Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00355880/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie utrzymania czystości w obiektach Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie i podległych Placówkach Terenowych KRUS.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Częstochowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Janusza Korczaka 5
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34788510
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czestochowa@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_czestochowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa w zakresie utrzymania czystości w obiektach Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie i podległych Placówkach Terenowych KRUS.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fbb79419-3cc5-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389120
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110866/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa w zakresie utrzymania czystości w obiektach Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie i podległych Placówkach Terenowych KRUS.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00355880
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0300-OP.261.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 715443,66 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 581661,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utrzymania czystości w obiektach Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie i podległych Placówkach Terenowych KRUS.2) Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części.
Część I zamówienia obejmuje: Oddział Regionalny KRUS w Częstochowie i podległe Placówki Terenowe KRUS w Kłobucku, Koniecpolu, Lublińcu i Myszkowie.
3) Temu samemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie we wszystkich częściach zamówienia.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
5) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną obiektów wraz z przyległymi terenami. Koszty związane z wizją lokalną ponosi wyłącznie Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej, dogodny dla przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy należy ustalić z Ryszardem Zaleskim Kierownikiem Wydziału Administracyjno-Gospodarczego tel. 34 378 85 48, w uzgodnieniu w kierownikiem PT KRUS, której wizja lokalna dotyczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 278213,86 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utrzymania czystości w obiektach Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie i podległych Placówkach Terenowych KRUS.2) Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części.
Część II zamówienia obejmuje: Placówki Terenowe KRUS w Gliwicach, Katowicach, Raciborzu, Rybniku.
3) Temu samemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie we wszystkich częściach zamówienia.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
5) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną obiektów wraz z przyległymi terenami. Koszty związane z wizją lokalną ponosi wyłącznie Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej, dogodny dla przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy należy ustalić z Ryszardem Zaleskim Kierownikiem Wydziału Administracyjno-Gospodarczego tel. 34 378 85 48, w uzgodnieniu w kierownikiem PT KRUS, której wizja lokalna dotyczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 156853,61 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie utrzymania czystości w obiektach Oddziału Regionalnego KRUS w Częstochowie i podległych Placówkach Terenowych KRUS.2) Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części.
Część III zamówienia obejmuje: Placówki Terenowe KRUS w Bielsku-Białej, Cieszynie, Pszczynie, Żywcu.
3) Temu samemu Wykonawcy może zostać udzielone zamówienie we wszystkich częściach zamówienia.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
5) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną obiektów wraz z przyległymi terenami. Koszty związane z wizją lokalną ponosi wyłącznie Wykonawca. Termin przeprowadzenia wizji lokalnej, dogodny dla przedstawiciela Zamawiającego i przedstawiciela Wykonawcy należy ustalić z Ryszardem Zaleskim Kierownikiem Wydziału Administracyjno-Gospodarczego tel. 34 378 85 48, w uzgodnieniu w kierownikiem PT KRUS, której wizja lokalna dotyczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
4.5.5.) Wartość części: 146594,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiającym zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 342 203,05 zł. brutto Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postepowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiającym zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 342 203,05 zł. brutto Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postepowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiającym zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. kwotę 342 203,05 zł. brutto Zamawiający nie może zwiększyć środków na sfinansowanie zamówienia i dlatego zasadne jest unieważnienie postepowania na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH NA 5 I 6 PIĘTRZE BUDYNKU PRZY UL. MŁYNARSKIEJ 42, NA POTRZEBY POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.