Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00319861/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” - sprawa nr 58/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 13 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 340907277
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Czwartaków 3
1.5.2.) Miejscowość: Grudziądz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-300
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261483290
1.5.8.) Numer faksu: 261483222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 13wog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.13wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/13wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki okiennej w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj” - sprawa nr 58/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4024690e-27ac-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00319861
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 58/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 6952626,77 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350368,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia wymiana stolarki okiennej w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, zgodnie z wymaganiami określonymi w umowie oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i jego zakresem zawartym w programie funkcjonalno-użytkowym (PFU) oraz w przedmiarze robót.
Obiekt w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich wykonywania będzie czynny.
Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie kompleksu, budynku i niezakłóconą możliwość użytkowania budynku.
Wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dwóch etapach następująco:
► Etap 1: opracowanie i przekazanie dokumentacji projektowej określonej w programie funkcjonalno- użytkowym wraz z uzyskanym na podstawie art. 29 ust. 7 pkt 1 Prawa budowlanego pozwoleniem na budowę, w oparciu o pozytywną decyzję Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu oraz założenia zawarte w programie funkcjonalno-użytkowym tj.: przekazanie Zamawiającemu:
► oryginał prawomocnej decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu;
►oryginału prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę;
►1 egz. Zatwierdzanego przez organ wydający ww. decyzję projektu architektoniczno – budowlanego wraz z projektem zagospodarowania terenu stanowiący załącznik do ww. decyzji;
►1 egz. projektu technicznego w zakresie określonym w pkt III PFU;
Wszystkie wskazane powyżej dokumenty Wykonawca winien sporządzić i przekazać Zamawiającemu (zgodnie z wytycznymi zawartymi w założeniach do przedmiotu zamówienia) w formie pisemnej
w liczbie egzemplarzy wskazanej powyżej.
Wykonawca przekazując Zamawiającemu dokumentację jednocześnie przekazuje prawa autorskie Zamawiającemu do dokumentacji, jej powielania, zmiany i wykorzystania.
►Etap 2: wykonanie robót budowlanych zgodnie z przyjętą i zatwierdzoną dokumentacją projektową (wynikającą z Etapu I), w szczególności:
- wymiana stolarki okiennej w budynku nr 9 – zgodnie z załącznikami graficznymi.
Do zakresu robót należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na ewentualnym uzupełnieniu ościeży wewnętrznych i zewnętrznych po montażu okien, wykuciu istniejących krat oraz wymianie niezbędnych elementów stolarki okiennej, np. parapetów, oświetleniu terenu robót, zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze, wykonaniu i utrzymaniu zaplecza budowy, oznaczeniu i zabezpieczeniu instalacji i urządzeń na terenie robót.
►Wykonawca realizując przedmiot zamówienia składający się z dwóch etapów wyszczególnionych powyżej zobowiązany jest do realizacji zamówienia również zgodnie z następującymi wymaganiami:
1) Opracowanie dokumentacji będącej przedmiotem zamówienia winno być dokonane z należytą starannością w sposób zgodny z postanowieniami warunków umowy oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w szczególności Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U. 2023. 682 t.j.).
2) Wszelkie roboty budowlane w zakresie podane w PFU będą realizowane zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej;
3) Wszelkie niezbędne prace z uwzględnieniem poniesienia wszelkich opłat administracyjnych koniecznych do realizacji robót objętych zamówieniem ponosi Wykonawca;
4) Dokumentacja projektowa powinna być wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć;
5) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania wszelkich przewidzianych odpowiednimi przepisami prawa, uzgodnień, pozwoleń i zgłoszeń;
6) Wykonawca wykona dokumentację projektową w języku polskim: w wersji papierowej;
7) Wykonawca ponosi wyłączną i pełną odpowiedzialność za treść dokumentacji projektowej, poczynione w niej założenia i dokonane na jej potrzeby ustalenia;
8) Wykonawca będzie weryfikował na własny koszt otrzymane od Zamawiającego dokumenty
i informacje pod względem zgodności ze stanem faktycznym;
9) W przypadku nie posiadania przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych do wykonania dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie uzyskać je we własnym zakresie i na własny koszt, niezależnie od ich formy i źródła uzyskania;
10)Dokumentacja projektowa zawierać musi wymagane prawem opinie, uzgodnienia, sprawdzenia rozwiązań projektowych oraz oświadczenie, że jest wykonana zgodnie z umową a także obowiązującymi przepisami i normami, w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć i winna być zaopatrzona w wykaz opracowań. Na jej podstawie realizowane będzie pełny zakres robót budowlanych niezbędnych dla użytkowania budynku zgodnie z przeznaczeniem;
11)Dokumentacja projektowa w swej treści powinna określać przedmiot zamówienia, w tym w szczególności technologię robót, materiały i urządzenia a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia oraz powinna zawierać wszelkie niezbędne uzgodnienia wymagane przez przepisy prawa;
12)Dokumentacja projektowa powinna opisywać przedmiot zamówienia za pomocą cech technicznych i jakościowych, przy przestrzeganiu polskich norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów oraz oświadczenie o wzajemnym skoordynowaniu technicznym opracowań projektowych powinny być wykonane przez osoby posiadające uprawnienia budowlane do projektowania, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy;
13)Projektant zobowiązuje się do pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie określonym w art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r. poz. 682 j.t.), przez cały okres realizacji przedsięwzięcia będącego przedmiotem projektu, wykonanego przez wybranego przez Zamawiającego Wykonawcę.
Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszystkich opracowań będących przedmiotem umowy jak również prawa do wszystkich egzemplarzy opracowań tj. prawa do korzystania z nich i rozporządzania nimi na wszystkich polach eksploatacji w art. 50 ustawy
o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2022 r, poz. 2509 z poźn. zm.), nieograniczone w miejscu i czasie w tym szczególności: do użytkowania i utrwalania opracowań projektowych na własny użytek, do zwielokrotniania opracowań projektowych lub ich części dowolną techniką.
Przeniesienie autorskich praw majątkowych nastąpi automatycznie bez konieczności składania przez strony dodatkowych oświadczeń z datą podpisania protokołu odbioru dokumentacji projektowej i pozostałych opracowań.
14)Uzyskanie wymaganych prawem ostatecznych decyzji administracyjnych jeśli są wymagane.
15)Wykonawca w przypadku zawarcia umowy z podwykonawcą na prace projektowe jest zobowiązany do zamieszczenia w umowie zapisu informującego, że autorskie prawa majątkowe do opracowań projektowych przechodzą na Zamawiającego.
►Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób ryczałtowy, według ceny wskazanej w ofercie Wykonawcy.
►Teren oraz budynki kompleksu wojskowego przy ul. Czwartaków 3 są ujęte w Rejestrze Zabytków Nieruchomych (nr rejestru A/1514) Wojewódzkiego Urzędu ochrony Zabytków w Toruniu jako Twierdza Grudziądz.
Stan prawny nieruchomości:
1) Lokalizacja – działka Nr 1/12 obr. 0004, j.e. Grudziądz, ul. Czwartaków 3, stanowiąca teren zamknięty na podstawie Decyzji Ministra Obrony Narodowej Nr 38/MON z dnia 13 marca 2019 r. w sprawie ustalenia terenów zamkniętych w resorcie Obrony Narodowej
2) Własność – Skarb Państwa w zarządzie Ministerstwa Obrony Narodowej
3) Zarządca – Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz
4) Inwestor (występujący w dokumentacji projektowej oraz wniosku o wydanie pozwolenia na budowę) – Rejonowy Zarząd Infrastruktury, ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz
►Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt.
►Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność, estetykę i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach.
W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu, pochodzenia – należy przyjąć, że wskazane znaki towarowe, patenty, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym (podstawa prawna art. 99 ustawy) o ile zaoferowane produkty równoważne będą służyły do osiągnięcia przypisanego im efektu finalnego.
►Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r., Dz.U. z 2022 r., poz. 699 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności.
►Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru.
►.Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymianę stolarki okiennej - wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 j.t.). Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany zatrudniać na umowę o pracę osoby co najmniej na czas realizacji umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą z Zamawiającym - art. 95 ustawy Pzp
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262522-6 - Roboty murarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 328220,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 474780,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 328220,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRAB Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7171830924
7.3.3) Ulica: Słotwiny 123a
7.3.4) Miejscowość: Karczmiska
7.3.5) Kod pocztowy: 24-310
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRAB SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
GRAB SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 328220,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego zlokalizowanego przy ul. Grunwaldzkiej 21,21A wraz ze zmianą sposobu ogrzewania na indywidualne gazowe w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Budowa dwóch zbiorników retencyjnych infiltracyjnych wód opadowych, dwóch odcinków kanalizacji deszczowej z wylotem do Wisły i rozszczelnienie drogi dojazdowej w celu zagospodarowania wód opadowych
- Dostawa sprzętu dydaktycznego dla Publicznej Uczelni Zawodowej w Grudziądzu - dział materiałoznawstwo
- Opracowanie dokumentacji projektowej na zadanie "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Grudziądz"
- Świadczenie usługi cateringowej dla podopiecznych Dziennego Domu Pobytu Senior+ w Sosnówce
- Dostawy zestawów ochrony radiologicznej (fartuchy + okulary) - znak sprawy Z/96/PN/24
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń biurowych Oddziału Terenowego KOWR w budynku administracyjno-usługowym w Bydgoszczy przy ul. Hetmańskiej 38
- Odbiór odpadów ze szkła oraz tworzyw sztucznych, metali i papieru z posesji zamieszkałych na terenie Gminy Lubicz 2025 i 2026
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn. "Budowa budynku Zakładu Medycyny Nuklearnej i Endokrynologii Onkologicznej - Oddział Terapii Izotopowej (OTI)" dla NIO - PIB Oddziału w Gliwicach
- Świadczenie usług odbioru odpadów komunalnych, niesegregowanych i segregowanych surowców z budynków Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
- Wykonanie usługi w zakresie odbioru odpadów z budynków i jednostek pływających Zarządu Dróg Miejskich i Żeglugi w Świnoujściu
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Śrutowej 12 we Wrocławiu.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.