eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadecznicaDowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-09-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radecznica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: B. Prusa 21

1.5.2.) Miejscowość: Radecznica

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-463

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 846818001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ezamowienia@gminaradecznica.pl lub sekretariat@gminaradecznica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradecznica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminaradecznica.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b7c5293-3a72-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00389577

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007947/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w Zamościu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00353298

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 172158,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dowóz uczniów z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2023/2024 z miejsca zamieszkania i odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania, wraz z zapewnieniem opiekuna
1. Trasy przejazdu:
1) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Zamościu ul. Śląska 45A
a) z miejscowości Zakłodzie, – 2 dzieci w tym: 1 dziecko mieszkające w internacie dowóz w poniedziałek powrót w piątek
b) z miejscowości Gorajec-Zastawie, 1 dziecko mieszkające w internacie dowóz w poniedziałek powrót w piątek
2) Zespół Niepublicznych Szkół Specjalnych „Krok za Krokiem” w Zamościu ul. Peowiaków 6a
1) z miejscowości Gaj Gruszczański 1 dziecko,
2) z miejscowości Wólka Czarnostocka,1 dziecko
3) Ośrodek Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczy w Zamościu ul. Gen. Orlicz Dreszera 14 z miejscowości Zaporze 2 dzieci
2. Liczba kursów dziennie – 2:
1) Dojazd do szkół i placówek oświatowych w godz. 6:40-8:00
2) Powrót w godz. 14:00-15:30
3. Długość trasy dziennego przejazdu wynosi szacunkowo 114 km
4. Dowóz będzie się odbywał 5 dni w tygodniu, od poniedziałku do piątku. Szacunkowa liczba dni to 202.
3. Wykonawca zapewnia opiekuna podczas trwania przewozu.
Opiekunem może być osoba posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, czyli pełnoletnia, nieubezwłasnowolniona, korzystająca z pełni praw publicznych oraz nie może być karana za przestępstwo popełnione umyślnie.
4. podstawienia samochodu zastępczego w razie wystąpienia awarii któregokolwiek samochodu wożącego dzieci lub innych przyczyn uniemożliwiających wykonanie usługi. Podstawienie pojazdu zastępczego musi nastąpić w czasie do 60 minut od momentu wystąpienia awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę pojazdu. O okoliczności uzasadniającej konieczność podstawienia pojazdu zastępczego (np. awaria) Wykonawca zawiadamia Zamawiającego telefonicznie lub emailem. Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania Zamawiającego

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Radosław Basiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9222768195

7.3.3) Ulica: Gaj Gruszczański 60a

7.3.4) Miejscowość: Radecznica

7.3.5) Kod pocztowy: 22-463

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.