eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Mikrokuwety oraz inne materia³y s³u¿±ce do pomiaru poziomu hemoglobiny



Og³oszenie z dnia 2024-07-01


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Mikrokuwety oraz inne materia³y s³u¿±ce do pomiaru poziomu hemoglobiny

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293670

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ksiêdza Ryszarda Markwarta

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-015

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski

1.5.7.) Numer telefonu: 523221871

1.5.8.) Numer faksu: 523228636

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krew@rckik-bydgoszcz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rckik-bydgoszcz.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Mikrokuwety oraz inne materia³y s³u¿±ce do pomiaru poziomu hemoglobiny

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4f7783e9-3762-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00390412

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00013828/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 MIKROKUWETY ORAZ INNE MATERIA£Y S£U¯¡CE DO POMIARU POZIOMU HEMOGLOBINY

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/944861

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 8.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja bêdzie siê odbywa³a za pomoc± Platformy Zamawiaj±cego, dostêpnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_bydgoszcz. W przypadkach awaryjnych, np. problemach z dzia³aniem Platformy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ komunikowania siê z Wykonawcami za po¶rednictwem poczty e-mail, adres krew@rckik-bydgoszcz.com.pl.
8.2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8.9. Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r. w sprawie dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz U. z 2020r. poz. 2452) okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwoaj±ce pracê na Platformie, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików.pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
8.10. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) Akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie Platformy dostêpne s± na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
a) Zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej na Platformie
8.11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.
b) Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy uzyciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
8.12. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny byæ zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (tekst jednolity Dz. U. z2017r. poz. 2247)
8.13. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: pdf,.doc,.docx,.xls,.jpg,.jpeg ze szczególnym wskazaniem na .pdf
8.14. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z
8.15. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB.
8.16. Ze wzglêdu na ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, Zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
8.17. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±czenie z dokumentem podpisywanym.
8.18. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów przy weryfikacji plików.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy (dalej „RCKiK”), z siedzib± przy ul. Ks. Markwarta 8, 85-015 Bydgoszcz;
2. w sprawach zwi±zanych z danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych RCKiK, adres e-mail: IOD@rckik-bydgoszcz.com.pl, tel.: +48 52 322-18-71;
3. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;
5. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jego dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przys³uguje:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. administratorem danych osobowych jest Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Bydgoszczy (dalej „RCKiK”), z siedzib± przy ul. Ks. Markwarta 8, 85-015 Bydgoszcz;
2. w sprawach zwi±zanych z danymi proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych RCKiK, adres e-mail: IOD@rckik-bydgoszcz.com.pl, tel.: +48 52 322-18-71;
3. dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu prowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym;
4. odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 Pzp;
5. dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6. obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
a. na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jego dotycz±cych;
b. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przys³uguje:
a. w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.

Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 12-ZP-2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mikrokuwet, krwi kontrolnej oraz akcesoriów do czyszczenia, do posiadanych przez Zamawiaj±cego analizatorów s³u¿±cych do pomiaru hemoglobiny HemoCue Hb201 oraz Hemocue Plasma/Low Hb.
Zamówienie podstawowe obejmuje:
1) Mikrokuwety do HemoCue Hb201 – 100 000 sztuk
2) Krew kontrolna do HemoCue Hb201 – 180 opakowañ (po 60 opakowañ na poziomie L, N, H)
3) Mikrokuwety do Hemocue Plasma/Low Hb – 900 sztuk
4) Krew kontrolna do Hemocue Plasma/Low Hb – 18 opakowañ (po 6 opakowañ na ka¿dym poziomie)
5) Czy¶ciki – 120 sztuk
5.2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

