eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZagnańskProwadzenie zajęć dodatkowych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu "Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie zajęć dodatkowych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ZAGNAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290505181

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spacerowa 8A

1.5.2.) Miejscowość: Zagnańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-050

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopszagnansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuszagnansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/zagnansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie zajęć dodatkowych w świetlicach środowiskowych na terenie Gminy Zagnańsk w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-190cab09-0ba3-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00389963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00263097/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zajęcia dodatkowe dla uczestników świetlic środowiskowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Społeczny Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311616

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZ.271.1.5.2024.FESW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia ekologiczne w 5 świetlicach środowiskowych prowadzonych w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”.

Zajęcia mają obejmować edukację dzieci w zakresie ekologii, co jest niezbędnym elemen-tem kształtowania się właściwej postawy w życiu dorosłym. Podczas zajęć podejmowane będą tematy związane z odpowiedzialnością za stan środowiska naturalnego oraz ogranicze-nia skutków cywilizacyjnych z uwagi na aktualną sytuację ekologiczną Ziemi.

Ilość godzin przypadając na 1 świetlicę 92 godziny. Zajęcia maja odbywać się w każdej świetlicy średnio 4 razy w miesiącu, od momentu podpisania umowy do 31.03.2026 r.
Ilość godzin przypadająca wszystkie świetlice: 460 h zajęć .
Prowadzący misi uwzględnić w harmonogramie pracy to, iż w świetlicach prowadzone będą również inne zajęcia dodatkowe oraz wsparcie indywidualne w ramach pomocy logopedycz-nej.

Zamawiający zapewnia materiały do zajęć np.: lupy, lornetki, siatki na motyle, donice do uprawy roślin, zioła, sadzonki drzew, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia ruchowe w 5 świetlicach środowiskowych prowadzonych w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”
Zajęcia obejmujące tematykę zdrowego stylu życia, sposobów odreagowania i wyciszenia, nauki pracy zespołowej. Prowadzący w zależności od warunków atmosferycznych poprowadzi zajęcia z gimnastyki, gier zespołowych, tańca itp. na świeżym powietrzu lub w sali świetlicowej. Dzieci będą mogły korzystać z aktywności dopasowanej do własnych zainteresowań i potrzeb.
Ilość godzin przypadając na 1 świetlicę 92 godziny. Zajęcia maja odbywać się w każdej świetlicy średnio 4 razy w miesiącu, od momentu podpisania umowy do 31.03.2026 r.
Ilość godzin przypadająca wszystkie świetlice: 460 h zajęć .
Prowadzący misi uwzględnić w harmonogramie pracy to, iż w świetlicach prowadzone będą również inne zajęcia dodatkowe oraz wsparcie indywidualne w ramach pomocy logopedycznej.
Zamawiający zapewnia materiały do zajęć np.: (piłki, badmington, maty gimnastyczne, itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zajęcia sensoplastyczne w 5 świetlicach środowiskowych prowadzonych w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”
Celem zajęć jest rozwój osobowości dzieci, usprawnienie ruchowe, usprawnienie manualne (doskonalenie precyzji dłoni), uspołecznianie, rozwój samodzielności i zwiększenie wiary we własne możliwości, nauka dzielenia przestrzeni z innymi ludźmi. Podczas tych zajęć dzieci nadpobudliwe nauczą się wyciszać emocje oraz podniosą swą motywację do twórczego działania.
Ilość godzin przypadając na 1 świetlicę 92 godziny. Zajęcia maja odbywać się w każdej świetlicy średnio 4 razy w miesiącu, od momentu podpisania umowy do 31.03.2026 r.
Ilość godzin przypadająca na wszystkie świetlice: 460 h zajęć .
Prowadzący misi uwzględnić w harmonogramie pracy to, iż w świetlicach prowadzone będą również inne zajęcia dodatkowe oraz wsparcie indywidualne w ramach pomocy logopedycznej.
Zamawiający zapewnia materiały do zajęć.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Warsztaty antydyskryminacyjne w 5 świetlicach środowiskowych prowadzonych w ramach projektu „Świetlice - Rodzina - Wsparcie w Gminie Zagnańsk”
Celem zajęć jest podnoszenie wiedzy, umiejętności i będą wpływały na postawy, które mają na celu przeciwdziałanie dyskryminacji i przemocy motywowanej uprzedzeniami oraz wspieranie równości i różnorodności.
Wykonawca w każdej świetlicy jest zobowiązany do przeprowadzenia 8 godzin zajęć warsztatowych dla uczestników
W sumie 40 h zajęć ( 8 godzin x 5 świetlic) .
Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zadania uzgodni z Zamawiającym tematykę poszczególnych warsztatów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO SZKOLEŃ „PROEDU” WALDEMAR CISOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590367142

7.3.4) Miejscowość: Ruda Strawczyńska

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO SZKOLEŃ „PROEDU” WALDEMAR CISOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590367142

7.3.4) Miejscowość: Ruda Strawczyńska

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43700,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43700,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO SZKOLEŃ „PROEDU” WALDEMAR CISOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590367142

7.3.4) Miejscowość: Ruda Strawczyńska

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO SZKOLEŃ „PROEDU” WALDEMAR CISOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9590367142

7.3.4) Miejscowość: Ruda Strawczyńska

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.