Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00342809/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja specjalistycznych konsultacji dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 29
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 501362322
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań przewidzianych dla osrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja specjalistycznych konsultacji dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f540cedb-1c19-11ef-a7c1-72acb4a2af8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389894
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010020/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usługi specjalistycznych konsultacji dla rodziców adopcyjnych uczestniczących w projekcie "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie dofinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu pod nazwą Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne. Sygnatura projektu: FESL.07.08-IZ.01-002B/232.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342809
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 179580,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - Realizacja konsultacji seksuologicznych1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 200 konsultacji seksuologicznych, trwających 50 minut każda, dla rodziców adopcyjnych oraz dzieci zgłoszonych do przysposobienia i przysposobionych, w tym:
− około 60 konsultacji w 2024 roku,
− około 80 konsultacji w 2025 roku oraz
− około 60 konsultacji w 2026 roku.
2) Grupa docelowa: Uczestnikami konsultacji będą rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego. Konsultacjami mogą zostać objęte również dzieci zgłoszone do przysposobienia i przysposobione, w tym dzieci z podejrzeniem wykorzystania seksualnego oraz z traumatycznymi doświadczeniami w tym obszarze. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Cel: Celem konsultacji będzie kształtowanie wiedzy rodziców adopcyjnych nt. rozwoju psychoseksualnego dzieci i młodzieży, norm seksuologicznych oraz przejawów zaburzeń w tym obszarze, a także budowanie ich umiejętności w zakresie prowadzenia z dzieckiem rozmów o seksualności, właściwego reagowania na przejawy seksualności u dziecka, a także pomocy dziecku wykazującemu problematyczne zachowania seksualne. Konsultacje mają również służyć udzieleniu rodzinom wsparcia psychologicznego. Udział dzieci w konsultacjach ma pomóc im m.in. w radzeniu sobie z trudnościami okresu dojrzewania.
4) Miejsce realizacji: konsultacje będą prowadzone w gabinecie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w Katowicach (ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice). Gabinet zostanie zapewniony przez Wykonawcę.
UWAGA 1: Odległość pomiędzy wskazanym gabinetem a siedzibą Zamawiającego zostanie ustalona na podstawie Google Maps – najkrótsza trasa przejazdu samochodem.
UWAGA 2: Budynek oraz gabinet, w którym realizowane będą konsultacje muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - Realizacja konsultacji psychodietetycznych1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 200 konsultacji psychodietetycznych, trwających 50 minut każda, dla rodziców adopcyjnych oraz dzieci zgłoszonych do przysposobienia i przysposobionych, w tym:
− około 60 konsultacji w 2024 roku,
− około 80 konsultacji w 2025 roku oraz
− około 60 konsultacji w 2026 roku.
2) Grupa docelowa: Uczestnikami konsultacji będą rodzice adopcyjni oraz dzieci zgłoszone do przysposobienia i przysposobione zamieszkujące na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Cel konsultacji: Celem konsultacji będzie wsparcie rodzin we wdrażaniu zdrowych nawyków żywieniowych oraz zdrowego stylu życia, w tym pomoc dzieciom z nadmierną masą ciała, zaburzeniami odżywiania, wybiórczością pokarmową i innymi trudnościami związanymi m.in. z nieprawidłowym żywieniem bądź nieakceptowaniem swojego ciała. Konsultacje będą służyły również edukowaniu rodziców w zakresie wpływu diety na rozwój dziecka oraz jego funkcjonowanie, ze szczególnymi uwzględnieniem znaczenia diety u dzieci z zaburzeniami metabolicznymi.
4) Miejsce realizacji: konsultacje będą prowadzone w gabinecie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w Katowicach (ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice). Gabinet zostanie zapewniony przez Wykonawcę.
UWAGA 1: Odległość pomiędzy wskazanym gabinetem a siedzibą Zamawiającego zostanie ustalona na podstawie Google Maps – najkrótsza trasa przejazdu samochodem.
UWAGA 2: Budynek oraz gabinet, w którym realizowana będą konsultacje muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami).
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III - Realizacja konsultacji psychologicznych w gabinecie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w Katowicach1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 200 konsultacji psychologicznych, trwających 50 minut każda, dla rodziców adopcyjnych, w tym:
− około 60 konsultacji w 2024 roku,
− około 80 konsultacji w 2025 roku oraz
− około 60 konsultacji w 2026 roku.
2) Grupa docelowa: Uczestnikami konsultacji będą rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Cel: Celem konsultacji będzie wsparcie rodziców w radzeniu sobie z problemami wychowawczymi oraz doskonalenie ich kompetencji rodzicielskich m.in. w zakresie wspierania rozwoju dziecka, skutecznej komunikacji, adekwatnego reagowania w trudnych sytuacjach, stawiania granic w relacji z dzieckiem, rozwiązywania konfliktów oraz budowania więzi z dzieckiem.
