eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna ¦l±ska › Przebudowa drogi powiatowej nr 2888D Stawiska - Olszany - ¦wiebodzice



Og³oszenie z dnia 2024-07-01

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2888D Stawiska - Olszany - ¦wiebodzice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: S³u¿ba Drogowa Powiatu ¦widnickiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890724480

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Powstañców 12

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Jaworzyna ¦l±ska

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sdps.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sdps.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi powiatowej nr 2888D Stawiska - Olszany - ¦wiebodzice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-832df4fa-3544-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00389682

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00056058/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.5 Przebudowa drogi powiatowej nr 2888D Stawiska - Olszany - ¦wiebodzice

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu Platformy Przetargowej w zak³adce danego postepowania: www.platformazakupowa.pl/sp_swidnica. Szczegó³y zwi±zane z wymaganiami technicznymi i organizacyjnymi zosta³y zawarte w SWz. Wsparcie techniczne Platformy Open Nexus Sp. z o.o. Poznañ (pn-pt 8:00-17:00) dla wykonawców jest dostêpne pod tel. 22 1010202 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
23.1 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest S³u¿ba Drogowa Powiatu ¦widnickiego ul. Powstañców 12 58-140 Jaworzyna ¦l±ska 74 66 22 920;
23.2 inspektor ochrony danych osobowych – S³u¿ba Drogowa Powiatu ¦widnickiego kontakt: iodo@sdps.swidnica.pl
23.3 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowê drogi powiatowej nr 2888D Stawiska – Olszany - ¦wiebodzice”, nr PA.200.5.2024 prowadzonym w trybie podstawowym;
23.4 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 i art.19 oraz art. 74 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, dalej „ustawa Pzp”;
23.5 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
23.6 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
23.7 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
23.8 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
23.9 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PA.200.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych polegaj±cych na przebudowie drogi powiatowej nr 2888D Stawiska – Olszany - ¦wiebodzice , d³ugo¶æ 8 km.
1) Opis prac projektowych:
Dokumentacjê projektow± Wykonawca ma sporz±dziæ w zakresie koniecznym do wykonania zadania. Dokumentacja musi posiadaæ wszelkie wymagane opinie, uzgodnienia i pozwolenia oraz musi byæ sporz±dzona z aktualnie obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Dokumentacja musi byæ zaopatrzona w pisemne o¶wiadczenie, ¿e jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma s³u¿yæ, zgodna
z obowi±zuj±cymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej. W przypadku, gdy podczas prowadzenia robót zajdzie konieczno¶æ wykonania dodatkowej dokumentacji niezbêdnej dla realizacji zadania, wykonawca jest zobowi±zany na w³asny koszt wykonaæ tak± dokumentacjê.
Szczegó³owe wymagania Zamawiaj±cego zawarte zosta³y w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym.

2) Opis robót budowlanych:
- frezowanie i rozebranie istniej±cej nawierzchni,
- roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej,
- roboty monta¿owe sieci kanalizacji deszczowej,
- roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych,
- wykonanie warstwy wi±¿±cej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie warstwy ¶cieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych,
- wykonanie zjazdów,
- wykonanie poboczy,
- wykonanie ci±gu pieszo-rowerowego,
- wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,

Ponadto koszty oznakowania nale¿y uj±æ w cenie ofertowej, dotyczy oznakowania robót drogowych na czas prowadzenia robót
Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia okre¶la Program Funkcjonalno - U¿ytkowy stanowi±cy za³±cznik nr 7 do niniejszej specyfikacji i znajduj± siê na stronie internetowej prowadzonego postêpowania, tj. https://platformazakupowa.pl/pn/sp.swidnica
Wykonawca zobowi±zany jest zrealizowaæ zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Programie Funkcjonalno – U¿ytkowym stanowi±cym za³±cznik nr 7 do niniejszej specyfikacji

Zakres robót obejmuje ponadto geodezyjn± inwentaryzacjê powykonawcz± dla prac zrealizowanych w ramach przedmiotu zamówienia, przy czym:
1) Wykonawca dostarczy mapê zasadnicz± z naniesionymi zmianami, zatwierdzon± przez Powiatowe Biuro Geodezji i Katastru w ¦widnicy, w skali 1:500, w wersji:
- papierowej – 1 egz.
- elektronicznej – 1 egz. (ca³a sekcja)
2) parametry zeskanowanej mapy winny byæ nastêpuj±ce:
- skan w rozdzielczo¶ci min.300 DPI,
- kolor 2 bity (czarno-bia³e)
- ca³a sekcja mapy przyciêta do ramki,
- zapis w postaci pliku TIFF na p³ycie CD

