eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRoboty budowlane polegające na poprawie warunków użytkowania i standardu technicznego w budynkach Poradni: Katowice, ul. Korczaka 2 i Skoczów, ul. Katowicka 21.



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane polegające na poprawie warunków użytkowania i standardu technicznego w budynkach Poradni: Katowice, ul. Korczaka 2 i Skoczów, ul. Katowicka 21.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PSYCHIATRII W KATOWICACH IM. DR. KRZYSZTOFA CZUMY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276206986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. dr Janusza Korczaka 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 48 32 603 84 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrumpsychiatrii.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpsychiatrii.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty budowlane polegające na poprawie warunków użytkowania i standardu technicznego w budynkach Poradni: Katowice, ul. Korczaka 2 i Skoczów, ul. Katowicka 21.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f23c698-10d9-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389502

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041059/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Roboty budowlane polegające na poprawie warunków użytkowania i standardu technicznego w budynkach Poradni: Katowice, ul. Korczaka 2 i Skoczów, ul. Katowicka 21.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00342463

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Oznaczenie sprawy: 01/RB–ROPS/K–SK /2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 218215,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które podzielone zostały na dwie części :
Część 1.Roboty budowlane polegające na poprawie warunków użytkowania i standardu
technicznego poprzez modernizację dachu w budynku Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i
Współuzależnienia przy ul. Korczaka 2 w Katowicach:
- modernizacja uszkodzonej instalacji odgromowej,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- praca rusztowań wraz z pracami towarzyszącymi,
- wywóz i utylizacja gruzu.

Część 2.Roboty budowlane polegające na poprawie warunków użytkowania i standardu technicznego
poprzez modernizację ścieżki dydaktycznej oraz pomieszczeń w budynku Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia przy ul. Katowickiej 21 w Skoczowie.

Wykonawca może zaoferować wykonanie 1 i 2 części ww. robót budowlanych lub części 1 albo części 2.
Ogólny opis zawiera pkt. VI SWZ.
Pełny opis zawarty jest w przedmiarze robót – Załącznik nr 5 do SWZ, oraz w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – Załącznik nr 6 do SWZ.

Wartość zamówienia : jest mniejsza od progów unijnych określonych w art.3 ust.1 pkt.1oraz ust.2 ustawy Pzp, w odniesieniu do robót budowlanych, nie mniejsza jednak niż równowartość kwoty 130 000,00 złotych netto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261320-3 - Kładzenie rynien

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45261910-6 - Naprawa dachów

45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.5.) Wartość części: 115518,94 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2.Roboty budowlane polegające na poprawie warunków użytkowania i standardu technicznego
poprzez modernizację ścieżki dydaktycznej oraz pomieszczeń w budynku Poradni Terapii Uzależnienia od Alkoholu i Współuzależnienia przy ul. Katowickiej 21 w Skoczowie: - roboty ogólnobudowlane wewnętrzne: roboty demontażowe i osłonowe, roboty posadzkarskie,
roboty okładzinowe i malarskie
- zabudowa meblowa,
- roboty ogólnobudowlane zewnętrzne związane z modernizacją ścieżki dydaktycznej,
uszkodzonej skarpy i roboty towarzyszące: przebudowa uszkodzonej skarpy i odwodnienia
liniowego wraz wymianą zniszczonego chodnika, modernizacja fragmentu elewacji, tarasu,
balkonu i pokrycia dachowego z papy.
- wywóz i utylizacja gruzu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

4.5.5.) Wartość części: 102696,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141883,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141883,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141883,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacyjno-Remontowy "ZBYSZKO" Zbigniew Piecha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351012434

7.3.3) Ulica: ul. Jasna 138

7.3.4) Miejscowość: Mikołów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-190

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141883,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-10

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.