Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00311616/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć dodatkowych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ZAGNAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8A
1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopszagnansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuszagnansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn/zagnansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prowadzenie zajęć dodatkowych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-190cab09-0ba3-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389963
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00263097/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zajęcia dodatkowe dla uczestników świetlic środowiskowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311616
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.5.2024.FESW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia ekologiczne w 5 świetlicach środowiskowych prowadzonych w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”.Zajęcia mają obejmować edukację dzieci w zakresie ekologii, co jest niezbędnym elemen-tem kształtowania się właściwej postawy w życiu dorosłym. Podczas zajęć podejmowane będą tematy związane z odpowiedzialnością za stan środowiska naturalnego oraz ogranicze-nia skutków cywilizacyjnych z uwagi na aktualną sytuację ekologiczną Ziemi.
Ilość godzin przypadając na 1 świetlicę 92 godziny. Zajęcia maja odbywać się w każdej świetlicy średnio 4 razy w miesiącu, od momentu podpisania umowy do 31.03.2026 r.
Ilość godzin przypadająca wszystkie świetlice: 460 h zajęć .
Prowadzący misi uwzględnić w harmonogramie pracy to, iż w świetlicach prowadzone będą również inne zajęcia dodatkowe oraz wsparcie indywidualne w ramach pomocy logopedycz-nej.
Zamawiający zapewnia materiały do zajęć np.: lupy, lornetki, siatki na motyle, donice do uprawy roślin, zioła, sadzonki drzew, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia ruchowe w 5 świetlicach środowiskowych prowadzonych w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”Zajęcia obejmujące tematykę zdrowego stylu życia, sposobów odreagowania i wyciszenia, nauki pracy zespołowej. Prowadzący w zależności od warunków atmosferycznych poprowadzi zajęcia z gimnastyki, gier zespołowych, tańca itp. na świeżym powietrzu lub w sali świetlicowej. Dzieci będą mogły korzystać z aktywności dopasowanej do własnych zainteresowań i potrzeb.
Ilość godzin przypadając na 1 świetlicę 92 godziny. Zajęcia maja odbywać się w każdej świetlicy średnio 4 razy w miesiącu, od momentu podpisania umowy do 31.03.2026 r.
Ilość godzin przypadająca wszystkie świetlice: 460 h zajęć .
Prowadzący misi uwzględnić w harmonogramie pracy to, iż w świetlicach prowadzone będą również inne zajęcia dodatkowe oraz wsparcie indywidualne w ramach pomocy logopedycznej.
Zamawiający zapewnia materiały do zajęć np.: (piłki, badmington, maty gimnastyczne, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zajęcia sensoplastyczne w 5 świetlicach środowiskowych prowadzonych w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”Celem zajęć jest rozwój osobowości dzieci, usprawnienie ruchowe, usprawnienie manualne (doskonalenie precyzji dłoni), uspołecznianie, rozwój samodzielności i zwiększenie wiary we własne możliwości, nauka dzielenia przestrzeni z innymi ludźmi. Podczas tych zajęć dzieci nadpobudliwe nauczą się wyciszać emocje oraz podniosą swą motywację do twórczego działania.
Ilość godzin przypadając na 1 świetlicę 92 godziny. Zajęcia maja odbywać się w każdej świetlicy średnio 4 razy w miesiącu, od momentu podpisania umowy do 31.03.2026 r.
Ilość godzin przypadająca na wszystkie świetlice: 460 h zajęć .
Prowadzący misi uwzględnić w harmonogramie pracy to, iż w świetlicach prowadzone będą również inne zajęcia dodatkowe oraz wsparcie indywidualne w ramach pomocy logopedycznej.
Zamawiający zapewnia materiały do zajęć.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Warsztaty antydyskryminacyjne w 5 świetlicach środowiskowych prowadzonych w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”Celem zajęć jest podnoszenie wiedzy, umiejętności i będą wpływały na postawy, które mają na celu przeciwdziałanie dyskryminacji i przemocy motywowanej uprzedzeniami oraz wspieranie równości i różnorodności.
Wykonawca w każdej świetlicy jest zobowiązany do przeprowadzenia 8 godzin zajęć warsztatowych dla uczestników
W sumie 40 h zajęć ( 8 godzin x 5 świetlic) .
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zadania uzgodni z Zamawiającym tematykę poszczególnych warsztatów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO SZKOLEŃ „PROEDU” WALDEMAR CISOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590367142
7.3.4) Miejscowość: Ruda Strawczyńska
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO SZKOLEŃ „PROEDU” WALDEMAR CISOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590367142
7.3.4) Miejscowość: Ruda Strawczyńska
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43700,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43700,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43700,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO SZKOLEŃ „PROEDU” WALDEMAR CISOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590367142
7.3.4) Miejscowość: Ruda Strawczyńska
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14320,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO SZKOLEŃ „PROEDU” WALDEMAR CISOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590367142
7.3.4) Miejscowość: Ruda Strawczyńska
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
jakie przetargi wygrała firma
Biuro Szkoleń "ProEdu" Waldemar Cisowski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-03-31INNE PRZETARGI ZAGNAŃSK
więcej: przetargi ZAGNAŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za życiem" z podziałem na 28 części w roku 2024"
- Prowadzenie zajęć/warsztatów/konsultacji/porad w ramach projektu pn.: "Wsparcie rodzin z terenu gminy Łagów"
- Usługa prowadzenia dodatkowych zajęć i warsztatów dla dzieci i ich rodziców z Przedszkola Samorządowego nr 43 w Kielcach
- Świadczenie usług opiekuńczych specjalistycznych w ramach projektu "Program teleopieki domowej - program wsparcia polityki senioralnej oraz osób z niepełnosprawnościami"
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.