4) Miejsce realizacji: konsultacje będą prowadzone w gabinecie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w Katowicach (ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice). Gabinet zostanie zapewniony przez Wykonawcę.
UWAGA 1: Odległość pomiędzy wskazanym gabinetem a siedzibą Zamawiającego zostanie ustalona na podstawie Google Maps – najkrótsza trasa przejazdu samochodem.
UWAGA 2: Budynek oraz gabinet, w którym realizowana będą konsultacje muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami).
5) Dodatkowe informacje:
− Konsultacje będą się odbywać od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 20:00, w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzicami adopcyjnymi korzystającym ze wsparcia.
− W zależności od potrzeb i preferencji rodziców konsultacje mogą być prowadzone również w formie on-line. Wykonawca zapewni platformę do realizacji konsultacji on-line.
− Minimalna wartość zamówienia będzie stanowiła 40% maksymalnej wartości zamówienia podstawowego (bez prawa opcji). Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu realizacji zamówienia w mniejszym niż maksymalny przewidywany wymiar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 34666,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część IV - Realizacja konsultacji psychologicznych na terenie Rybnika lub Wodzisławia Śląskiego1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 200 konsultacji psychologicznych, trwających 50 minut każda, dla rodziców adopcyjnych, w tym:
− około 60 konsultacji w 2024 roku,
− około 80 konsultacji w 2025 roku oraz
− około 60 konsultacji w 2026 roku.
2) Grupa docelowa: Uczestnikami konsultacji będą rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Cel: Celem konsultacji będzie wsparcie rodziców w radzeniu sobie z problemami wychowawczymi oraz doskonalenie ich kompetencji rodzicielskich m.in. w zakresie wspierania rozwoju dziecka, skutecznej komunikacji, adekwatnego reagowania w trudnych sytuacjach, stawiania granic w relacji z dzieckiem, rozwiązywania konfliktów oraz budowania więzi z dzieckiem.
4) Miejsce realizacji: konsultacje będą prowadzone w Rybniku lub w Wodzisławiu Śląskim, w gabinecie zapewnionym przez Wykonawcę oraz w formie on-line.
UWAGA: Budynek oraz gabinet, w którym będą odbywać się konsultacje muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami).
5) Dodatkowe informacje:
− Konsultacje będą się odbywać od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 20:00, w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzicami adopcyjnymi korzystającym ze wsparcia.
− W zależności od potrzeb i preferencji rodziców konsultacje mogą być prowadzone również w formie on-line. Wykonawca zapewni platformę do realizacji konsultacji on-line.
− Minimalna wartość zamówienia będzie stanowiła 40% maksymalnej wartości zamówienia podstawowego (bez prawa opcji). Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu realizacji zamówienia w mniejszym niż maksymalny przewidywany wymiar.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
4.5.5.) Wartość części: 35333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Kopeć-Turecka Pomoc Psychologiczno-Seksuologiczna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393007930
7.3.3) Ulica: W.Witosa 15/101
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-612
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W Części II postępowania nie złożono żadnej oferty
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGALIS Sp.zoz.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8863031482
7.3.3) Ulica: Kasztelańska 1
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-316
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGALIS Sp.zo.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8863031482
7.3.3) Ulica: Kasztelańska 1
7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych
7.3.5) Kod pocztowy: 58-316
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa płynów infuzyjnych
- Remont mieszkań (II)/X/2024
- WYKONANIE PRZEGLĄDÓW OBIEKTÓW INŻYNIERSKICH NA SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO Z PODZIAŁEM NA TRZY ZADANIA (...)
- Dostawa materiałów opatrunkowych, nakłuwaczy jednorazowych do pobierania krwi oraz probówek dla RCKiK w Katowicach.
- Dostawa suszarki laboratoryjnej
- Zakup i dostarczanie materiałów do sterylizacji dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii - 12 Pakietów
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług opiekuńczo-zdrowotnych, usług wspierających, usług w ramach profilaktyki zdrowotnej dla beneficjentów projektu oraz aktywizacji w ramach projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów ..."
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej. (Zamówienie podzielone na 3 części)
- Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Miasta Raciborza
- "Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na zorganizowanie Warsztatów wyjazdowych w latach 2024 i 2025 r."
- Świadczenie usług kompensujących dla dzieci w pieczy zastępczej
- Realizacja terapii czaszkowo-krzyżowej (cranio-sacralnej) dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.