eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lgota Wielka › Modernizacja dróg na terenie Gminy Lgota Wielka



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie Gminy Lgota Wielka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LGOTA WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomszczańska 60

1.5.2.) Miejscowość: Lgota Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-565

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 680 13 81

1.5.8.) Numer faksu: 44 680 17 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lgotawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lgotawielka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg na terenie Gminy Lgota Wielka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c3335a4-2e3d-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014426/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dróg na terenie Gminy Lgota Wielka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/909945

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/909945

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się w języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl, pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/909945
Korzystanie z platformy przez wykonawcę jest bezpłatne. Zamawiający dopuszcza opcjonalnie korzystanie z komunikacji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej gmina@lgotawielka.pl z zastrzeżeniem sposobu i formy składania oferty.Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) zwany dalej „RODO”, informuję, że:
1). Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zamawiający – Gmina Lgota Wielka reprezentowana przez Wójta Gminy Lgota Wielka ul. Radomszczańska 60, 97-565 Lgota Wielka.
2). Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w UG w Lgocie Wielkiej z PaniąMartą Orlikowska za pomocą adresu:marta.orlikowska@togatus.pl.
3). Administrator danych osobowych przetwarza Pani/Pana dane osobowe na podstawie obowiązujących przepisów prawa, zawartych umów oraz na podstawie udzielonej zgody.
4). Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Modernizacja dróg na terenie Gminy Lgota Wielka” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”, oraz którym dane zostaną udostępniane w ramach ustawy z dnia 6 września 2001 roku o dostępie do informacji publicznej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176 ze zmianami);
6) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane,
- zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych do czasu zakończenia okresu archiwizacji danych związanych z postępowaniem - dokumentacja zamówień publicznych przez okres 5 lat, umowa zawarta w wyniku postępowania 10 lat;
7) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego)
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIG.IR.271.7.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Przebudowa drogi dojazdowej do pól na działce nr ewid. 85/1 w miejscowości Wiewiórów polegająca w szczególności na:
1) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni,
2) wykonaniu poboczy gruntowych,
3) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
4) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji.
Szczegółowy opis zakresu robót, określa:
Dla Części I zamówienia:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9a do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10a do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11a do SWZ
Uwaga: dokumentacja projektowa dla Części I zamówienia stanowiąca załącznik nr 10a do SWZ obejmuje szerszy zakres robót niż objęty niniejszym postępowaniem. Z zakresu tej dokumentacji wykonaniu podlegają wyłącznie roboty na odcinku wskazanym w przedmiarze robót, gdyż pozostały zakres robót objęty tą dokumentacją zostanie wykonany w ramach innego zadania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej z Części zamówienia odrębnie Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert Cena ( C) – 100% (100 pkt.).
Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „Cena”, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cenę) dla każdej z Części zamówienia odrębnie, zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena” dla danej części zamówienia
Cn – cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych dla danej części zamówienia
Cb – cena oferty badanej dla danej części zamówienia
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „ cena ” obliczona zostanie dla każdej z Części zamówienia odrębnie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Przebudowa drogi gminnej nr 112304E w miejscowości Długie polegająca w szczególności na :
1) wykonaniu poszerzenia,
2) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni ,
3) wykonaniu chodnika i zjazdów,
4) wykonaniu poboczy z tłucznia kamiennego,
5) wykonaniu regulacji studni,
6) wykonaniu oznakowania drogowego,
7) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
8) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji
Szczegółowy opis zakresu robót, określa:
Dla Części II zamówienia:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9b do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10b do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11b do SWZ
- projekt stałej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 12b do SWZ
Uwaga: dokumentacja projektowa dla Części II zamówienia stanowiąca załącznik nr 10b do SWZ oraz projekt stałej organizacji ruchu dla Części II zamówienia stanowiący załącznik nr 12b do SWZ obejmują szerszy zakres robót niż objęty niniejszym postępowaniem. Z zakresu tej dokumentacji wykonaniu podlegają wyłącznie roboty na odcinku wskazanym w przedmiarze robót, gdyż pozostały zakres robót objęty tą dokumentacją zostanie wykonany w ramach innego zadania.
Uwaga: Zamawiający przekaże Wykonawcy w celu realizacji Części II przedmiotu zamówienia materiały stanowiące własność Zamawiającego w postaci obrzeży betonowych, krawężników betonowych oraz kostki brukowej. Wykonawca przy obliczeniu ceny oferty uwzględnia wyłącznie koszty związane z wbudowaniem tych materiałów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej z Części zamówienia odrębnie Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert Cena ( C) – 100% (100 pkt.).
Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „Cena”, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cenę) dla każdej z Części zamówienia odrębnie, zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena” dla danej części zamówienia
Cn – cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych dla danej części zamówienia
Cb – cena oferty badanej dla danej części zamówienia
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „ cena ” obliczona zostanie dla każdej z Części zamówienia odrębnie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Przebudowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Długie polegająca w szczególności na :
1) wykonaniu poszerzenia,
2) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni ,
3) wykonaniu chodnika i zjazdów,
4) wykonaniu poboczy z tłucznia kamiennego,
5) wykonaniu regulacji studni,
6) wykonaniu oznakowania drogowego,
7) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
8) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji
Szczegółowy opis zakresu robót, określa:
Dla Części III zamówienia:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9c do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10c do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11c do SWZ
- projekt stałej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 12c do SWZ
- projekt BIOZ stanowiący załącznik nr 13c do SWZ
Uwaga: dokumentacja projektowa dla Części III zamówienia stanowiąca załącznik nr 10c do SWZ oraz projekt stałej organizacji ruchu dla Części III zamówienia stanowiący załącznik nr 12c do SWZ obejmują szerszy zakres robót niż objęty niniejszym postępowaniem. Z zakresu tej dokumentacji wykonaniu podlegają wyłącznie roboty na odcinku wskazanym w przedmiarze robót, gdyż pozostały zakres robót objęty tą dokumentacją zostanie wykonany w ramach innego zadania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej z Części zamówienia odrębnie Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert Cena ( C) – 100% (100 pkt.).
Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „Cena”, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cenę) dla każdej z Części zamówienia odrębnie, zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena” dla danej części zamówienia
Cn – cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych dla danej części zamówienia
Cb – cena oferty badanej dla danej części zamówienia
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „ cena ” obliczona zostanie dla każdej z Części zamówienia odrębnie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV Przebudowa drogi na działce nr 228 w miejscowości Wola Blakowa polegająca w szczególności na :
1) wykonaniu podbudowy,
2) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni ,
3) wykonaniu poboczy gruntowych,
4) wykonaniu regulacji studni,
5) wykonaniu oznakowania drogowego
6) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
7) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji
Szczegółowy opis zakresu robót, określa:
Dla Części IV zamówienia:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9d do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10d do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11d do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej z Części zamówienia odrębnie Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert Cena ( C) – 100% (100 pkt.).
Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „Cena”, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cenę) dla każdej z Części zamówienia odrębnie, zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena” dla danej części zamówienia
Cn – cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych dla danej części zamówienia
Cb – cena oferty badanej dla danej części zamówienia
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „ cena ” obliczona zostanie dla każdej z Części zamówienia odrębnie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V Przebudowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Krępa polegająca w szczególności na :
1)wykonaniu podbudowy,
2) wykonaniu nowej nawierzchni,
3) wykonaniu poboczy gruntowych
4) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
5) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji
Szczegółowy opis zakresu robót, określa:
Dla Części V zamówienia:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9e do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10e do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11e do SWZ
Uwaga: dokumentacja projektowa dla Części V zamówienia stanowiąca załącznik nr 10e do SWZ obejmuje szerszy zakres robót niż objęty niniejszym postępowaniem. Z zakresu tej dokumentacji wykonaniu podlegają wyłącznie roboty na odcinku wskazanym w przedmiarze robót, gdyż pozostały zakres robót objęty tą dokumentacją zostanie wykonany w ramach innego zadania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dla każdej z Części zamówienia odrębnie Zamawiający stosować będzie następujące kryteria oceny ofert Cena ( C) – 100% (100 pkt.).
Sposób oceny ofert:
1) w kryterium „Cena”, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cenę) dla każdej z Części zamówienia odrębnie, zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych ( C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100%
punktów Cb
Gdzie:
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena” dla danej części zamówienia
Cn – cena najniższa wśród ofert nieodrzuconych dla danej części zamówienia
Cb – cena oferty badanej dla danej części zamówienia
100 – wskaźnik stały
100 – procentowe znaczenie kryterium ceny

Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium „ cena ” obliczona zostanie dla każdej z Części zamówienia odrębnie przez podzielenie ceny najniższej z ofert nieodrzuconych przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
Spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiający nie stawia warunków w powyższym zakresie.
Zdolności technicznej lub zawodowej
Cz I zamówienia - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którzy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie ( rozbudowie, odbudowie), przebudowie lub remoncie drogi o wartości robót co najmniej 90 000,00 zł brutto.Informacje dodatkowe:Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP
b) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023r poz. 551 ) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a także legitymuje się co najmniej trzyletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót / budowy w specjalności drogowej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Cz II zamówienia - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którzy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie ( rozbudowie, odbudowie), przebudowie lub remoncie drogi o wartości robót co najmniej 140 000,00 zł brutto.Informacje dodatkowe:Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP
b) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023r poz. 551) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a także legitymuje się co najmniej trzyletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót / budowy w specjalności drogowej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Cz III zamówienia - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którzy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie ( rozbudowie, odbudowie), przebudowie lub remoncie drogi o wartości robót co najmniej 150 000,00 zł brutto.
b) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023r poz. 551) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a także legitymuje się co najmniej trzyletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót / budowy w specjalności drogowej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Cz IV zamówienia - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którzy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie ( rozbudowie, odbudowie), przebudowie lub remoncie drogi o wartości robót co najmniej 115 000,00 zł brutto.Informacje dodatkowe:Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu wBZP
b) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023r poz. 551) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a także legitymuje się co najmniej trzyletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót / budowy w specjalności drogowej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Cz V zamówienia - Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że
a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest którzy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie ( rozbudowie, odbudowie), przebudowie lub remoncie drogi o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto.Informacje dodatkowe:Dla potrzeb oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu jeżeli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP w oparciu o tabelę średnich kursów walut obcych, na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w BZP
b) dysponuje osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy w specjalności drogowej posiadającą określone przepisami Prawa Budowlanego (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r. poz. 831) uprawnienia budowlane w specjalności drogowej wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Inżynierów Budownictwa w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tj. Dz. U. z 2023r poz. 551) lub równoważne odpowiadające im uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów a także legitymuje się co najmniej trzyletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót / budowy w specjalności drogowej lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Uwaga: Wykonawca składający ofertę dla więcej niż jednej części zobowiązany jest zsumować podane powyżej wartości robót wymagane dla każdej części, na które Wykonawca składa ofertę i wykazać się minimum jedną robotą polegającą na budowie (rozbudowie, odbudowie), przebudowie lub remoncie drogi o wartości robót stanowiącej co najmniej sumę tych kwot. Uwaga: Wykonawca składający ofertę dla więcej niż jednej części może wykazać się tym samym kierownikiem budowy przy każdej części pod warunkiem, iż legitymuje się on co najmniej trzyletnim doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w specjalności drogowej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia (dotyczy części I, części II, części III, części IV, części V). Na podstawie art. 274 ust. 1 Pzp w zw. z § 3 Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 14 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału (dotyczy części I, części II, części III, części IV, części V):
wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SWZ,

