Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00408647/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00411465/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00472700/01 - Wynik z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa drogi powiatowej nr 4128W ul. Izabelińskiej na odcinku o dł. ok. 1000mb w m. Stare Babice, Klaudyn i Lipków gm. Stare Babice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Warszawski Zachodni, Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014900974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 300
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 722 13 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zdp.pwz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.pwz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa drogi powiatowej nr 4128W ul. Izabelińskiej na odcinku o dł. ok. 1000mb w m. Stare Babice, Klaudyn i Lipków gm. Stare Babice
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d614e980-0636-11ef-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388117
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00076318/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Rozbudowa drogi powiatowej nr 4128W ul. Izabelińskiej na odcinku o dł. ok. 1.000 mb. w m. Stare Babice, Klaudyn i Lipków gm. Stare Babice
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d614e980-0636-11ef-b81b-aebd110f52793.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-d614e980-0636-11ef-b81b-aebd110f5279
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:
1) poczty elektronicznej zp@zdp.pwz.pl,
lub
2) Platformy e-zamówienia („Platforma) https://ezamowienia.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przyużyciu Platformy.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji”w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa „Regulamin Platformy e-Zamówienia”.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ.
12. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
13. Zamawiający pracuje od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:30 – 16:00 oraz w piątek w godzinach od 8:00 do 13:30 z wyjątkiem świąt.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Ożarowie Mazowieckim
inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych jest Pan Janusz Łukasik , kontakt: iod@zdp.pwz.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Rozbudowa drogi powiatowej nr 4128W ul. Izabelińskiej na odcinku o dł. ok. 1000mb w m. Stare Babice, Klaudyn i Lipków gm. Stare Babice odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a
jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-4/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa drogi powiatowej nr 4128W ul. Izabelińskiej na odcinku o dł. ok. 1000mb w m. Stare Babice, Klaudyn i Lipków gm. Stare Babice:
1) Branża drogowa:
a) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze:
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym.
- Ścinanie drzew piłą mechaniczną.
- Mechaniczne karczowanie pni.
- Wywożenie dłużyc, karpin, gałęzi itp.
- Rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych.
- Budowa ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obetonowanych.
- Mechaniczne rozebranie: nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno- bitumicznych, podbudowy jezdni z kruszywa kamiennego, podbudowy z kruszywa kamiennego
- Wywóz materiału z rozbiórki samochodami samowyładowczymi
- Odhumusowanie.
- Formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu z dowozu.
b) Podbudowy - Profilowanie i zagęszczanie podłoża wykonywane mechanicznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni.
- 1a - Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi powiatowej (KR3):
• stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5 MPa, gr. 15 cm,
• podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 15 cm.
- 4a - Konstrukcja nawierzchni jednokierunkowej ścieżki rowerowej:
• stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5 MPa, gr. 10 cm,
• podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 8 cm.
- 4b - Konstrukcja nawierzchni jednokierunkowej ścieżki rowerowej (na zjeździe):
• stabilizacja gruntu cementem Rm=2,5 MPa, gr. 15 cm,
• podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 15 cm.
- 5a - Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych:
• wykonanie i zagęszczenie mechanicze warstwy odsączającej z pospółki żwirowej - grubość warstwy po zag. 10 cm,
• podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 15 cm,
• podsypka cementowo- piaskowa Rm=2.5 MPa, gr. 15 cm.
- 5b - Konstrukcja nawierzchni zjazdów publicznych:
• wykonanie i zagęszczenie mechaniczne warstwy odsączającej z pospółki żwirowej - grubość warstwy po zag. 10 cm,
• podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 15 cm,
• podsypka cementowo- piaskowa Rm=2.5 MPa, gr. 5 cm.
- Konstrukcja pobocza - wykonanie i zagęszczenie mechanicze warstwy odsączającej z pospółki żwirowej - grubość warstwy po zag. 10 cm.
- Konstrukcja nawierzchni z kruszywa łamanego - wykonanie i zagęszczenie mechanicze warstwy odsączającej z pospółki żwirowej - grubość warstwy po zag. 10 cm.
c) Nawierzchnie Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno podbudowy lub nawierzchni bitumicznej; zużycie emulsji
0,5 kg/m2.
- 1a Konstrukcja nawierzchni jezdni drogi powiatowej (KR3):
• podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego - AC 22 P 50/70 -
gr. 8 cm,
• warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - AC 16 W PMB 25/55-60 - gr. 6 cm,
• warstwa ścieralna SMA 11 PMB 45/80-55 - gr. 4 cm.
- 4a Konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S 50/70 - gr. 4 cm.