1) Zamawiaj±cy przewiduje zgodnie z art. 441 ust.1 Pzp mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji tzn. dodatkowych dostaw mikrokuwet do HemoCue Hb201 w ilo¶ci do 20% zamówienia podsta-wowego.
2) Dodatkowe dostawy mikrokuwet do HemoCue Hb201 uzale¿nione bêd± wy³±cznie od potrzeb i mo¿liwo¶ci finansowych Zamawiaj±cego.
3) Dodatkowe dostawy w ramach prawa opcji obejmowaæ bêd± dostawê mikrokuwet do He-moCue Hb201 wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia.
4) Zasady dotycz±ce realizacji zamówienia objêtego opcj± bêd± takie same jak te, które obowi±-zuj± przy realizacji zamówienia podstawowego. Zamawiaj±cy zastrzega równie¿, ¿e ceny jed-nostkowe objête opcj± bêd± identyczne, jak w zamówieniu podstawowym oraz niezmienne w ca³ym okresie realizacji umowy;.
5) Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiaj±cego, dlatego te¿ nieskorzystanie przez Zamawiaj±cego z opcji nie stanowi podstawy dla Wykonaw-cy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeñ w stosunku do Zamawiaj±cego;
6) O skorzystaniu z prawa opcji Zamawiaj±cy poinformuje Wykonawcê odrêbnym o¶wiadcze-niem przed up³ywem terminu realizacji umowy.
7) Prawo opcji stanowi uprawnienie zamawiaj±cego, z którego mo¿e, ale nie musi skorzystaæ.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 21.2. Oferty bêd± oceniane w oparciu o nastêpuj±ce kryteria:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %;
2) Termin wa¿no¶ci mikrokuwet (W) – waga kryterium 20%
3) Termin dostawy cz±stkowej (D) – waga kryterium 20%
21.2.1. Kryterium cena:
Liczba punktów jak± mo¿na uzyskaæ w kryterium cena, obliczona zostanie na podstawie nastêpuj±cego wzoru:
C = (Cn/Cb) x 100 x 60%
Gdzie:
Cn – cena brutto najtañszej oferty
Cb – cena brutto badanej oferty
Przy ocenie tego kryterium Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê informacje podane w formularzu oferty. Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

21.2.2. Kryterium termin wa¿no¶ci mikrokuwet:
Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie podanego przez Wykonawcê w ofercie terminu wa¿no¶ci przedmiotu zamówienia (mikrokuwet). Zamawiaj±cy oceni zaoferowany termin wa¿no¶ci mikrokuwet wyra¿ony w miesi±cach.
Ilo¶æ punktów = (TwB/TwN) x 20% x 100

TwB – termin wa¿no¶ci zaoferowany w badanej ofercie
TwN – najd³u¿szy zaoferowany termin wa¿no¶ci

Zaoferowanie terminu wa¿no¶ci krótszego ni¿ 12 miesiêcy spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.
21.2.3. Kryterium termin dostawy cz±stkowej:
Punkty w tym kryterium zostan± przyznane na podstawie informacji podanych przez Wykonawcê w formularzu oferty. Zamawiaj±cy oceni zaoferowany termin realizacji zamówienia cz±stkowego, wyra¿ony w dniach roboczych.

Ilo¶æ punktów = (TrN/TrB) x 20% x 100
TrN – najkrótszy z oferowanych termin realizacji
TrB – termin realizacji zaoferowany w badanej ofercie.

Zaoferowanie terminu realizacji d³u¿szego ni¿ 7 dni roboczych spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z SWZ.

Uwaga:
W przypadku braku wskazania w Formularzu oferty terminu dostawy cz±stkowej, Zamawiaj±cy przyjmie jako realizacjê zamówienia cz±stkowego maksymalny termin tj. 7 dni roboczych co bêdzie skutkowa³o przyznaniem 0 pkt

