eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Realizacja specjalistycznych konsultacji dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja specjalistycznych konsultacji dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Ośrodek Adopcyjny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Administracji i Kontroli

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 386274103

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Graniczna 29

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-017

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 501362322

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@soa-katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: soa-katowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/soa_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Realizacja zadań przewidzianych dla osrodka adopcyjnego ustawą o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja specjalistycznych konsultacji dla uczestników projektu pn. Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f540cedb-1c19-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389894

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010020/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Świadczenie usługi specjalistycznych konsultacji dla rodziców adopcyjnych uczestniczących w projekcie "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie dofinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu pod nazwą Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne. Sygnatura projektu: FESL.07.08-IZ.01-002B/23

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342809

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ŚOA.AK.331.3.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 179580,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Realizacja konsultacji seksuologicznych
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 200 konsultacji seksuologicznych, trwających 50 minut każda, dla rodziców adopcyjnych oraz dzieci zgłoszonych do przysposobienia i przysposobionych, w tym:
− około 60 konsultacji w 2024 roku,
− około 80 konsultacji w 2025 roku oraz
− około 60 konsultacji w 2026 roku.
2) Grupa docelowa: Uczestnikami konsultacji będą rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego. Konsultacjami mogą zostać objęte również dzieci zgłoszone do przysposobienia i przysposobione, w tym dzieci z podejrzeniem wykorzystania seksualnego oraz z traumatycznymi doświadczeniami w tym obszarze. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Cel: Celem konsultacji będzie kształtowanie wiedzy rodziców adopcyjnych nt. rozwoju psychoseksualnego dzieci i młodzieży, norm seksuologicznych oraz przejawów zaburzeń w tym obszarze, a także budowanie ich umiejętności w zakresie prowadzenia z dzieckiem rozmów o seksualności, właściwego reagowania na przejawy seksualności u dziecka, a także pomocy dziecku wykazującemu problematyczne zachowania seksualne. Konsultacje mają również służyć udzieleniu rodzinom wsparcia psychologicznego. Udział dzieci w konsultacjach ma pomóc im m.in. w radzeniu sobie z trudnościami okresu dojrzewania.
4) Miejsce realizacji: konsultacje będą prowadzone w gabinecie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w Katowicach (ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice). Gabinet zostanie zapewniony przez Wykonawcę.
UWAGA 1: Odległość pomiędzy wskazanym gabinetem a siedzibą Zamawiającego zostanie ustalona na podstawie Google Maps – najkrótsza trasa przejazdu samochodem.
UWAGA 2: Budynek oraz gabinet, w którym realizowane będą konsultacje muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Realizacja konsultacji psychodietetycznych
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 200 konsultacji psychodietetycznych, trwających 50 minut każda, dla rodziców adopcyjnych oraz dzieci zgłoszonych do przysposobienia i przysposobionych, w tym:
− około 60 konsultacji w 2024 roku,
− około 80 konsultacji w 2025 roku oraz
− około 60 konsultacji w 2026 roku.
2) Grupa docelowa: Uczestnikami konsultacji będą rodzice adopcyjni oraz dzieci zgłoszone do przysposobienia i przysposobione zamieszkujące na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Cel konsultacji: Celem konsultacji będzie wsparcie rodzin we wdrażaniu zdrowych nawyków żywieniowych oraz zdrowego stylu życia, w tym pomoc dzieciom z nadmierną masą ciała, zaburzeniami odżywiania, wybiórczością pokarmową i innymi trudnościami związanymi m.in. z nieprawidłowym żywieniem bądź nieakceptowaniem swojego ciała. Konsultacje będą służyły również edukowaniu rodziców w zakresie wpływu diety na rozwój dziecka oraz jego funkcjonowanie, ze szczególnymi uwzględnieniem znaczenia diety u dzieci z zaburzeniami metabolicznymi.
4) Miejsce realizacji: konsultacje będą prowadzone w gabinecie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w Katowicach (ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice). Gabinet zostanie zapewniony przez Wykonawcę.
UWAGA 1: Odległość pomiędzy wskazanym gabinetem a siedzibą Zamawiającego zostanie ustalona na podstawie Google Maps – najkrótsza trasa przejazdu samochodem.