- 4b Konstrukcja nawierzchni ścieżki rowerowej:
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - AC 16 W 50/70
- gr. 4 cm,
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S 50/70 - gr. 4 cm.
- 5a Konstrukcja nawierzchni zjazdów indywidualnych z kostki betonowej:
• warstwa ścieralna z kostki betonowej fazowej czerwonej - gr.8 cm.
- 5b Konstrukcja nawierzchni zjazdów publicznych z kostki betonowej:
• warstwa ścieralna z kostki betonowej fazowej czerwonej - gr.8 cm.
- Konstrukcja pobocza - nawierzchnia z kruszywa łamanego - grubość po zagęszczeniu 10 cm.
- Konstrukcja nawierzchni z kruszywa łamanego - grubość po zagęszczeniu 10 cm.
d) Elementy ulic:
- Ława betonowa z oporem (beton C 12/15) pod krawężniki oraz oporniki.
- Krawężniki betonowe uliczne wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Krawężniki betonowe wtopiony o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej.
- Opornik betonowy wtopiony o wym. 12x25 cm na podsypce cem.piaskowej.
- Ścieki uliczne z prefabrykownych elementów betonowych
o wym. 12x30x40x10 cm na ławie betonowej (beton C 12/15).
- Obrzeża betonowe 8x30 na ławie betonowej.
e) Oznakowanie i elementy bezpieczeństwa ruchu:
- Zdejmowanie tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych.
- Rozebranie słupków do znaków.
- Dostawa i montaż słupków do znaków drogowych (w tym słupki proste, wysięgniki oraz konstrukcje wsporcze).
- Dostawa i montaż tablic znaków drogowych zakazu, nakazu, ostrzegawczych, informacyjnych o powierzchni do 0.3 m2
(folia I generacji).
- Mechaniczne malowanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej.
- Dostawa i montaż: barier drogowych, barieroporęczy U-14a, wygrodzenia U-11a.
f) Budowa rowu lewego nr 1 (RL-1):
- Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi.
- Kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm.
- Przepusty rurowe - Kanały z rur PP, SN 8, DN 400 mm.
- Obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym – piasek.
- Prefabrykowana zbrojona ścianka przeustu DN 400 na podsypce piaskowej gr. 10 cm.
- Mechaniczne profilowanie skarp rowu.
- Obsianie skarp w ziemi urodzajnej.
- Umocnienie rowu płytami betonowymi ażurowymi typu EKO o wym. 40x60x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej Rm=2,5MPa gr. 5 cm, z wypełnieniem otworów humusem z obsianiem.
- Wywiezienie samochodami samowyładowczymi ziemi.
g) Budowa rowu lewego nr 2 (RL-2):
- Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi.
- Kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm.
- Przepusty rurowe - Kanały z rur PP, SN 8, DN 400 mm.
- Obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym – piasek.
- Prefabrykowana zbrojona ścianka przeustu DN 400 na podsypce piaskowej gr. 10 cm.
- Mechaniczne profilowanie skarp rowu.
- Uszczelnianie dna i skarp rowu gruntem spoistym (gliną) wykonywane mechanicznie.
- Obsianie skarp w ziemi urodzajnej.
- Wywiezienie samochodami samowyładowczymi ziemi.
h) Budowa rowu lewego nr 3 (RL-3):
- Roboty ziemne wykon.koparkami podsiębiernymi.
- Mechaniczne profilowanie skarp rowu.
- Umocnienie rowu płytami betonowymi ażurowymi typu EKO o wym. 40x60x8 cm na podsypce cementowo- piaskowej Rm=2,5MPa gr. 5 cm, z wypełnieniem otworów humusem z obsianiem.
- Obsianie skarp w ziemi urodzajnej.
- Wywiezienie samochodami samowyładowczymi ziemi.
i) Budowa rowu prawego nr 1 (RP-1):
- Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi.
- Kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm.
- Przepusty rurowe - Kanały z rur PP, SN 8, DN 400 mm.
- Obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym – piasek.
- Prefabrykowana zbrojona ścianka przeustu DN 400 na podsypce piaskowej gr. 10 cm.
- Mechaniczne profilowanie skarp rowu.
- Obsianie skarp w ziemi urodzajnej.
- Wywiezienie samochodami samowyładowczymi ziemi.
j) Budowa rowu prawego nr 2 (RP-2):
- Roboty ziemne wykon. koparkami podsiębiernymi.
- Mechaniczne profilowanie skarp rowu.
- Obsianie skarp w ziemi urodzajnej.
- Wywiezienie samochodami samowyładowczymi ziemi.
k) Budowa przepustu P-3 w km 1+363,5:
- Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi.
- Wykopy liniowe o ścianach pionowych pod fundamenty, rurociągi, kolektory w gruntach suchych kat.I-II z wydobyciem urobku łopatą lub wyciągiem ręcznym.
