Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00409522/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-22
- 2023/BZP 00491386/01 - Wynik z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Wrocławskiej w Uciechowie wraz z budową chodnika
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIERŻONIÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PIASTOWSKA 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierżoniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 832 56 75
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ug.dzierzoniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.dzierzoniow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Wrocławskiej w Uciechowie wraz z budową chodnika
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d2a04797-5071-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025619/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Przebudowa ul. Wrocławskiej w Uciechowie wraz z budową chodnika
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
a) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
b) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) Włączona obsługa JavaScript;
e) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zamawiający określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 15 ust. 1 i 3 Rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO),
obowiązującego od 25 maja 2018r., informuję, iż:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Dzierżoniów, ul. Piastowska 1, 58 – 200 Dzierżoniów, Tel.
74/8235695
2) Z inspektorem ochrony danych osobowych można się skontaktować poprzez adres poczty elektronicznej: iod@ug.dzierzoniow.pl
lub pisemnie (na adres siedziby Urzędu).
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Przebudowa ul. Wrocławskiej w Uciechowie wraz z budową chodnika”, znak
sprawy: IR.271.28.2023 prowadzonym w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania
w oparciu o zapisy ustawy z dnia 11 września 2019r. – Prawo zamówień publicznych;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie krótszy niż 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie
zamówienia, a w przypadku projektów z udziałem środków UE okres przechowywania obejmuje cały okres trwałości projektu;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.28.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 3165093,42 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowy ul. Wrocławskiej w Uciechowie wraz z budową chodnika
1) Przedmiotem niniejszego postępowania są roboty budowlane polegające na wykonaniu:
„Przebudowy ul. Wrocławskiej w Uciechowie wraz z budową chodnika”. W ramach zadania zostanie wykonana przebudowa drogi gminnej nr 116966D polegającej na wymianie nawierzchni na długości 2,25 km i budowie chodnika z kostki betonowej na 2 odcinkach o łącznej długości 450 m oraz przebudowie 2 przepustów pod drogą (1 – w okolicy ul. Lipowej, 2 - na wysokości działki 677),
przebudowie istniejącej zatoki autobusowej, budowie 2 wiat przystankowych, zmianie organizacji ruchu poprzez wyznaczenie nowych przejść dla pieszych, doświetleniu miejsc szczególnie niebezpiecznych z uwagi na duży ruch kołowy i pieszy, demontażu starych, skorodowanych barier i montaż barier ochronnych typu U-11a oraz modernizacji istniejącego przejścia dla pieszych.
Zadanie realizowane będzie w granicach działek nr 745/3, 505/2, 683/1 obręb 0008 Uciechów, Gmina Dzierżoniów.
2) Przedmiot zamówienia należy wykonać wg formuły „zaprojektuj i wybuduj”.
a) Etap I – przygotowanie niezbędnej dokumentacji technicznej - projekt wykonawczy wraz z uzyskaniem stosownych pozwoleń wynikających z przepisów szczegółowych.
b) Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanych i zatwierdzonych dokumentacji technicznych oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej geodezyjnej ze zgłoszeniem do zasobu geodezyjnego w Dzierżoniowie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
71355000-1 - Usługi pomiarowe
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
a) Cena ofertowa – 60% - 60 punków b) Gwarancja – 40% - 40 punktów
2) Cena ofertowa - A(x) a) przyjmuje się, że najwyższą ilość
punktów, tj. 60 otrzyma najniższa cena ofertowa wśród cen zawartych w ofertach Wykonawcy b) ceny w pozostałych ofertach
punktowane będą wg następującego wzoru:
Cn A(x) = ---------- x 60 C(x)
gdzie : A(x) - ilość punktów przyznana ofercie „x” za kryterium ceny za wykonanie zamówienia Cn - cena brutto najniższa wśród cen zawartych w ofertach Wykonawców C(x) – cena
brutto zawarta w ofercie „x”
3) Gwarancja – G(x) Przyjmuje się, że gwarancja na roboty budowlane udzielona na okres:
- 36 miesięcy, otrzyma 0 punktów
- 42 miesiące, otrzyma 20 punktów
- 48 miesięcy, otrzyma 25 punkty
- 54 miesięcy, otrzyma 30 punkty
- 60 miesięcy, otrzyma 40 punktów - w przypadku gdy wykonawca w formularzu ofertowym nie wskaże okresu gwarancji
Zamawiający uzna, że gwarancja wynosi 36 miesięcy - w przypadku gdy wykonawca w formularzu ofertowym wskaże inne okresy
gwarancji niż 36, 42, 48, 54, 60 miesięcy, Zamawiający odrzuci taką ofertę.
4) Łączna cena oferty: Za ofertę najkorzystniejszą
uznana zostanie oferta, która uzyskała najwyższą ilość punktów za sumę wszystkich kryteriów wg wzoru: W(x) = A(x) + G(x) , gdzie :
W(x) – suma punktów jakie otrzyma oferta „x” A(x) – ilość punktów przyznanych ofercie „x” za cenę ofertową G(x) – ilość punktów
przyznanych ofercie „x” za kryterium „gwarancja”
5) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada
wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie Pzp, niniejszej SWZ oraz zostanie oceniona, jako najkorzystniejsza w oparciu o
podane kryteria wyboru, tj. otrzyma najwyższą ilość punktów. Gdy dwie lub więcej ofert przedstawi taki sam bilans ceny oraz
gwarancji i nie będzie możliwe wybranie oferty najkorzystniejszej, Zamawiający zastosuje dyspozycje wynikające z art. 248 ustawy
Pzp.
6) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich
ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie
wskazanym przez Zamawiającego.
7) Zamawiający w treści oferty poprawi oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, oraz inne omyłki polegające na niezgodności
oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę,
którego oferta została poprawiona (art. 223 ustawy Pzp).
8) Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę̨ w terminie związania
ofertą określonym w SWZ. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie
Wykonawcę̨, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę̨, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty. W przypadku braku zgody oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca się̨ o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą̨ przesłanki do unieważnienia
postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej:
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane w zakresie budowy, przebudowy, remontu dróg o dł. nie mniejszej niż 1,5 km każda.
- Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że będzie dysponował minimum 1 osobą na stanowisku kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
3) Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych ustawowych uprawnień zawodowych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 334).
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku takim, wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów
udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
6) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia Formularza Ofertowego na Platformie (informacje zawarte w SWZ) oraz opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane;
2) Projekt umowy – załącznik nr 2 do SWZ;
3) Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 3 do SWZ;
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z art. 118 ustawy Pzp – załącznik nr 4 do SWZ;
5) Informacja o podwykonawstwie - Załącznik nr 5 do SWZ,
6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia – załącznik nr 6 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązaniu do złożenia dokumentów i oświadczeń, o których mowa w rozdziale XXII pkt. 2) niniejszej specyfikacji.2) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Zamawiający zgodnie z art. 58 ustawy Pzp, może żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed podpisaniem umowy,
b) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązaniu do złożenia dokumentów ioświadczeń, o których mowa w rozdziale XXII pkt. 2) niniejszej specyfikacji.
2) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Zamawiający zgodnie z art. 58 ustawy Pzp, może żądać umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed podpisaniem umowy,
b) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-09-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ug-dzierzoniow.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-09-26 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1) Zamawiający nie przewiduje organizowania dla wykonawców wizji lokalnej. Zamawiający nie wymaga odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej, ani sprawdzenia dokumentów dostępnych na miejscu u Zmawiającego.2) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiający nie zastrzega obowiązku
osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany wskazać we wzorze stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych Podwykonawców, o ile są już znane.
3) Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
4) Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. W przypadku realizacji zamówienia z
podziałem na części istnieje ryzyko wyboru wykonawcy tylko na niektóre z części. Wówczas wystąpi konieczność powtórzenia postępowania. W przypadku konieczności powtórzenia postępowania z uwagi na wybór wykonawców tylko niektórych części zamówienia wybrani wykonawcy w ramach pierwszego postępowania będą zmuszeni czekać na podpisanie umowy do czasu rozstrzygnięcia ostatniej procedury. W przypadku podziału zamówienia na części terminy realizacji poszczególnych zadań będą różne z uwagi na zakres prac. Wykonawcy, którzy wcześniej zrealizują swoje części,
będą zmuszeni oczekiwać na gotowość odbioru przez ostatniego z wykonawców. Skutkiem będzie niemożność wypłaty
należnego im wynagrodzenia. Wypłata zależeć będzie bowiem od wykonania innej części zamówienia przez innego wykonawcę. Tym samym zmuszalibyśmy część wykonawców, by oczekiwali na należną im wypłatę. Ograniczy to z pewnością krąg podmiotów zainteresowanych udziałem w postępowaniu. Nie można wykluczyć również ekstremalnych
sytuacji, a mianowicie gdy jeden z wykonawców w ogóle nie wykona swojej części zamówienia albo wda się w spór z zamawiającym co do jakości wykonanych przez niego prac. Nastąpi do np. gdy zamawiający uzna, że nie doszło do prawidłowego zrealizowania części zamówienia. Taki spór będzie musiał rozstrzygnąć sąd powszechny, co z kolei za skutkuje koniecznością oczekiwania na odbiór końcowy przez pozostałych wykonawców, którzy swoje części zamówienia wykonali w sposób należyty i terminowy.
5) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci
katalogów elektronicznych.
6) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
7) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
8) Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
9) Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej. 10) Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94
ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych wykonawców, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna izawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
11) Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ustawy Pzp.
12) W celu uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych, zrealizowany przedmiot zamówienia, nie będzie mógł stwarzać ograniczeń dla osób niepełnosprawnych.
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
- Przebudowa i rozbudowa drogi w km od 26+520 do 27+641 na odc. od przejazdu kolejowego w ciągu ul. Kilińskiego w Dzierżoniowie do ronda w ciągu budowanej obwodnicyDW 382wraz z przebudową infrast. techn
- Cięcia sanitarne, korygujące, prześwietlające i formujące drzew, cięcia techniczne oraz wycinki drzew i krzewów oraz cięcia na pomnikach przyrody rosnących na terenie Gminy Miejskiej Dzierżoniów
- SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE W CZYSTOŚCI BUDYNKU ORAZ POSESJI NALEŻĄCYCH DO SĄDU REJONOWEGO W DZIERŻONIOWIE
- "Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 2877D Pieszyce -Piskorzów w związku z projektem Wspieranie zrównoważonej multimodalnej mobilności miejskiej poprzez budowę dróg...
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.