eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lgota WielkaModernizacja dróg na terenie Gminy Lgota Wielka



Ogłoszenie z dnia 2024-09-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg na terenie Gminy Lgota Wielka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LGOTA WIELKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648132

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Radomszczańska 60

1.5.2.) Miejscowość: Lgota Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-565

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 680 13 81

1.5.8.) Numer faksu: 44 680 17 77

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lgotawielka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lgotawielka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/909945

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg na terenie Gminy Lgota Wielka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c3335a4-2e3d-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00484610

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014426/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja dróg na terenie Gminy Lgota Wielka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388847

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIG.IR.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Przebudowa drogi dojazdowej do pól na działce nr ewid. 85/1 w miejscowości Wiewiórów polegająca w szczególności na:
1) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni,
2) wykonaniu poboczy gruntowych,
3) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
4) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji.
Szczegółowy opis zakresu robót, określa:
Dla Części I zamówienia:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9a do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10a do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11a do SWZ
Uwaga: dokumentacja projektowa dla Części I zamówienia stanowiąca załącznik nr 10a do SWZ obejmuje szerszy zakres robót niż objęty niniejszym postępowaniem. Z zakresu tej dokumentacji wykonaniu podlegają wyłącznie roboty na odcinku wskazanym w przedmiarze robót, gdyż pozostały zakres robót objęty tą dokumentacją zostanie wykonany w ramach innego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 260000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Przebudowa drogi gminnej nr 112304E w miejscowości Długie polegająca w szczególności na :
1) wykonaniu poszerzenia,
2) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni ,
3) wykonaniu chodnika i zjazdów,
4) wykonaniu poboczy z tłucznia kamiennego,
5) wykonaniu regulacji studni,
6) wykonaniu oznakowania drogowego,
7) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
8) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji
Szczegółowy opis zakresu robót, określa:
Dla Części II zamówienia:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9b do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10b do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11b do SWZ
- projekt stałej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 12b do SWZ
Uwaga: dokumentacja projektowa dla Części II zamówienia stanowiąca załącznik nr 10b do SWZ oraz projekt stałej organizacji ruchu dla Części II zamówienia stanowiący załącznik nr 12b do SWZ obejmują szerszy zakres robót niż objęty niniejszym postępowaniem. Z zakresu tej dokumentacji wykonaniu podlegają wyłącznie roboty na odcinku wskazanym w przedmiarze robót, gdyż pozostały zakres robót objęty tą dokumentacją zostanie wykonany w ramach innego zadania.
Uwaga: Zamawiający przekaże Wykonawcy w celu realizacji Części II przedmiotu zamówienia materiały stanowiące własność Zamawiającego w postaci obrzeży betonowych, krawężników betonowych oraz kostki brukowej. Wykonawca przy obliczeniu ceny oferty uwzględnia wyłącznie koszty związane z wbudowaniem tych materiałów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 420000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Przebudowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Długie polegająca w szczególności na :
1) wykonaniu poszerzenia,
2) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni ,
3) wykonaniu chodnika i zjazdów,
4) wykonaniu poboczy z tłucznia kamiennego,
5) wykonaniu regulacji studni,
6) wykonaniu oznakowania drogowego,
7) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
8) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji
Szczegółowy opis zakresu robót, określa:
Dla Części III zamówienia:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9c do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10c do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11c do SWZ
- projekt stałej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 12c do SWZ
- projekt BIOZ stanowiący załącznik nr 13c do SWZ
Uwaga: dokumentacja projektowa dla Części III zamówienia stanowiąca załącznik nr 10c do SWZ oraz projekt stałej organizacji ruchu dla Części III zamówienia stanowiący załącznik nr 12c do SWZ obejmują szerszy zakres robót niż objęty niniejszym postępowaniem. Z zakresu tej dokumentacji wykonaniu podlegają wyłącznie roboty na odcinku wskazanym w przedmiarze robót, gdyż pozostały zakres robót objęty tą dokumentacją zostanie wykonany w ramach innego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 485000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV Przebudowa drogi na działce nr 228 w miejscowości Wola Blakowa polegająca w szczególności na :
1) wykonaniu podbudowy,
2) wykonaniu nowej nawierzchni jezdni ,
3) wykonaniu poboczy gruntowych,
4) wykonaniu regulacji studni,
5) wykonaniu oznakowania drogowego
6) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
7) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji
Szczegółowy opis zakresu robót, określa:
Dla Części IV zamówienia:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9d do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10d do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11d do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 340000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V Przebudowa drogi dojazdowej do pól w miejscowości Krępa polegająca w szczególności na :
1)wykonaniu podbudowy,
2) wykonaniu nowej nawierzchni,
3) wykonaniu poboczy gruntowych
4) wykonaniu i montażu dwóch tablic informacyjnych zgodnie z wytycznymi znajdującymi się na stronie https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
5) Wykonawca ma obowiązek zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji
Szczegółowy opis zakresu robót, określa:
Dla Części V zamówienia:
- przedmiar robót stanowiący załącznik nr 9e do SWZ
- dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10e do SWZ
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 11e do SWZ
Uwaga: dokumentacja projektowa dla Części V zamówienia stanowiąca załącznik nr 10e do SWZ obejmuje szerszy zakres robót niż objęty niniejszym postępowaniem. Z zakresu tej dokumentacji wykonaniu podlegają wyłącznie roboty na odcinku wskazanym w przedmiarze robót, gdyż pozostały zakres robót objęty tą dokumentacją zostanie wykonany w ramach innego zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 300000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177874,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213904,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177874,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dromost Sp. Jawna J. Łaska, M. Łaska, M. Łaska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772-100-05-83

7.3.4) Miejscowość: Lipie 12b

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177874,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 364436,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 450771,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 364436,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dromost Sp. Jawna J. Łaska, M. Łaska, M. Łaska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772-100-05-83

7.3.4) Miejscowość: Lipie12b

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 364436,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393781,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 455309,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393781,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dromost Sp. Jawna J. Łaska, M. Łaska, M. Łaska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772-100-05-83

7.3.4) Miejscowość: Lipie 12b

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393781,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 384973,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 404365,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 384973,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dromost Sp. Jawna J. Łaska, M. Łaska, M. Łaska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772-100-05-83

7.3.4) Miejscowość: Lipie 12b

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 384973,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328204,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369481,98 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328204,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dromost Sp. Jawna J. Łaska, M. Łaska, M. Łaska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 772-100-05-83

7.3.4) Miejscowość: Lipie 12b

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328204,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.