Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00446050/01 - Wynik z dnia 2024-08-06
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na zorganizowanie Warsztatów wyjazdowych w latach 2024 i 2025 r.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DZIAŁOSZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009768
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Skalbmierska 5
1.5.2.) Miejscowość: Działoszyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-440
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: obsluga.rady@dzialoszyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialoszyce.eobip.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na zorganizowanie Warsztatów wyjazdowych w latach 2024 i 2025 r.”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f992f6aa-3872-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00104967/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 WARSZTATY WYJAZDOWE z "Trening kompetencji wychowawczo-opiekuńczych"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
"Świetlice środowiskowe w Działoszycach Twoją szansą na lepsze życie”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f992f6aa-3872-11ef-880f-0e435a8a43bc3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj
postępowania/konkursy”).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
5. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach
rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały
bezpośredniego zastosowania. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci
elektronicznej:
a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i
przekazuje się jako załącznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści
wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji”).
6. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
7. W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu
udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu
(zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub
dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
8. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów
zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
9. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
10. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Gmina Działoszyce, ul. Skalbmierska 5, 28-440 Działoszyce;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w
oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r.
poz. 1605 ze zm.);
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia lub na okres przechowywania tych danych zgodnie z wytycznymi o dofinansowania ze
środków UE;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do
art.
22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO
względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z
włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 3/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Organizacja warsztatów wyjazdowych w 2024 r.
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja realizacji usługi przez osoby zatrudnione przez podmiot ekonomii społecznej i inne wyszczególnione w art. 94 ustawy PZP
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Organizacja warsztatów wyjazdowych w 2025
4.2.6.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55100000-1 - Usługi hotelarskie
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryteriami określonymi poniżej.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą ilością punktów określonych w kryteriach.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
7. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
8. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 7, oferta podlega odrzuceniu, a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 35
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy
4.3.5.) Nazwa kryterium: Deklaracja realizacji usługi przez osoby zatrudnione przez podmiot ekonomii społecznej i inne wyszczególnione w art. 94 ustawy PZP
4.3.6.) Waga: 5
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa:1) doświadczenie
Zamawiający w zakresie wymaganego doświadczenia wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia (załącznik 3 do SWZ) na podstawie którego Zamawiający uzna że Wykonawca posiada doświadczenie w wykonaniu usługi jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert zrealizował z należytą starannością jedną usługę (w ramach jednej umowy) polegającą na wykonaniu minimum 3 warsztatów wyjazdowych minimum 2 dniowych dla minimum 30 osób w ramach których realizowano warsztaty dla dzieci i opiekunów prawnych. Wartość brutto zrealizowanej usługi wynosiła minimum;
Dla zadania 1 150 000,00 zł brutto
Dla zadania 2 300 000,00zł brutto
Zamawiający dopuszcza wykazanie się tym samy doświadczenie dla zadania 1 i 2 pod warunkiem że wartość wykazanego doświadczenia będzie odpowiadała sumarycznej wartości dla zadania 1 i 2 minimum 450 000,00 zł brutto.