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów do odprowadzania wody burzowej

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ¶cie¿ek rowerowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: oferty oceniane bêd± komisyjnie w sposób punktowy

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na wykonane roboty

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O zamówienie mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u okre¶lone
w art. 112 ust. 2 ustawy dotycz±ce:
1 zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek,
2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek,
3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli wykonawca o¶wiadczy, ¿e spe³nia w/w warunek
4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca:
1) Wyka¿e, i¿ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¶li okres dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie, wykona³ zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ przynajmniej dwa zadania dotycz±ce wykonania robót zwi±zanych z przebudow± lub remontem drogi mas± bitumiczn± na odcinku min. 5000m (ka¿de z zadañ).
2) Wyka¿e, i¿ dysponuje osob± posiadaj±c± odpowiednie uprawnienia do projektowania w bran¿y drogowej bez ograniczeñ
3) Wyka¿e, i¿ dysponuje osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c±
uprawnienia w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeñ,

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
2. za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
3. za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci.
4. Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 8.3.1, 8.3.2 i 8.3.3 SWZ sk³ada dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
a) nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne albo, ¿e zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: ¦rodki dowodowe na potwierdzenie warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1 wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, z podaniem robót okre¶lonych w pkt. 7.1.4 SWZ, ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane wg za³±cznika nr 4 do SWZ, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty.
2 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami
wg za³±cznika nr 5