- Pełne umocnienie ścian wykopów wraz z rozbiórką palami szalunkowymi stalowymi (wypraskami) w gruntach suchych.
- Demontaż istniejącego rurociągu.
- Demontaż istniejących ścianek czołowych przepustu.
- Wywóz materiału z rozbiórki samochodami samowyładowczymi.
- Przepusty rurowe - ławy fundamentowe żwirowe gr. 20 cm.
- Kanały z rur stalowych spiralnie karbowanych o przekroju kołowo- łukowym HCPA-06 (1.80x1.20).
- Obsypka rurociągu kruszywem dowiezionym – piasek.
- Umocnienie brukiem kamiennym gr. 10 cm układanym na betonie C 20/25 gr. 10 cm na wlotach i wylotach przepustów.
- Monolityczna zbrojona ścianka przepustu wykonana na budowie wraz z posadowieniem.
- Odwodnienie wykopu.
- Wywiezienie samochodami samowyładowczymi ziemi.
2) Roboty pozostałe:
a) Przesunięcie lub odtworzenie istniejących punktów osnowy geodezyjnej
b) Umocnienie skarp matą antyerozyjną.
c) Obsianie nieutwardzonego pasa drogowego.
3) Branża sanitarna – odwodnienie, kanały rurowe:
a) Wykopy wykonywane koparkami podsiębiernymi.
b) Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych o głęb.do 3m balami drewnianymi w gruntach kat.III- IV wraz z rozbiórką.
c) Kanały rurowe - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm.
d) Kanały ze strukturalnych rur PP, SN8, łączonych na wcisk DN200.
e) Kanały ze strukturalnych rur PP, SN8, łączonych na wcisk DN400.
f) Podsypka pod studnie - podłoża z materiałów sypkich o grubości 20 cm.
g) Podbudowy pod studzienki z chudego betonu C8/10 warstwa gr.15 cm.
h) Studnie rewizyjne z kręgów żelbetowych o śr. 1200 mm w gotowym wykopie o głębokości 3 m.
i) Studzienki ściekowe uliczne o śr.500 mm z osadnikiem bez syfonu.
j) Inspekcja wykonania kamerą wizyjną.
k) Prefabrykowana zbrojona ścianka wylotu kanalizacji DN400 na podsypce piaskowej gr.10 cm wraz z kratą zabezpieczającą.
l) Próba szczelności kanałów rurowych.
m) Zasypka rurociągu kruszywem dowiezionym – piasek.
n) Wywiezienie samochodami samowyładowczymi nadmiaru ziemi.
o) Zakup i montaż regulatorów przepływu w studniach przed wylotami nr WL2, WL3, WP1 do kanału.
p) Odwodnienie wykopu.
4) Opracowanie, wdrożenie i utrzymanie czasowej organizacji ruchu.
5) Wdrożenie stałej organizacji ruchu.
6) Obsługa geodezyjna, dokumentacja powykonawcza, inne niezbędne roboty objęte umową.
7) Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 875) wykonawca wykona zamówienie przy udziale minimum 10 % pojazdów elektrycznych i/lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym. Jako pojazd należy rozumieć pojazd samochodowy w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233140-2 - Roboty drogowe
45232452-5 - Roboty odwadniające
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże:a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres (na podstawie „Rachunku zysków i strat” pozycja „Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów” lub „Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi”) w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000,00 PLN,
b) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagany średnioroczny przychód oraz posiadanie środków finansowych nie sumuje się. Jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi samodzielnie spełniać warunek udziału w postępowaniu.
2) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:
a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Przez roboty w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia zamawiający rozumie wykonanie minimum:
a. 2 robót budowlanych polegających na budowie, przebudowie lub remoncie drogi i/lub chodnika i/lub ścieżki rowerowej zawierającej w swym zakresie minimum wymianę lub ułożenie nawierzchni bitumicznej o wartości minimum 5 000 000 zł brutto każda,
b. Jednej roboty polegającej na budowie lub przebudowie odwodnienia ulicznego o długości minimum 400 mb
Zamawiający dopuszcza wykazanie się robotami budowlanymi zawierającymi łącznie w zakresie roboty określone w ppkt a) i b) powyżej.
W przypadku gdy o zamówienie ubiegać się będzie konsorcjum jeden z konsorcjantów musi samodzielnie spełniać stawiany warunek.
b) Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia oraz wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca, zobowiązany jest wykazać co najmniej:
‒ minimum 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania bez ograniczeń robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej (Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
‒ minimum 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
‒ minimum 1 osobę, posiadającą uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Rozporządzenie Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagana ilość osób skierowanych do realizacji niniejszego zamówienia publicznego sumuje się.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem,
a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności,
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
3) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 275 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 1 - 3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1) nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków,
2) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 3 stosuje się.
5. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 1 lub 2.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty określone w ust. 1 i 2 obowiązują oddzielnie każdego z Wykonawców.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykonawca wykaże „roboty budowlane” określone w art. 4 § 2 ust. 2 pkt 4 a SWZ,
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Oświadczenie – „Wykaz osób” zgodny z wymaganiami określonymi w art. 4 § 2 ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ,
3) część sprawozdania finansowego – rachunek zysków i strat, w przypadku gdy sporządzenie sprawozdania wymagane jest przepisami kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a jeżeli podlega ono badaniu przez firmę audytorską zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio ze sprawozdaniem z badania sprawozdania finansowego, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających w szczególności przychody oraz aktywa i zobowiązania – za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
za ten okres. Dokumenty powinny być zgodne z wymaganiami określonymi
w art. 4 § 2 ust. 2 pkt 3 lit. a SWZ,
4) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy,
w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Dokumenty powinny być zgodne z wymaganiami określonymi w art. 4 § 2 ust. 2 pkt 3 lit. b SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
§ 1Wysokość wadium i formy jego wniesienia
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości: 130 000 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy i 00/100 złotych) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium.
W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza w tytule przelewu należy wpisać wadium i numer postępowania.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu wnosi się wyłącznie przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Nie jest dopuszczalna bezpośrednia wpłata kwoty wadium np. w kasie Zamawiającego lub banku.
4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego:
SANTANDER BANK 43 1090 1056 0000 0001 4916 5871 z podaniem numeru postępowania (na przelewach nr rachunku należy pisać w sposób ciągły - bez spacji).
5. Wadium wniesione przelewem na konto UW uznane będzie za wniesione w terminie, jeżeli przed terminem składania ofert konto Zamawiającego będzie uznane kwotą wadium
6. Wykonawca wnoszący wadium w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa
w ust. 2 przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
§ 2
Zwrot i zatrzymanie wadium
Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium w okolicznościach opisanych w art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia samodzielnie lub wspólnie.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w ramach przedmiotowego postępowania. W przypadku, gdy Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę samodzielnie lub wspólnie z innymi Wykonawcami, oferty takiego Wykonawcy zostaną odrzucone.
5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeżeli są już znani.
7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w załączniku do oferty, które roboty budowlane wykonują poszczególni wykonawcy – Załącznik Nr 4.
8. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony mają prawo do przedłużenia Terminu zakończenia Projektu o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia projektu, w następujących sytuacjach:1) jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie Terminu zakończenia projektu będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania Terenu budowy, konieczności zmian Dokumentacji Wykonawczej Projektu w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie Terminu zakończenia projektu,
2) gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonej: Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac
w tym okresie nie jest następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
3) gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, w szczególności opisanych w § 10, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym
do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
4) wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
5) gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.,
do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność,
6) jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
7) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,
-pod warunkiem zamieszczenia informacji w dzienniku budowy lub pisemnej notatki o wystąpieniu tych okoliczności wraz z ich opisem oraz wskazaniem czasu ich trwania.
2. Dopuszcza się do zmiany Umowy w zakresie Materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach:
1) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętej przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji Wykonawczej Projektu,
a wynikających ze stwierdzonych Wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
2) konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji Wykonawczej Projektu zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud,
3) wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji Wykonawczej Projektu, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
Pozostałe postanowienia w zakresie zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawiera projekt umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-15 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-13
INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Kompleksowa obsługa urządzeń drukujących w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii Powiatu Zachodniego Warszawskiego w Ożarowie Mazowieckim.
- Modernizacja ulicy Bez nazwy nr 95 tj. adresy Partyzantów 11 i 13 w Ożarowie Mazowieckim
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w Bornicach II etap
- Wykonanie nakładki w m. Lubnowy Małe dz. Nr 135
- Wykonanie pobocza z kostki brukowej w m. Libiszów Kol.
- Budowa ul. Jana Skrzetuskiego i Onufrego Zagłoby w Lesznie
- BUDOWA CHODNIKA W UL. BOBROWNICKIEJ W POZNANIU, NA ODCINKU OD UL. SZCZEPANKOWO DO UL. MICHAŁOWO - ODCINEK I OD UL. SZCZEPANKOWO DO CIEKU ŁĘŻYNKA
- Remont drogi powiatowej nr 1887T Wałkonowy Górne - Bałków - dr. pow. Nr 0233T od km 0+460 do km 2+260
więcej: Roboty odwadniające »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.