Ogłoszenie z dnia 2023-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi prowadzącej do posesji 2,4,6,8 przy ul. Żwirki i Wigury
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chełm
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198238
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubelska 65
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umchelm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi prowadzącej do posesji 2,4,6,8 przy ul. Żwirki i Wigury2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbd122a2-4e43-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00388759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022449/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont drogi prowadzącej do posesji 2, 4, 6, 8 przy ul. Żwirki i Wigury
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w sposób istotny zmienione. Zachodzą okoliczności, o których nowa w art. 305 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-3a736041-2164-11ee-a60c-9ec5599dddc1
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.5.43.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamówienie obejmuje część projektową:
• wykonanie mapy do celów projektowych;
• wykonanie inwentaryzacji zieleni znajdującej się w granicach pasa drogowego pod względem niezbędnej wycinki wraz z uzyskaniem zgody na wycinkę;
• wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego urządzeń (w tym przepustów) i urządzeń infrastruktury technicznej znajdujących się w obrębie przewidywanej lokalizacji mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
• wykonanie dokumentacji badania podłoża gruntowego jeśli Wykonawca uzna to za konieczne;
• sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na budowę lub zaświad-czenia organu administracji architektoniczno – budowlanej o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu na podstawie art. 30 ust. 5a ustawy Prawo budowlane,
• sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej z kompletem wymaganych uzgodnień,
• sporządzenie szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla wymienionych wyżej branż,
• sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla wymienionych wyżej branż, opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
• sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji ruchu na czas wykonywa-nia robót z kompletem wymaganych uzgodnień.
W zakres remontu drogi gminnej wchodzi:
• frezowanie starej nawierzchni lub usunięcie płyt drogowych w zależności od istnieją-cego stanu drogi,
• remont nawierzchni drogi celem przywrócenia równości profilu podłużnego i po-przecznego oraz wzmocnienia;
• ułożenie dwóch warstw nowej nawierzchni (wyrównującej i ścieralnej);
• regulacja studzienek (wymiana uszkodzonych) i wymiana krawężników;
• wykonanie oznakowania pionowego i poziomego według projektu organizacji ruchu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Carbud Sp. zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632449300
7.3.3) Ulica: Mickiewicza
7.3.4) Miejscowość: Chełm
7.3.5) Kod pocztowy: 22-100
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Przepr. pr. zaw. z przedm. Opieka i edukacja terapeut. w chorobach przewlekłych- tlenoterapia ciągła i wentylacja mechaniczna dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w sem. letnim roku akadem. 2024/2025
- "Zakup samochodu osobowego wraz z przekazaniem używanego auta w rozliczeniu"
- Usługa odbioru, transportu oraz unieszkodliwiania odpadów medycznych
- Zakup i dostawa sprzętu wraz z oprogramowaniem do szkoły w ramach projektu " CZAS NA ZAWODOWCÓW"
- ZP.261.1.2025 ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY I USŁUG WSPARCIA GRUPY INTERWENCYJNEJ
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYKONANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO-KOSZTORYSOWEJ PRZEBUDOWY DRÓG GMINNYCH (ULICE: MIODOWA, KORFANTEGO, TUWIMA, SPOKOJNA, POKOJU, DŁUGOSZA I ŻEROMSKIEGO)
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.