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Dla części I, części II, części III, części IV, części V)
wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załączniku nr 5 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ; W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, o których mowa w pkt 6.6. SWZ, (jeżeli dotyczy);
3) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 7.9.2. SWZ, (jeżeli dotyczy);
4) dowód wniesienia wadium;
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa, (jeżeli dotyczy).
6) dowody równoważności, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia, (jeżeli dotyczy).
7) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, (jeżeli dotyczy). W sytuacji, gdy oferta lub inne dokumenty składane w toku postępowania będą zawierać tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzega, że nie mogą być one udostępniane oraz wskazuje, że zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu konkurencyjności. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust 5 ustawy Pzp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości dla:
Części I 3 600,00 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100)
Części II 5 600,00 PLN (słownie: pięć tysięcy sześćset złotych 00/100)
Części III 6 300,00 PLN (słownie: sześć tysięcy trzysta złotych 00/100)
Części IV 4 600,00 PLN (słownie: cztery tysięcy sześćset złotych 00/100)
Części V 4 100,00 PLN (słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100)
Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.
Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Lgocie Wielkiej:
Nr rachunku: ESBANK - Banku Spółdzielczym w Radomsku, oddział Lgota Wielka: 07 8980 0009 2004 0028 0314 0004 z dopiskiem: „Wadium – Postępowanie RIG.IR.271.7.2024” część……………….
Uwaga: Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020r. poz. 299).
Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone, jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wymaga się wymienienia wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem,
3) kwotę gwarancji lub poręczenia,
4) termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą), nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie
5) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy.
Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 9.4. ppkt 2-4 SWZ wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.
Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy Pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W przypadku wspólnie ubiegających się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. 7.1. SWZ składa każdy z wykonawców.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ.
W przypadku, o którym mowa w pkt 7.9. SWZ wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być sporządzone i przekazane Zamawiającemu zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452).
Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Zamawiający udzieli Wykonawcy odrębnie dla każdej części zamówienia zaliczki na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysokości 5,00 % wynagrodzenia brutto wykonawcy w ramach danej części tj.:
a) w wysokości ........ zł. dla Części I;
b) w wysokości ........ zł dla Części II;
c) w wysokości ………zł dla Części III
d) w wysokości ………zł dla Części IV
e) w wysokości ………zł dla Części V
Zaliczka zostanie udzielona Wykonawcy na jego wniosek na podstawie faktury pro forma przedłożonej przez Wykonawcę. Wypłata zaliczki nastąpi w terminie 10 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego faktury pro forma dla danej części.
Udzielona zaliczka zostaje zaliczona, po zrealizowaniu całości przedmiotu umowy w ramach poszczególnych części, na poczet wynagrodzenia Wykonawcy. W przypadku odstąpienia od umowy przez Zamawiającego lub Wykonawcę bądź w przypadku niewykonania przez Wykonawcę umowy z jakiejkolwiek przyczyny, zaliczka staje się natychmiast wymagalna i płatna Zamawiającemu przez Wykonawcę w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania wezwania do zwrotu nierozliczonej części lub całości zaliczki. Za rozliczenie zaliczki uznaje się wykonanie robót o wartości nie mniejszej niż wartość zaliczki po potwierdzeniu przez Inspektora Nadzoru ich należytego wykonania. Zamawiający może żądać zwrotu zaliczki niezależnie od przysługującego mu odszkodowania lub kar umownych.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ
Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
Wszystkie istotne postanowienia umowy, wraz z wysokością kary w przypadku rozwiązania umowy oraz ze szczegółowym zakresem obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-15 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Oferta powinna byc złożona przy uzyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-13

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zadanie współfinansowane z Rządowego Funduszu POLSKI ŁAD
Program Inwestycji Strategicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.