Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00322382/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-14
- 2024/BZP 00424662/01 - Wynik z dnia 2024-07-23
- 2024/BZP 00435366/01 - Wynik z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ae03cef-0eb4-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ae03cef-0eb4-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059334/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Usługi pralnicze dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00322382
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.36.2024 Świadczenie usług pralniczych dla jednostek i komórek Policji woj. małopolskiego
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 611783,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 1 Świadczenie usług pralniczych dla KWP w Krakowie, KMP w Krakowie, KPP w Krakowie2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 256545,73 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 2 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Bochni2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 3051,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 3 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Brzesku2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 15986,35 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 4 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Chrzanowie2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 15187,47 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 5 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Dąbrowie Tarnowskiej2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 9312,60 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 6 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Gorlicach2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 35292,68 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 7 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Limanowej2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 6816,24 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 8 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Miechowie2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 18231,10 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 9 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Myślenicach2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 691,04 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 10 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Nowym Targu2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 47570,40 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 11 Świadczenie usług pralniczych dla KMP w Nowym Sączu2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 21631,69 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 12 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Olkuszu2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 33039,73 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 13 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Oświęcimiu2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 40818,48 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 14 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Suchej Beskidzkiej2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 10345,92 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 15 Świadczenie usług pralniczych dla KMP w Tarnowie2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 49434,50 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 16 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Wadowicach2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 15323,91 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych na zlecenie jednostek Policji woj. małopolskiego - zadanie nr 17 Świadczenie usług pralniczych dla KPP w Zakopanem2. Zakres podstawowych czynności wchodzących w skład każdorazowego zlecenia prania obejmuje:
1) odbiór bielizny i innego asortymentu do prania z siedziby jednostki Policji własnym transportem;
2) pranie, suszenie, maglowanie bielizny płaskiej i pranie, suszenie, prasowanie innego asortymentu;
3) w zależności od asortymentu i sposobu jego czyszczenia: dezynfekcja, pranie, suszenie, prasowanie/ maglowanie;
4) składanie i pakowanie w worki foliowe oraz dostarczenie, czystej bielizny i innego asortymentu do siedziby danej jednostki Policji.
3. Wykonawca zobowiązuje się do prania oddzielnie:
1) bielizny pościelowej;
2) odzieży, dresów, pidżam, itp.;
3) firan, zasłon, obrusów, serwet;
4) ręczników frotte, ręczników bawełnianych, ścierek;
5) kocy;
6) poduszek, materacy, podgłówków, worków depozytowych;
7) flag.
3. Szczegółowy wykaz asortymentu zawarty jest w załączniku nr 2 do SWZ (formularz cenowy).
4. Orientacyjne ilości wskazane w załączniku nr 2 do SWZ dotyczą okresu obowiązywania umowy.
5. Wykonawca będzie odbierał asortyment z miejsc wskazanych w załączniku nr 2 (w zależności od zadania).
6. Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) na podstawie każdorazowo składanego zlecenia. Zlecenie składane będzie pocztą elektroniczną na adres e-mail, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ.
7. W przypadku zadań, w których dni odbioru są ściśle oznaczone w załączniku nr 1 do umowy Wykonawca będzie realizował przedmiotowe usługi własnym transportem (odbiór i dostawa) systematycznie bez konieczności składania zlecenia.
8. Częstotliwość odbioru poszczególnego asortymentu oraz terminy zwrotów po wykonaniu usług wskazane są w załączniku nr 2 do SWZ.
9. W przypadku zaistnienia nagłej potrzeby zrealizowania przedmiotowych usług, Wykonawca zostanie powiadomiony telefoniczne o takiej konieczności na wskazany przez niego numer telefonu, o którym mowa w Rozdziale VII.2.2 SWZ. Następnie pocztą elektroniczną zostanie przesłane zlecenie potwierdzające telefoniczne zgłoszenie.
10. Termin realizacji zamówienia: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2024 r. do dnia 30 czerwca 2026 r
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311000-6 - Usługi odbierania prania
4.5.5.) Wartość części: 32504,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej oferty przekracza środki finansowe zabezpieczone na realizację zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405393,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 617957,66 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszych ofert złożonych przekracza środki finansowe zabezpieczone na realizację zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48192,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48192,63 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- USŁUGI PRALNICZE
- Kompleksowa usługa prania bielizny szpitalnej, odzieży roboczej oraz innego asortymentu wraz z dzierżawą bielizny i wdrożeniem systemu radiowej identyfikacji bielizny.
- USŁUGA PRANIA WODNEGO I CZYSZCZENIA CHEMICZNEGO PRZEDMIOTÓW UMUNDUROWANIA I WYEKWIPOWANIA.
- Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Opolu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.