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w za³±czniku nr 1 do SWZ.
2) Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium w postaci elektronicznej i opatrzony podpisem elektronicznym. W przypadku wnoszenia przez wykonawcê wadium w innej formie ni¿ pieniê¿nej, dokumenty te winny byæ z³o¿one w formie elektronicznej poprzez za³±czenie na Platformie zakupowej orygina³u dokumentu wadialnego – opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (wystawców dokumentów).
3) o¶wiadczenie Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia/ podmiotów udostêpniaj±cych zasoby o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – wype³nione zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
4) Pe³nomocnictwo/Pe³nomocnictwa dla osoby/ osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli oferta jest podpisana przez pe³nomocnika (o ile upowa¿nienie to nie wynika z innych dokumentów do³±czonych do oferty).
Tre¶æ pe³nomocnictwa musi jednoznacznie okre¶laæ czynno¶ci, co do wykonania których pe³nomocnik jest upowa¿niony. Pe³nomocnictwo musi byæ przedstawione
w oryginale lub kopii, której zgodno¶æ z orygina³em po¶wiadczono notarialnie. Pe³nomocnictwo sk³adane jest w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zaufanym lub podpisem osobistym b±d¼ te¿ w elektronicznej kopii dokumentu po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub opatrzonego podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Ka¿da oferta winna byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci: 80 000,00 z³ s³ownie: osiemdziesi±t tysiêcy z³otych
2. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a. pieni±dzu,
b. gwarancjach bankowych,
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w VELOBANK SA nr 82 1560 0013 2216 3526 7000 0005.
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia o których mowa w pkt 11.2 b)-d), Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej poprzez za³±czenie na Platformie Zakupowej orygina³u dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu).
5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi byæ gwarancj± nieodwo³aln±, bezwarunkow± i p³atn± na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego, sporz±dzon± zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a. nazwê wykonawcy, beneficjenta gwarancji (zamawiaj±cego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielaj±cej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib,
b. kwotê gwarancji,
c. termin wa¿no¶ci gwarancji „od dnia ..…………. do dnia ………….…”
d. zobowi±zanie gwaranta do zap³acenie kwoty gwarancji na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy.
6. Bieg terminu rozpoczyna siê wraz z dniem wskazanym, jako termin sk³adania ofert. Przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przed³u¿eniem okresu wa¿no¶ci wadium albo, je¿eli nie jest to mo¿liwe, z wniesieniem nowego wadium na przed³u¿ony okres zwi±zania ofert±.
7. Wadium musi byæ wniesione najpó¼niej do wyznaczonego terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 18.07.2024r.
8. Wadium wniesione w pieni±dzu bêdzie skuteczne, je¿eli w podanym terminie znajdzie siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób okre¶lony w SWZ lub nieutrzymywanie nieprzerwanie wadium do up³ywu terminu zwi±zania ofert± spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
10. Zamawiaj±cy zwraca wadium zgodnie z zasadami okre¶lonymi w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
11. Z³o¿enie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwi±zanie stosunku prawnego z Wykonawc± wraz z utrat± przez niego prawa do korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej.
12. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniê¿nej, wyst±pi odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lez±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty jako najkorzystniejszej;
2) Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a. odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
b. nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu. Do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo dla ustanowionego pe³nomocnika w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
2. Oferta wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
1) oferta wspólna powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,
2) sposób sk³adania o¶wiadczeñ i dokumentów w ofercie wspólnej:
a. wykonawcy sk³adaj± jedn± ofertê do której za³±czone bêd± dokumenty wymienione w pkt. 9 SWZ, o¶wiadczenia sk³ada ka¿dy z wykonawców osobno w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
b. o¶wiadczenia i dokumenty wspólne takie jak np. oferta cenowa, sk³ada pe³nomocnik wykonawców w imieniu wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
c. wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z pe³nomocnikiem wykonawców,
d. wype³niaj±c formularz ofertowy oraz pozosta³e dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”; w miejscu np. ”nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce konsorcjum, a nie pe³nomocnika konsorcjum,
e. przed podpisaniem umowy wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln± bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu umowê konsorcjum.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej – aneksem zaakceptowanym przez obie strony w nastêpuj±cych przypadkach:
1) realizacji przez dotychczasowego Wykonawcê dodatkowych robót budowlanych, dostaw, us³ug których nie uwzglêdniono w zamówieniu podstawowym, o ile sta³y siê niezbêdne i zosta³y spe³nione ³±cznie nastêpuj±ce warunki:
a. zmiana Wykonawcy nie mo¿e zostaæ dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególno¶ci dotycz±cych zamienno¶ci lub interoperacyjno¶ci sprzêtu, us³ug lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b. zmiana Wykonawcy spowodowa³aby istotn± niedogodno¶æ lub znacznie zwiêkszenie kosztów dla Zamawiaj±cego,
c. warto¶æ ka¿dej kolejnej zmiany nie przekracza 50% warto¶ci zamówienia okre¶lonej pierwotnie w Umowie, z wyj±tkiem nale¿ycie uzasadnionych przypadków;
2) gdy nowy wykonawca ma zast±piæ dotychczasowego Wykonawcê:
a. w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy lub
b. w wyniku przejêcia przez zamawiaj±cego zobowi±zañ wykonawcy wzglêdem jego podwykonawców, w przypadku, o którym mowa w art. 465 ust. 1 ustawy Pzp,
3) je¿eli konieczno¶æ zmiany umowy spowodowana jest okoliczno¶ciami, których Zamawiaj±cy, dzia³aj±c z nale¿yt± staranno¶ci±, nie móg³ przewidzieæ, o ile zmiana nie modyfikuje ogólnego charakteru umowy a wzrost ceny spowodowany ka¿d± kolejn± zmian± nie przekracza 50% warto¶ci pierwotnej umowy.
4) gdy zachodzi konieczno¶æ przed³u¿enia terminu wykonania przedmiotu umowy
o czas opó¼nienia, je¿eli takie opó¼nienie jest lub bêdzie mia³o wp³yw na wykonanie przedmiotu umowy, w nastêpuj±cych sytuacjach:
a. zawieszenia robót przez Zamawiaj±cego,
b. przestojów i opó¼nieñ zawinionych przez Zamawiaj±cego,
c. opó¼nieñ w przekazaniu przez Zamawiaj±cego terenu budowy w terminie okre¶lonym w umowie,
d. opó¼nieñ Zamawiaj±cego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiaj±cy by³ zobowi±zany,
e. dzia³ania si³y wy¿szej (na przyk³ad pandemie klêski ¿ywio³owe, katastrofy
i kataklizmy), maj±cej bezpo¶redni wp³yw na terminowo¶æ wykonywania robót,
f. takich warunków atmosferycznych, które zgodnie z prawem budowlanym
i przyjêtymi technologiami uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót, pod warunkiem potwierdzenia tego faktu przez Inspektora Nadzoru.
g. zaistnienia kolizji i innych zdarzeñ, które wp³ywa³y na terminowo¶æ wykonywania robót,
h. podpisania umowy na roboty dodatkowe, o których mowa w 20.3 pkt 1) SWZ, o ile wykonywanie tych robót wp³ywa na termin wykonania niniejszej umowy,
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci wynikaj±cej z oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, w wyniku zgodnego o¶wiadczenia Stron, i okre¶la poni¿ej przes³anki ewentualnego wprowadzenia takich zmian: (art. 439 PZP)
1) ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
2) ustawowej zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ,
3) ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
4) ustawowej zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
5) zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± przedmiotu umowy wed³ug zasad opisanych w SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-18 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-18 11:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-16

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena, okres gwarancji na wykonane roboty

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.