eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaUtworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów



Ogłoszenie z dnia 2024-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 675 25 53

1.5.8.) Numer faksu: 48 675 25 53 wew 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d54bb3cd-168e-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d54bb3cd-168e-11ef-a7f7-6221b72ad4fc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388854

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020099/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335393

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP- I.272.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6217556,69 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie Zespołu Szkół nr 2 imienia Ludwika Skowyry
w Przysusze oraz wyposażenie obiektu w ramach realizacji zadania inwestycyjnego „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie diagnostyki i naprawy pojazdów”
Realizowane przedsięwzięcie otrzymało wsparcie w ramach funduszy UE Z PLANU ROZWOJOWEGO dotyczącego realizacji przedsięwzięcia w ramach Konkursu pt. Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs).

Charakterystyczne parametry obiektu nowoprojektowanego.
Projektowany budynek:
Liczba kondygnacji podziemnych - 0
Liczba kondygnacji nadziemnych - 2
Powierzchnia użytkowa projektowanej rozbudowy - 472,20 m2
Powierzchnia użytkowa wydzielona z istn. budynku - 226,00 m2

Zakres przedmiotowy opracowań projektowych, prac przygotowawczych i zakres obsługi inwestycji.
Zakres opracowań projektowych powinien być kompletny dla realizacji
i prawidłowego działania całości planowanej inwestycji. Inwestycja wymaga uzyskania pozwolenia na budowę. Sporządzenie odpowiedniej dokumentacji
i uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę należy do obowiązków Wykonawcy. Zakres opracowań projektowych obejmuje również dokumentację powykonawczą, w tym geodezyjną oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

Zakres prac budowlanych:
- roboty instalacyjne liniowe, sieciowe i przyłączy;
- roboty ziemne;
- roboty fundamentowe;
- roboty zbrojarskie i betoniarskie;
- roboty murarskie i tynkarskie;
- roboty ciesielskie;
- roboty spawalnicze;
- roboty izolacyjne i dekarskie;
- roboty okładzinowe;
- roboty stolarskie;
- roboty montażowe budowlane;
- montaż wszystkich urządzeń niezbędnych dla uzyskania pozwolenia na
Użytkowanie i właściwego funkcjonowania obiektu.

Część istniejąca (połączenie projektowanego budynku z istniejącym – zakres
robót):
- określenie optymalnego miejsca wykonania połączenia istniejącego budynku ZS nr 2 z projektowanym BCU;
- określenie i wykonanie niezbędnych prac w istniejącym obiekcie ZS nr 2 (demontaż ścianek działkowych, wykonanie niezbędnych ścianek działowych, rozbiórki niezbędnych elementów zagospodarowania i wyposażenia pomieszczeń, określenie i zaprojektowanie nowych lokalizacji przenoszonego wyposażenia pomieszczeń oraz instalacji wod-kan, elektrycznej, wymiana oświetlenia na ledowe, doprowadzenie sieci internetowej);
- malowanie, montaż lamp, włączników i gniazdek;
- uzupełnienie ubytków wykładziny podłogowej;
- zabezpieczenie części istniejącej szkoły w miejscach wykonania połączenia korytarza łączącego budynki;
- demontaż istniejącej obudowy elewacji oraz izolacji termicznej budynku w części połączeniowej;

Zakres prac sanitarnych:
- instalacje kanalizacji sanitarnej wraz z wpustami;
- instalacje wody zimnej, ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, oraz wody na cele ppoż. (jeśli wymaga);
- instalacje wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej;
- instalacje wentylacji mechanicznej wyciągowej miejscowej;
- instalacja klimatyzacji;
- zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej wraz z podłączeniem projektowanego budynku do instalacji kanalizacji deszczowej;
- przyłącza mediów oraz instalacje wewnętrzne należy wykonać oddzielnie (z oddzielnym opomiarowaniem) dla budynku istniejącego (podliczniki) i nowoprojektowanego (nowe liczniki).

Zakres prac elektrycznych:
- linie zasilające obiekt w energię elektryczną wraz z układem pomiaru energii elektrycznej – w zakresie obowiązków określonych w warunkach przyłączenia oraz w umowie przyłączeniowej;
- zewnętrzne linie kablowe zasilające zewnętrzne obiekty i urządzenia technologiczne związane z funkcjonowaniem projektowanego budynku;
- rozdzielnicę główną budynku;
- wewnętrzne linie zasilające rozdzielnice oddziałowe, rozdzielnice zasilające odbiory technologiczne obiektu oraz pomocnicze z podlicznikami - montaż rozdzielnic pomocniczych;
- instalacja oświetlenia podstawowego wraz z osprzętem instalacyjnym (łączniki, odgałęźniki instalacyjne itp.), doborem i montażem opraw oświetleniowych;
- wymiana źródeł światła w adaptowanej części istniejącej budynku na źródła ledowe;
- instalacja oświetlenia ewakuacyjnego wraz z doborem i montażem opraw oświetleniowych;
- instalacja i montaż gniazd wtykowych ogólnego przeznaczenia;
- instalacja i montaż dedykowanych gniazd wtykowych typu "DATA" (montaż w pomieszczeniach dydaktycznych gniazd ZKP;)
- instalacja siłowa w pomieszczeniach dydaktycznych;
- instalacje elektryczne pod projektowane stanowiska z urządzeniami;
- instalacja stanowiąca wyposażenie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych;
- ochrona p. porażeniowa, instalacja połączeń wyrównawczych, ochrona przepięciowa;
- system sygnalizacji włamania i napadu;
- system sygnalizacji pożarowej, o ile będzie wymagany;
- instalacja odgromowa;
- trasy kablowe;

