Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00264629/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-28
- 2024/BZP 00269401/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-03
- 2024/BZP 00272164/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00275818/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowa Orkiestra Symfoniczna Polskiego Radia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240260206
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojciecha Kilara 1
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-202
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 73 25 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@nospr.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.nospr.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nospr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b5711b2d-ec3e-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241948/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Bieżąca obsługa prawna NOSPR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00264629
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NOSPR/1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 501000 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 429000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi prawne, w zakresie wykonywanych przez Zamawiającego zadań, w szczególności polegające na:
1) przeprowadzaniu konsultacji w siedzibie Zamawiającego nie mniej niż dwa razy w miesiącu przez 6 godzin (dyżur) przez co najmniej jedną osobę skierowaną do realizacji obsługi prawnej oraz nie mniej niż dwa razy w miesiącu przez 6 godzin (dyżur) przez co najmniej jedną osobę skierowaną do realizacji obsługi prawnej w inny uzgodniony sposób (w tym z wykorzystaniem narzędzi teleinformatycznych) w terminach uzgodnionych przez Strony.
a) zgłaszaniu pisemnym lub e-mailem zmiany godzin konsultacji prawnych, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem,
b) potwierdzanie rozpoczęcia i zakończenia konsultacji prowadzonych w siedzibie NOSPR na liście obecności,
Zamawiający zastrzega, że świadczenie obsługi prawnej na rzecz Zamawiającego nie może ograniczać się do czasu obecności na dyżurach. W sprawach pilnych, wymagających obecności Wykonawcy u Zamawiającego, następnego dnia po zgłoszeniu przez Zamawiającego takiej konieczności. Sprawy pilne to takie, które będą wymagały natychmiastowego wykonania lub wyjaśnienia;
Zadania, o których mowa powyżej realizowane będą przez dwóch lub więcej radców prawnych, adwokatów posiadających ukończone studia wyższe z zakresu prawa w Polsce oraz odpowiednio wiedzę z zakresu prawa pracy, prawa autorskiego i praw pokrewnych oraz prawa zamówień publicznych.
2) konsultacjach pośrednich za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość, np.: telefonów stacjonarnych i komórkowych, poczty elektronicznej, spotkania on-line również poza godzinami pracy Zamawiającego,
3) pomocy prawnej wykonywanej w formie wystąpień przed urzędami, instytucjami oraz osobami trzecimi, z wyłączeniem ewentualnych czynności doradztwa związanego z przygotowaniem do ewentualnego postępowania przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, Sądem Najwyższym oraz KIO, jak również samo zastępstwo procesowe przed tymi organami, mogą być zlecone Wykonawcy, na podstawie odrębnych negocjacji i umów
4) udzielaniu porad prawnych i sporządzaniu opinii prawnych,
5) przygotowywania w formie pisemnej:
a) zleconych opinii prawnych, projektów dokumentów lub pism w terminie do 7 dni ,
b) parafowania/akceptowania dokumentów, w tym umów, w terminie do 3 dni.
6) w uzasadnionych przypadkach przygotowania na żądanie Zamawiającego opinii prawnej lub zaparafowania dokumentu w terminie krótszym niż wskazany powyżej.
7) pomocy prawnej w zakresie problematyki niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązań, w tym podejmowanie działań zmierzających do uzyskania od osób trzecich świadczeń należnych Zamawiającemu,
8) zapewnieniu doradztwa i opiniowanie w zakresie Prawa zamówień publicznych oraz uczestniczeniu w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego w charakterze eksperta prawnego,
9) uczestniczeniu w negocjacjach prowadzonych przez Zamawiającego,
10) opracowywaniu opinii i wzorów dokumentów z zakresu prawa autorskiego i praw pokrewnych,
11) opracowywaniu opinii i wzorów dokumentów z zakresu prawa pracy,
12) dokonywanie niewielkich korekt i zmian w umowach oraz dokumentach przetłumaczonych na język angielski, zastrzeżeniem, iż Przedmiot Umowy nie obejmuje usługi tłumaczenia całości przekazywanych dokumentów,
13) obsłudze innych spraw odrębnie uzgodnionych między stronami,
14) zagwarantowanie, aby radcy prawni/adwokaci posługiwali się językiem angielskim minimum na poziomie B2,
15) zagwarantowania, aby radcy prawni realizujący zamówienie posiadali wymagane uprawnienia,
16) przekazywania Zamawiającemu informacji o istotnych zmianach w przepisach prawa powszechnie obowiązującego mających wpływ na działalność Zamawiającego
17) Strony ustalają, iż liczba godzin wykonywania Przedmiotu niniejszej Umowy, wyniesie nie więcej niż 80 godzin miesięcznie.
Informacje dodatkowe
1. W 2023 roku zawarto ok. 1800 umów w tym ok. 10 % umów stanowią umowy z kontrahentami zagranicznymi, umowy są przetłumaczone na język angielski i wymagają stosownej korekty w przypadku wprowadzania zmiany do umowy. Zamawiający ponosi koszty opłat urzędowych oraz sądowych związanych z prowadzonymi postępowaniami;
2. W przypadku konieczności świadczenia pomocy prawnej poza siedzibą Zamawiającego Strony określać będą warunki jej świadczenia odrębnie, przy czym Wykonawcy przysługuje zwrot kosztów poniesionych przez Wykonawcę na dojazd do wszelkich miejsc związanych ze świadczeniem pomocy prawnej na rzecz Zamawiającego, na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej z dnia 29 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 167).
3. Usługa nie obejmuje świadczenia pomocy prawnej z zakresu prawa podatkowego.
4. Czynności doradztwa związanego z przygotowaniem do ewentualnego postępowania przed sądami powszechnymi, sądami administracyjnymi, Sądem Najwyższym oraz KIO, jak również samo zastępstwo procesowe przed tymi organami, mogą być zlecone Wykonawcy, na podstawie odrębnych negocjacji i umów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236160 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 587448 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 501840 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Kancelaria Radcy Prawnego Konrad Wyrobek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kancelaria Radcy Prawnego Krzysztof Pyśk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112558035
7.3.3) Ulica: Niska
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-036
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Kancelaria Radcy Prawnego Konrad Wyrobek
jakie przetargi wygrała firma
Kancelaria Radcy Prawnego Konrad Wyrobek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 501840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługi transportowe dla osób z niepełnosprawnościami w 2025 r.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO TUNELU KATOWICKIEGO I W KOPULE NAD RONDEM
- Dostawa kalorymetru skaningowego
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek (2025-2026)
- Zakup traktorków ogrodowych typu rider (łamany) z osprzętem
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa prawna Urzędu Miejskiego w Piastowie
- Świadczenie usług prawniczych dla Inspekcji Weterynaryjnej Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii we Wrocławiu w 2025 roku
- Kompleksowa obsługa prawna Zamawiającego
- Bieżąca obsługa prawna Muzeum Narodowego w Szczecinie z wyłączeniem zamówień publicznych.
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- OBSŁUGA PRAWNA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ "SZPITALA POWIATOWEGO" W SOCHACZEWIE
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.