UWAGA 2: Budynek oraz gabinet, w którym realizowana będą konsultacje muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Realizacja konsultacji psychologicznych w gabinecie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w Katowicach
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 200 konsultacji psychologicznych, trwających 50 minut każda, dla rodziców adopcyjnych, w tym:
− około 60 konsultacji w 2024 roku,
− około 80 konsultacji w 2025 roku oraz
− około 60 konsultacji w 2026 roku.
2) Grupa docelowa: Uczestnikami konsultacji będą rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Cel: Celem konsultacji będzie wsparcie rodziców w radzeniu sobie z problemami wychowawczymi oraz doskonalenie ich kompetencji rodzicielskich m.in. w zakresie wspierania rozwoju dziecka, skutecznej komunikacji, adekwatnego reagowania w trudnych sytuacjach, stawiania granic w relacji z dzieckiem, rozwiązywania konfliktów oraz budowania więzi z dzieckiem.
4) Miejsce realizacji: konsultacje będą prowadzone w gabinecie zlokalizowanym w odległości nie większej niż 15 km od siedziby Zamawiającego w Katowicach (ul. Graniczna 29, 40-017 Katowice). Gabinet zostanie zapewniony przez Wykonawcę.
UWAGA 1: Odległość pomiędzy wskazanym gabinetem a siedzibą Zamawiającego zostanie ustalona na podstawie Google Maps – najkrótsza trasa przejazdu samochodem.
UWAGA 2: Budynek oraz gabinet, w którym realizowana będą konsultacje muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami).
5) Dodatkowe informacje:
− Konsultacje będą się odbywać od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 20:00, w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzicami adopcyjnymi korzystającym ze wsparcia.
− W zależności od potrzeb i preferencji rodziców konsultacje mogą być prowadzone również w formie on-line. Wykonawca zapewni platformę do realizacji konsultacji on-line.
− Minimalna wartość zamówienia będzie stanowiła 40% maksymalnej wartości zamówienia podstawowego (bez prawa opcji). Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu realizacji zamówienia w mniejszym niż maksymalny przewidywany wymiar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 34666,67 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Realizacja konsultacji psychologicznych na terenie Rybnika lub Wodzisławia Śląskiego
1) Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja 200 konsultacji psychologicznych, trwających 50 minut każda, dla rodziców adopcyjnych, w tym:
− około 60 konsultacji w 2024 roku,
− około 80 konsultacji w 2025 roku oraz
− około 60 konsultacji w 2026 roku.
2) Grupa docelowa: Uczestnikami konsultacji będą rodzice adopcyjni zamieszkujący na terenie województwa śląskiego. Za rekrutację uczestników odpowiada Zamawiający.
3) Cel: Celem konsultacji będzie wsparcie rodziców w radzeniu sobie z problemami wychowawczymi oraz doskonalenie ich kompetencji rodzicielskich m.in. w zakresie wspierania rozwoju dziecka, skutecznej komunikacji, adekwatnego reagowania w trudnych sytuacjach, stawiania granic w relacji z dzieckiem, rozwiązywania konfliktów oraz budowania więzi z dzieckiem.
4) Miejsce realizacji: konsultacje będą prowadzone w Rybniku lub w Wodzisławiu Śląskim, w gabinecie zapewnionym przez Wykonawcę oraz w formie on-line.
UWAGA: Budynek oraz gabinet, w którym będą odbywać się konsultacje muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania służące zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z ustawą z dnia 19.07.2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U z 2022 r., poz. 2240 z późn. zmianami).
5) Dodatkowe informacje:
− Konsultacje będą się odbywać od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8:00 do 20:00, w terminach ustalonych pomiędzy Wykonawcą a rodzicami adopcyjnymi korzystającym ze wsparcia.
− W zależności od potrzeb i preferencji rodziców konsultacje mogą być prowadzone również w formie on-line. Wykonawca zapewni platformę do realizacji konsultacji on-line.
− Minimalna wartość zamówienia będzie stanowiła 40% maksymalnej wartości zamówienia podstawowego (bez prawa opcji). Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tytułu realizacji zamówienia w mniejszym niż maksymalny przewidywany wymiar.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

4.5.5.) Wartość części: 35333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 90000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Kopeć-Turecka Pomoc Psychologiczno-Seksuologiczna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8393007930

7.3.3) Ulica: W.Witosa 15/101

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-612

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Części II postępowania nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGALIS Sp.zoz.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8863031482

7.3.3) Ulica: Kasztelańska 1

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-316

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 74700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 74700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IGALIS Sp.zo.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8863031482

7.3.3) Ulica: Kasztelańska 1

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-316

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 74700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.