Zagospodarowanie terenu:
- dostosowanie wejść do BCU oraz komunikacji dla osób niepełnosprawnych
- budowa przyłączy i ich podłączenie do budynku;
- wykonanie nawierzchni utwardzonych umożliwiającej połączenie z istniejącymi nawierzchniami utwardzonymi terenu ZS nr 2;
- wykonanie min. 2 miejsc postojowych samochodowych w tym 1 dla osób niepełnosprawnych
- wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych o ile będzie taka potrzeba;
- montaż małej architektury- kosz na śmieci przy wejściu do budynku;
- uzupełnienie ziemi, oraz zagospodarowanie powierzchni biologicznie czynnych wokół rozbudowywanego budynku BCU- około 50 m2;
- oświetlenie zewnętrzne budynku;
- montaż dwustanowiskowej stacji do ładowania pojazdów.

Wyposażenie obiektu objęte zamówieniem, zgodnie z PFU:
- wyposażenie pracowni napraw;
- wyposażenie pracowni diagnostyki i kontroli;
- wyposażenie pracowni napędów i układu komfortu jazdy;
- wyposażenie pracowni testowania układów zasilania i sterowania parametrami silnika/ zasilania silników i systemów sterowania;
- wyposażenie sali i pracowni do zajęć teoretycznych;
- wyposażenie szatni;
- wyposażenie pomieszczenia socjalnego;
- wyposażenie stanowisk kadry BCU;
- zakup sprzętu niezbędnego do doradztwa zawodowego;
- wyposażenie pomieszczenia gospodarczego;
- wyposażenie pomieszczeń higieniczno-sanitarnych.
Pomieszczenia dydaktyczne, zaplecza pomieszczeń dydaktycznych, stanowiska do badań i sprawdzeń, stanowiska wytwórcze, pomieszczenia higieniczno-sanitarne powinny być wyposażone w niezbędne elementy wyposażenia, urządzenia, instalacje, oświetlenie, wentylację. Powierzchnia ścian i podłóg wykonane z materiałów odpornych na zwiększoną eksploatację, nienasiąkliwe zapewniających utrzymanie stanowisk i pomieszczeń w czystości. Pomieszczenia, w których mają być zainstalowane urządzenia generujące hałas, wibracje, temperaturę powinny posiadać odpowiednie parametry, dostosowane do przeznaczenia pomieszczenia oraz zainstalowanych urządzeń.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Oferta powinna obejmować realizację całości zamówienia.

Roboty powinny być wykonane zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym – decyzją pozwolenia na budowę, dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zawartą umową, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) - załącznik nr 6 do SWZ z przedmiarem robót oraz projekt umowy.

Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych odzałożonych.

4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.
Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

51100000-3 - Usługi instalowania urządzeń elektrycznych i mechanicznych

51300000-5 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych

51600000-8 - Usługi instalowania komputerów i urządzeń biurowych

51700000-9 - Usługi instalowania sprzętu przeciwpożarowego

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

39100000-3 - Meble

31158000-8 - Ładowarki

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

51110000-6 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

51340000-7 - Usługi instalowania urządzeń telefonicznych

51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji

51620000-4 - Usługi instalowania urządzeń biurowych

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu

71510000-6 - Usługi badania terenu

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

39160000-1 - Meble szkolne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45321000-3 - Izolacja cieplna

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej

51313000-9 - Usługi instalowania urządzeń dźwiękowych

51314000-6 - Usługi instalowania urządzeń wideo

51611000-8 - Usługi instalowania komputerów

51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71222000-0 - Usługi architektoniczne w zakresie przestrzeni

71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71325000-2 - Usługi projektowania fundamentów

71327000-6 - Usługi projektowania konstrukcji nośnych

71351000-3 - Usługi planowania geologicznego, geofizycznego i inne usługi naukowe

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7235553,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7235553,34 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7235553,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Zawisza Sp. z. o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146087137

7.3.3) Ulica: Wielkopolska 7

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7235553,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.