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
2. oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w załączonym do oferty oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego - załącznik nr 7 do SWZ;
3. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centrali Ewidencyjnej i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia, że zaoferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:1.1 oświadczenie o zgodności oferowanych wyrobów odpowiadającym wymogom wyrobów medycznych/wyposażenia wyrobów medycznych z ustawą o wyrobach medycznych – Załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku, gdy opisany w Załączniku nr 2 do SWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny, Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia;
1.2 katalogi, opisy, foldery w języku polskim w celu potwierdzenia zgodności oferowanych materiałów, wyrobów z wymaganiami określonymi w Pakietach nr 1, 2 w Formularzu asortymentowo – cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ. Z załączonych dokumentów powinno wynikać, iż zaoferowany produkt spełnia parametry opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Jeżeli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski to Wykonawca dostarczy wraz z oryginalnym tłumaczenie na język polski. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pakietów dotyczą.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1.1 oświadczenie o zgodności oferowanych wyrobów odpowiadającym wymogom wyrobów medycznych/wyposażenia wyrobów medycznych z ustawą o wyrobach medycznych – Załącznik nr 6 do SWZ. W przypadku, gdy opisany w Załączniku nr 2 do SWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny, Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia;1.2 katalogi, opisy, foldery w języku polskim w celu potwierdzenia zgodności oferowanych materiałów, wyrobów z wymaganiami określonymi w Pakietach nr 1, 2 w Formularzu asortymentowo – cenowym – Załącznik nr 2 do SWZ. Z załączonych dokumentów powinno wynikać, iż zaoferowany produkt spełnia parametry opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SWZ. Jeżeli oryginalna dokumentacja jest w innym języku niż polski to Wykonawca dostarczy wraz z oryginalnym tłumaczenie na język polski. Na poszczególnych dokumentach należy wskazać, których pakietów dotyczą.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VIII ust. 1 pkt. 1.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
4. Spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z ust. 2 rozdziału V niniejszej SWZ.
5. Podmiotowe środki dowodowe o których mowa w rozdziale VIII ust. 3 pkt. 3.1 – 3.3 SWZ składa na wezwanie Zamawiającego każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o której mowa w art. 112 ust. 2 pkt. 2 (tj. w rozdziale V ust. 2 pkt.2) SWZ), jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane - nie dotyczy przedmiotowego postępowania.
7. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane – nie dotyczy przedmiotowego postępowania.
8. W przypadku o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy (zwany również Wzorem umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ).7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-18 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-18 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-10-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
I. Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, z postępowania o udzieleniezamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1. wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3. wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3.1 Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w ust. 1 art. 7 ww. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r . o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835).
3.2. W przypadku wykonawcy lub uczestnika konkursu wykluczonego na podstawie ust. 1 art. 7 ww. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r . o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r., poz. 835), zamawiający odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego lub ofertę takiego wykonawcy lub uczestnika konkursu, nie zaprasza go do złożenia oferty wstępnej, oferty podlegającej negocjacjom, oferty dodatkowej, oferty lub oferty ostatecznej, nie zaprasza go do negocjacji lub dialogu, a także nie prowadzi z takim wykonawcą negocjacji lub dialogu, odrzuca wniosek o dopuszczenie do udziału w konkursie, nie zaprasza do złożenia pracy konkursowej lub nie przeprowadza oceny pracy konkursowej, odpowiednio do trybu stosowanego do udzielenia zamówienia publicznego oraz etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
3.3.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego
wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
3.4. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy, o której mowa w ust. 6, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
INNE PRZETARGI PODDĘBICE
- Dostawa paliw dla Nadleśnictwa Poddębice do 31 grudnia 2025 roku- II postępowanie
- Dostawy produktów spożywczych dla "Poddębickiego Centrum Zdrowia" Sp. z o.o. w Poddębicach
- DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.
więcej: przetargi PODDĘBICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Zakup echokardiografu
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Dostawa sprzętu medycznego dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.