eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 58 w Krakowie, ul. Stanisława Pigonia 2



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 58 w Krakowie, ul. Stanisława Pigonia 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa Nr 58 im. Tadeusza Kościuszki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000699253

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stanisława Pigonia 2

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-230

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp58@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp58krakow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07d93b1d-06ec-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 58 w Krakowie, ul. Stanisława Pigonia 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07d93b1d-06ec-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390197

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038605/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 58 w Krakowie, ul. S. Pigonia 2, 31-230 Kraków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00314855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP58/ZP/1/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 365683,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z dokumentacją techniczną robót polegających na wymianie instalacji elektrycznych i niskoprądowych wraz z wyposażeniem w budynku Szkoły Podstawowej nr 58 w Krakowie przy ul. Stanisława Pigonia 2 w zakresie:
– demontażu istniejących instalacji obejmujących wszystkie pomieszczenia II piętra,
– wymiany instalacji elektrycznych (nN i niskoprądowych) w części budynku obejmującej wszystkie pomieszczenia II piętra wraz z wymianą i montażem: opraw oświetleniowych, kamer, osprzętu elektroinstalacyjnego, rozdzielnic,
– wymiany rozdzielnicy głównej budynku zlokalizowanej na parterze budynku,
– wymiany szafy rack GPD wraz z wyposażeniem na parterze budynku,
– wymiany linii WLZ, od rozdzielnicy głównej budynku do rozdzielnic zlokalizowanych na II piętrze budynku (TP2, TK, PV),
– doprowadzenia od szafy rack GPD do szaf rack (SD2, SK) na II piętrze budynku linii okablowania strukturalnego i światłowodowego,
– montażu i uruchomienia centralki systemu dzwonkowego,
– podczas wykonywania prac związanych z zabudową g-k koryt kablowych na korytarzu, należy wykonać rewizje w odległościach co 8 m i dodatkowo w miejscach wymagających dostępu do okablowania,
– przywrócenie wszystkich pomieszczeń, w których będą prowadzone w/w prace do stanu pierwotnego (należy uwzględnić malowanie ścian i sufitów całych pomieszczeń wraz z usunięciem /naprawą pęknięć (szpachlowanie, ewentualnie montowanie siatki wzmacniającej) oraz usunięciem zacieków. Parapety, grzejniki, oraz listwy przypodłogowe w kolorze lamperii oraz drzwi do poszczególnych pomieszczeń należy odnowić poprzez ich oczyszczenie i dwukrotne pomalowanie. Lamperię należy wykonać do wysokości 1.6m nad podłogą. Przed malowaniem lamperii tynki ścian należy miejscowo naprawić oraz wyszpachlować. Kolorystykę ścian w poszczególnych pomieszczeniach należy uzgodnić przed wykonywaniem prac malarskich (kolory pastelowe) z Użytkownikiem. Sufity należy pomalować w kolorze białym, należy wykonać naprawę wszystkich zniszczeń, pęknięć, innych ubytków powstałych podczas prac).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366918,11 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 496920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366918,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "A'BELL" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 192472260

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-177

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366918,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 44 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy pkt. "Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej": Uzupełnienie informacji: Termin wykonania całego
przedmiotu zamówienia: 44 dni roboczych od dnia przekazania Wykonawcy terenu budowy. Teren budowy zostanie przekazany do 7 dni od dnia zawarcia Umowy, nie wcześniej niż 24.06.2024 r.
Przez dni robocze rozumie się dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.