Ogłoszenie z dnia 2022-10-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00340086/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00351382/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
SDEZ.2.2022 Wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla Uczestników szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla nauczycieli
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471390387
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kopcińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-142
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.grzeszczyk@lcdnikp.elodz.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wckp.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SDEZ.2.2022 Wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla Uczestników szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla nauczycieli2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f9535d0-2f6d-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00387691
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00123798/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa noclegowo-gastronomiczna dla uczestników szkoleń w ramach projektu „Szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego - makroregion nr II (warmiń.-mazur., mazow., łódzkie, podlaskie)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego - makroregion nr II (warmińsko-mazurskie, mazowieckie, łódzkie, podlaskie)” , nr umowy UDA-POWR.02.14.00-00-2007/18-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00340086/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDEZ.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 391900,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia oraz wynajmu sal konferencyjnych lub szkoleniowych dla uczestników Projektu, w związku z realizacją usługi szkoleniowej z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego – usługa ta jest przedmiotem odrębnego postępowania.1.1. Część zamówienia nr 1) przewiduje się 14 (z 41) grup Uczestników objętych usługą szkoleniową do której przypisuje się grupę około 205 osób uprawionych do skorzystania z usługi noclegu i pełnego wyżywienia (w zakresie opisanym w pkt. 2.2.1.2. SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 131080,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia oraz wynajmu sal konferencyjnych lub szkoleniowych dla uczestników Projektu, w związku z realizacją usługi szkoleniowej z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego – usługa ta jest przedmiotem odrębnego postępowania.1.1. Część zamówienia nr 2) przewiduje się 14 (z 41) grup Uczestników objętych usługą szkoleniową do której przypisuje się grupę około 205 osób uprawionych do skorzystania z usługi noclegu i pełnego wyżywienia (w zakresie opisanym w pkt. 2.2.1.2. SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 131080,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia oraz wynajmu sal konferencyjnych lub szkoleniowych dla uczestników Projektu, w związku z realizacją usługi szkoleniowej z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego – usługa ta jest przedmiotem odrębnego postępowania.2. Część zamówienia nr 3) przewiduje się 13 (z 41) grup Uczestników objętych usługą szkoleniową do której przypisuje się grupę około 190 osób uprawionych do skorzystania z usługi noclegu i pełnego wyżywienia (w zakresie opisanym w pkt. 2.2.1.2. SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 129739,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny zaproponowane we wszystkich złożonych ofertach (nie podlegających odrzuceniu) przewyższyły kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny zaproponowane we wszystkich złożonych ofertach (nie podlegających odrzuceniu) przewyższyły kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny zaproponowane we wszystkich złożonych ofertach (nie podlegających odrzuceniu) przewyższyły kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa elementów umundurowania leśnika- swetry, bluzy, kamizelki i spodnie.
- Pełnienie nadzoru autorskiego dotyczącego: "Rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 482 na odcinku przejścia przez Zduńską Wolę - II Etap" tj. na odcinku od km 34+315 do km 38+070 drogi wojewódzkiej nr 482.
- DOSTAWA TESTÓW DIAGNOSTYCZNYCH DO WSSE W ŁODZI
- Usługi przyg. i organ. i w 2025 cyklu eventów prom. pod hasłem Zasmakuj studiowania w Łodzi z uczniami oraz przedstawicielami kadry dydaktycznej ze szk.ponadpods. oraz łódzkimi uczelniami i firmami
- Sukcesywne dostarczanie wskaźników do napromieniowania składników krwi dawką 25-50 Gy - dedykowane do promieniowania X.
- Dostawa pościeli, poduszek, kołder i koców do wszystkich obiektów Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA WYJAZDU I POBYTU REKREACYJNO-TURYSTYCZNEGO DLA PRACOWNIKÓW SZKÓŁ
- Przygotowanie, dostarczenie i podawanie posiłków wielkanocnych dla 1550 osób, podczas uroczystych spotkań okolicznościowych organizowanych na terenie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
- Usługa kompleksowej organizacji 3 konferencji otwierających w ramach realizowanych przez Zamawiającego projektów w ramach Programu Interreg NEXT Polska-Ukraina 2021-2027
- usługa organizacji pikniku rekreacyjno-edukacyjnego
- Świadczenie usług hotelarsko-restauracyjnych na potrzeby organizacji studiów podyplomowych
- Organizacja Konferencji Służby Geodezyjnej i Kartograficznej
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.