2) dysponowanie osobami
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia oświadczenia o dysponowania osobami z wymaganymi informacjami na temat doświadczenia które było wykonane z należytą starannością i wykształcenia dla każdej z osób która będą świadczyły usługę. Oświadczenie wraz z ofertą cenową należy złożyć zgodnie z wymaganym wzorem załącznika nr 3 do SWZ:
Zadanie 1 i 2 Wykonawca wykaże że dysponuje osobami spełniającymi opisany warunek (ta samą osobą można wykazać się do każdego z zadań oraz w częściach jeżeli planowane wyjazdy w poszczególnych częściach są w różnych terminach)
Dla Zadania 1 i 2 części I
osoba z wykształceniem wyższym z zakresu psychologii z WYMAGANYM 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów / szkoleń / zajęć objętych przedmiotem zamówienia, gdzie w okresie ostatnich 5 lat przeprowadziła WYMAGNE 3 warsztaty grupowe z Treningu kompetencji wychowawczo-opiekuńczych lub Treningu budowania twórczych relacji z dziećmi lub Treningu zastępowania agresji i walki) każdy trening trwał min. 5 godzin.;
osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM min. 5-letnim, jako opiekun lub animator, np. na wycieczce/kolonii/obozie nabytym
osoba z wykształceniem wyższym oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu obsługi ruchu turystycznego lub turystyki i rekreacji lub z zakresu pedagogiki osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM 5-letnim doświadczeniem w koordynowaniu wyjazdów rodzinnych
Dla Zadania 1 i 2 części IV
osoba z wykształceniem wyższym z zakresu psychologii z WYMAGANYM 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów / szkoleń / zajęć objętych przedmiotem zamówienia, gdzie w okresie ostatnich 5 lat przeprowadziła WYMAGNE 3 warsztaty grupowe z Mocna rodzina - skuteczna pomoc " oraz "Trening koncentracji, relaksacji) każdy trening trwał min. 5 godzin.;
osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM min. 5-letnim, jako opiekun lub animator, np. na wycieczce/kolonii/obozie nabytym
osoba z wykształceniem wyższym oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu obsługi ruchu turystycznego lub turystyki i rekreacji lub z zakresu pedagogiki osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM 5-letnim doświadczeniem w koordynowaniu wyjazdów rodzinnych
Dla Zadania 1 i 2 części VII
osoba z wykształceniem wyższym z zakresu psychologii z WYMAGANYM 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów / szkoleń / zajęć objętych przedmiotem zamówienia, gdzie w okresie ostatnich 5 lat przeprowadziła WYMAGNE 3 warsztaty grupowe z Treningu kompetencji wychowawczo-opiekuńczych lub Treningu budowania twórczych relacji z dziećmi lub Treningu zastępowania agresji i walki) każdy trening trwał min. 5 godzin.;
osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM min. 5-letnim, jako opiekun lub animator, np. na wycieczce/kolonii/obozie nabytym
osoba z wykształceniem wyższym oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu obsługi ruchu turystycznego lub turystyki i rekreacji lub z zakresu pedagogiki osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM 5-letnim doświadczeniem w koordynowaniu wyjazdów rodzinnych
Dla Zadania 1 części II
osoba z wykształceniem wyższym z zakresu psychologii z WYMAGANYM min. 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów / szkoleń / zajęć o tematyce wpisującej się w zakres „Mocna rodzina - skuteczna pomoc”, która w ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła min. 5 warsztatów grupowych z wskazanej tematyki) każde szkolenie to minimum 5 godzin.
osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM min. 5-letnim, jako opiekun lub animator, np. na wycieczce/kolonii/obozie nabytym
osoba z wykształceniem wyższym oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu obsługi ruchu turystycznego lub turystyki i rekreacji lub z zakresu pedagogiki osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM 5-letnim doświadczeniem w koordynowaniu wyjazdów rodzinnych
Dla Zadania 1 części VI
osoba z wykształceniem wyższym z zakresu psychologii z WYMAGANYM min. 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów / szkoleń / zajęć o tematyce wpisującej się w zakres „Mocna rodzina - skuteczna”, która w ciągu ostatnich 5 lat przeprowadziła min. 5 warsztatów grupowych z wskazanej tematyki) każde szkolenie to minimum 5 godzin.
osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM min. 5-letnim, jako opiekun lub animator, np. na wycieczce/kolonii/obozie nabytym
osoba z wykształceniem wyższym oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu obsługi ruchu turystycznego lub turystyki i rekreacji lub z zakresu pedagogiki osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM 5-letnim doświadczeniem w koordynowaniu wyjazdów rodzinnych
Dla Zadania 2 części III
osoba z wykształceniem wyższym z zakresu psychologii z WYMAGANYM 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów / szkoleń / zajęć objętych przedmiotem zamówienia, gdzie w okresie ostatnich 5 lat przeprowadziła WYMAGNE 3 warsztaty grupowe z Trening koncentracji, relaksacji każdy trening trwał min. 5 godzin.;
osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM min. 5-letnim, jako opiekun lub animator, np. na wycieczce/kolonii/obozie nabytym
osoba z wykształceniem wyższym oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu obsługi ruchu turystycznego lub turystyki i rekreacji lub z zakresu pedagogiki osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM 5-letnim doświadczeniem w koordynowaniu wyjazdów rodzinnych
Dla Zadania 2 części V
osoba z wykształceniem wyższym z zakresu psychologii z WYMAGANYM 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów / szkoleń / zajęć objętych przedmiotem zamówienia, gdzie w okresie ostatnich 5 lat przeprowadziła WYMAGNE 3 warsztaty grupowe z tematyki kompetencje opiekuńczo-wychowawcze rodziców każdy trening trwał min. 5 godzin.;
osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM min. 5-letnim, jako opiekun lub animator, np. na wycieczce/kolonii/obozie nabytym
osoba z wykształceniem wyższym oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu obsługi ruchu turystycznego lub turystyki i rekreacji lub z zakresu pedagogiki osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM 5-letnim doświadczeniem w koordynowaniu wyjazdów rodzinnych
Dla Zadania 2 części VIII
osoba z wykształceniem wyższym z zakresu psychologii z WYMAGANYM 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów / szkoleń / zajęć objętych przedmiotem zamówienia, gdzie w okresie ostatnich 5 lat przeprowadziła WYMAGNE 3 warsztaty grupowe z tematyki kompetencje opiekuńczo-wychowawcze rodziców każdy trening trwał min. 5 godzin.;
osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM min. 5-letnim, jako opiekun lub animator, np. na wycieczce/kolonii/obozie nabytym
osoba z wykształceniem wyższym oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu obsługi ruchu turystycznego lub turystyki i rekreacji lub z zakresu pedagogiki osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM 5-letnim doświadczeniem w koordynowaniu wyjazdów rodzinnych
Dla Zadania 2 części IX
osoba z wykształceniem wyższym z zakresu psychologii z WYMAGANYM 5 letnim doświadczeniem w prowadzeniu warsztatów / szkoleń / zajęć objętych przedmiotem zamówienia, gdzie w okresie ostatnich 5 lat przeprowadziła WYMAGNE 3 warsztaty grupowe z Trening koncentracji, relaksacji każdy trening trwał min. 5 godzin.;.;
osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM min. 5-letnim, jako opiekun lub animator, np. na wycieczce/kolonii/obozie nabytym
osoba z wykształceniem wyższym oraz ukończone studia podyplomowe z zakresu obsługi ruchu turystycznego lub turystyki i rekreacji lub z zakresu pedagogiki osoba z udokumentowanym doświadczeniem zawodowym z WYMAGANYM 5-letnim doświadczeniem w koordynowaniu wyjazdów rodzinnych
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium w wysokości:Zadanie 1 - 3 500,00 zł.
Zadanie 2 - 7 000,00 zł.
należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 58 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie
z art. 58 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika jaki zakres rzeczowy wykonania zamówienia realizować zamierzają poszczególni wykonawcy.
3) W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w rozdziale V wymagane jest załączenie do oferty oświadczenia i przedłożenia na wezwanie dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
2. W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby:
1) Doświadczeniem, o którym mowa w rozdziale V ust. 4 pkt 1 SWZ - w zakresie wykonanych usług wykazał się konsorcjant, który będzie wykonywał kluczowy zakres usług.
2) Pozostałe warunki udziału w postępowaniu podlegają sumowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z zapisami w SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-10 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-08
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi restauracyjne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rojnej 15 w Łodzi w okresie od 01.03.2025 r. do 31.10.2025 r.
- Usługi restauracyjne dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Rojnej 15 w Łodzi w okresie od 01.03.2025 r. do 31.10.2025 r.
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie imiennych kart umożliwiających wstęp do obiektów sportowo - rekreacyjnych na terenie Miasta Białystok i województwa podlaskiego
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Choroby wewnętrzne i pielęgniarstwo internistyczne dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Usługi sportowo - rekreacyjne
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.