Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388401/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650886776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wilsona 6a
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@psoni-jaroslaw.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni-jaroslaw.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9758a5a7-3536-11ef-acf6-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu poradnictwa psychologicznego i doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9758a5a7-3536-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446473
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach” współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027, 7.15 Aktywna integracja.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388401
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PSONI/ZP/2130-11/1429/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 72344,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu poradnictwa psychologicznego dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach”. Usługa rozumiana jest jako spotkanie bezpośrednie psychologa z daną osobą/grupą w miejscu realizacji projektu (Oleszyce).2. Uczestnikami ww. projektu jest 14 osób (7 kobiet, 7 mężczyzn) z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym lub umiarkowanym, u których stwierdzono autyzm, upośledzenie umysłowe lub chorobę psychiczną, w wieku od 18 do 64 roku życia, zamieszkujące na terenie powiatu lubaczowskiego.
3. Zamówienie będzie realizowane w wymiarze średniomiesięcznie 14 godzin, wg potrzeb oraz harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych, w godz. 7:00-16:00. Łączny wymiar realizacji świadczenia usługi: 336 godzin.
4. Miejsce świadczenia usługi: placówki Zamawiającego zlokalizowane na terenie miasta Oleszyce 37-630, przy ul. Mickiewicza 12, ul. Mickiewicza 10 oraz ul. Zamkowa 46a.
5. Usługi poradnictwa psychologicznego świadczone będą w następującym zakresie:
− udzielanie bezpośredniego indywidualnego wsparcia uczestnikom projektu (średnio 0,5 godz./m-c na 1 uczestnika projektu) polegające na poradnictwie psychologicznym i psychospołecznym, prowadzącym do integracji zawodowej i diagnozowaniu potrzeb edukacyjnych, tworzeniu diagnozy zawodowej, określanie preferencji i predyspozycji zawodowych. Łącznie średniomiesięcznie 7 godzin/miesiąc;
− prowadzenie bezpośrednio spotkań grupowych dla uczestników projektu przez cały okres realizacji projektu, mających na celu podniesienie umiejętności
z zakresu radzenia sobie w sytuacjach trudnych, słabe i mocne strony, zachowania asertywne, współpraca w grupie, odpowiedzialność: 2 razy w miesiącu 1 godzina spotkania dla każdej z 2 grup (średnio 7 osób w grupie), łącznie średniomiesięcznie 4 godziny/miesiąc;
− bezpośredni udział w opracowywaniu Indywidualnych Programów Rehabilitacji dla uczestników projektu, oraz udział w ich realizacji i aktualizacji;
− uczestniczenie bezpośrednio w spotkaniach Zespołu Programowego oraz prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu jak i Zakładu Aktywności Zawodowej – zgodnie z rozporządzeniem dotyczącym funkcjonowania ZAZ (m.in. kart rehabilitacji, IPR, oceny, listy obecności na indywidualnych i grupowych zajęciach), na wzorach Zamawiającego – średnio 3 godz./miesiąc.
6. Osoba prowadzącą poradnictwo psychologiczne powinna charakteryzować się odpowiednimi cechami psychoosobowymi i umiejętnościami tj. w szczególności: umiejętnością nawiązywania kontaktów, umiejętnością słuchania oraz łatwością prowadzenia rozmowy, otwartością, empatią, umiejętnością diagnozowania potrzeb edukacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 42420,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi z zakresu doradztwa zawodowego dla uczestników projektu pn. „Aktywna integracja w ZAZ w Starych Oleszycach”. Usługa rozumiana jest jako spotkanie bezpośrednie doradcy zawodowego z daną osobą/grupą w miejscu realizacji projektu (Oleszyce).2. Uczestnikami ww. projektu jest 14 osób (7 kobiet, 7 mężczyzn) z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym lub umiarkowanym, u których stwierdzono autyzm, upośledzenie umysłowe lub chorobę psychiczną, w wieku od 18 do 64 roku życia, zamieszkujące na terenie powiatu lubaczowskiego.
3. Zamówienie będzie realizowane w wymiarze średniomiesięcznie 10 godzin, wg potrzeb oraz harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego, w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni świątecznych, w godz. 7:00-16:00. Łączny wymiar realizacji świadczenia usługi: 240 godzin.
4. Miejsce świadczenia usługi: placówki Zamawiającego zlokalizowane na terenie miasta Oleszyce 37-630, przy ul. Mickiewicza 12, ul. Mickiewicza 10 oraz ul. Zamkowa 46a.
5. Usługi doradztwa zawodowego świadczone będą w następującym zakresie:
− udzielaniu bezpośredniego indywidualnego wsparcia uczestnikom projektu (średnio 0,5 godz./m-c na 1 uczestnika projektu) polegające na poradnictwie zawodowym, prowadzącym do integracji zawodowej i diagnozowaniu potrzeb edukacyjnych, tworzeniu diagnozy zawodowej, określanie preferencji
i predyspozycji zawodowych. Łącznie średniomiesięcznie 7 godzin/miesiąc;
− bezpośrednim prowadzeniu spotkań grupowych dla uczestników projektu przez cały okres realizacji projektu, mających na celu rozwijanie umiejętności
i kompetencji zawodowych: 1 raz w miesiącu 1 godzina spotkania dla każdej
z 2 grup (średnio 7 osób w grupie) z zakresu aktywnego poruszania się po rynku pracy, prowadzenie symulacji rozmów kwalifikacyjnych, łącznie średniomiesięcznie 2 godziny/miesiąc;
− bezpośrednim udziale w opracowywaniu Indywidualnych Programów Rehabilitacji dla uczestników projektu, oraz udział w ich realizacji i aktualizacji;
− uczestniczenie bezpośrednio w spotkaniach Zespołu Programowego oraz prowadzenie dokumentacji merytorycznej projektu jak i Zakładu Aktywności Zawodowej – zgodnie z rozporządzeniem dotyczącym funkcjonowania ZAZ (m.in. kart rehabilitacji, IPR, oceny, listy obecności na indywidualnych
i grupowych zajęciach) – średnio 1 godz./miesiąc.
7. Osoba prowadzącą doradztwo zawodowe powinna charakteryzować się odpowiednimi cechami psychoosobowymi i umiejętnościami tj. w szczególności: umiejętnością nawiązywania kontaktów, umiejętnością słuchania oraz łatwością prowadzenia rozmowy, otwartością, empatią, umiejętnością diagnozowania potrzeb edukacyjnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312320-8 - Usługi doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 29924,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie realizacji zamówienia do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie realizacji zamówienia do ceny złożonej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
- "Wykonanie dostawy samochodu osobowego z napędem typu hybrid"
- "Dozór i fizyczna ochrona obiektu Starostwa Powiatowego w Jarosławiu przy ul. Jana Pawła II 17 oraz mienia znajdującego się na terenie chronionego obiektu w 2025 - 2026 r."
- Montaż doświetlenia przejścia dla pieszych w ciągu ul. Zamkowej, Budowa oświetlenia ulicznego na ul. Garbarze - II etap, ul. Długosza + boczna, Budowa oświetlenia ul. Fredry + Miłosza (4 części)
- Dostawa warzyw dla potrzeb kuchni szpitalnej - z podziałem na zadania - powtórzone
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na potrzeby PANS w Jarosławiu
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Usługi psychologa świadczącego pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży w podziale na 6 części
- Przeprowadzenie usług wsparcia terapeutycznego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgorzewie w ramach realizacji projektu pn. "Rodzina ponad wszystko"
- Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem
- Świadczenie usług psychologicznych na potrzeby cudzoziemców przebywających w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Białymstoku (dorośli mężczyźni)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.