eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RypinBudowa dróg wewnętrznych



Ogłoszenie z dnia 2023-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg wewnętrznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYPIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lipnowska 4

1.5.2.) Miejscowość: Rypin

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-500

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 542809703

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rypin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3c33aa63-15a5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa dróg wewnętrznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c33aa63-15a5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011419/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sadłowo

1.1.6 Rozbudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Stawiska - Michałki

1.1.8 Rozbudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Stępowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00280010

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRW.271.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Zadanie nr 1 (Część nr 1): Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Sadłowo (dz. nr 42)
Zadanie obejmuje zakres robót określony w Przedmiarze robót jako Etap nr 1 oraz Etap nr 2.
Zakres robót:
1) Roboty przygotowawcze i ziemne
2) Uzbrojenie podziemne-telekomunikacja
3) Podbudowa, w tym podbudowa na poszerzeniach
4) Nawierzchnia,
5) Zjazdy
6) Przepusty
7) Roboty odwodnieniowe (oczyszczenie i odmulenie rowów przydrożnych, przepusty)
8) Pobocza
9) Rowy przydrożne
10) Elementy bezpieczeństwa (bariery energochłonne)
11) Znaki
12) Roboty wykończeniowe
13) Inwentaryzacja powykonawcza

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1182444,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Stawiska (dz. nr 30)
Zakres robót:
1) Roboty przygotowawcze i ziemne
2) Roboty odwodnieniowe, w tym przepust, rowy przydrożne
3) Podbudowa, w tym podbudowa na poszerzeniach
4) Nawierzchnia,
5) Zjazdy
6) Przepusty
7) Pobocza
8) Elementy bezpieczeństwa (bariery energochłonne)
9) Znaki
10) Roboty wykończeniowe
11) Inwentaryzacja powykonawcza

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 524595,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Stepowo (dz. nr 38)
Zakres robót:
1) Roboty przygotowawcze i ziemne
2) Uzbrojenie podziemne-telekomunikacja
3) Podbudowa
4) Nawierzchnia,
5) Zjazdy
6) Pobocza
7) Oznakowanie
8) Roboty wykończeniowe
9) Inwentaryzacja powykonawcza

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 569533,38 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Stepowo (dz. nr 40)
Zakres robót:
1) Roboty przygotowawcze i ziemne
2) Uzbrojenie podziemne-telekomunikacja
3) Podbudowa
4) Nawierzchnia,
5) Zjazdy
6) Pobocza
7) Oznakowanie
8) Roboty wykończeniowe
9) Inwentaryzacja powykonawcza

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45316213-1 - Instalowanie oznakowania drogowego

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 495433,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1265048,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1265048,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1265048,85 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "MAR-DAR" Marian Tompalski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911316436

7.3.4) Miejscowość: Makówiec 53

7.3.5) Kod pocztowy: 87-602

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1265048,85 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710) Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację części 2. zadania pn.: „Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Stawiska (dz. nr 30)”, zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta, złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „MAR-DAR” Marian Tompalski z siedzibą w Makówcu 53, 87-602 Chrostkowo. Oferta ta opiewa na kwotę 534 069,69 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie części 2. zadania przeznaczył – 200 000,00 zł brutto, wymieniona powyżej oferta Wykonawcy przewyższyła kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia części 2. postępowania na ww. podstawie prawnej

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 520871,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 520871,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 520871,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe "MAR-DAR"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 911316436

7.3.4) Miejscowość: Makówiec 53

7.3.5) Kod pocztowy: 87-602

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 520871,81 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022, poz. 1710) Zamawiający zawiadamia, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na realizację części 4. zadania pn.: „Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Stępowo (dz. nr 40)”, zostało unieważnione na podstawie art. 255 ust. 3 ustawy, tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta
z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Do wyznaczonego terminu składania ofert wpłynęła 1 oferta, złożona przez Przedsiębiorstwo Handlowo – Usługowe „MAR-DAR” Marian Tompalski z siedzibą w Makówcu 53, 87-602 Chrostkowo. Oferta ta opiewa na kwotę 538 920,81 zł brutto. Zamawiający na sfinansowanie części 4. zadania przeznaczył – 200 000,00 zł brutto, wymieniona powyżej oferta Wykonawcy przewyższyła kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części zadania. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia części 4. postępowania na ww. podstawie prawnej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.