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wa¿no¶ci mikrokuwet

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy cz±stkowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej 1 dostawê stanowi±c± przedmiot zamówienia (tj. dostawa mikrokuwet oraz innych materia³ów s³u¿±cych do pomiaru hemoglobiny) o warto¶ci stanowi±cej co najmniej 40% zaoferowanej ceny w ofercie.
Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy ww. dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami o których mowa powy¿ej mog± byæ referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy by³y wykonywane.
Zamawiaj±cy, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez wykonawców.
W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunków wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy t± warto¶æ zgodnie ze ¶rednim kursem walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu na stronie internetowej prowadzonego postêpowania). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¦WIADCZENIA WYKONAWCY O AKTUALNO¦CI INFORMACJI zawartych w O¶wiadczeniu, sporz±dzonego zgodnie z tre¶ci± Za³±cznika nr 3 do SWZ;
2) O¶wiadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej zgodnie z wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 4 do SWZ;
3) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, zrealizowa³ co najmniej 1 dostawê stanowi±c± przedmiot zamówienia (tj. dostawa mikrokuwet oraz innych materia³ów s³u¿±cych do pomiaru hemoglobiny) o warto¶ci stanowi±cej co najmniej 40% zaoferowanej ceny w ofercie.
Wykonawca zobowi±zany jest za³±czyæ dowody okre¶laj±ce czy ww. dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie. Dowodami o których mowa powy¿ej mog± byæ referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz, którego dostawy by³y wykonywane.
Zamawiaj±cy, w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nianie warunku przez wykonawców.
W przypadku gdy jakakolwiek warto¶æ dotycz±ca ww. warunków wyra¿ona bêdzie w walucie obcej, Zamawiaj±cy przeliczy t± warto¶æ zgodnie ze ¶rednim kursem walut NBP dla danej waluty z daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datê wszczêcia postêpowania Zamawiaj±cy uznaje datê umieszczenia og³oszenia o zamówieniu na stronie internetowej prowadzonego postêpowania). Je¿eli w tym dniu nie bêdzie opublikowany ¶redni kurs NBP, zamawiaj±cy przyjmie kurs ¶redni z ostatniej tabeli przed wszczêciem postêpowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Opis Przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 5 do SWZ

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Opis Przedmiotu zamówienia – za³±cznik nr 5 do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

14.2. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
14.3. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
14.4. Do oferty do³±cza ka¿dy Wykonawca/podmiot udostêpniaj±cego zasoby „O¦WIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU I SPE£NIANIU WARUNKÓW W POSTÊPOWANIU” SK£ADANE W OPARCIU O ART. 125 ust. 1 .wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 i 2a do SWZ.
a) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców „O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków w postêpowaniu” sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
b) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z o¶wiadczeniem o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, tak¿e „O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu" podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

20.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
20.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 pzp, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
20.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni wykonawcy.
20.4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany umowy dokonuje siê w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, z tym ¿e zgodnie z art. 455 ustawy Pzp istotna zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ jedynie w sytuacji obiektywnej konieczno¶ci wprowadzenia zmiany w ni¿ej podanym zakresie:
a) w czê¶ci dotycz±cej danych podmiotowych Wykonawcy (np.: zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu wykonuj±cego przedmiotow± dostawê) w zwi±zku z wewnêtrzn± reorganizacj± w ramach prowadzonej dzia³alno¶ci lub wynikaj±ca z przekszta³cenia podmiotowego po stronie wykonawcy w formie sukcesji uniwersalnej,
b) w czê¶ci dotycz±cej wysoko¶ci wynagrodzenia, która bêdzie wynikaæ z wprowadzenia przez Wykonawcê nowych, ni¿szych w stosunku do obowi±zuj±cych w umowie, cen za przedmiot zamówienia,
c) zmiana nazwy w³asnej, numeru katalogowego i sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia – zmiana ta mo¿e byæ zwi±zana z ulepszeniem sk³adu jako¶ciowego lub podyktowana zmian± procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, ze zmiana ta nie bêdzie powodowa³a pogorszenia jako¶ciowego przedmiotu umowy, a wyrób bêdzie spe³nia³ wszelkie wymagania diagnostyczne, wymagania prawne i jako¶ciowe okre¶lone przez Zamawiaj±cego w Specyfikacji Warunków Zamówienia,
d) zmiana warunków i terminów poszczególnych dostaw (liczba, miejsce dostawy, opakowanie zewnêtrzne) - zmiany te mog± wyst±piæ na skutek negatywnych okoliczno¶ci maj±cych bezpo¶redni wp³yw na organizacjê dostaw, trudno¶ci transportowych, celnych, opó¼nieñ zwi±zanych ze zwalnianiem serii, jak równie¿ trudno¶ci w dystrybucji i magazynowaniu wyrobu,
e) zmiany terminu obowi±zywania umowy – w przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji, czas trwania umowy mo¿e ulec przed³u¿eniu o maksymalnie 3 miesi±ce, zgodnie z o¶wiadczeniem okre¶lonym w § 1 ust. 3 pkt 6 umowy i § 3 ust. 2 umowy.
f) zmiana asortymentu - dopuszcza siê mo¿liwo¶æ wyst±pienia zmian b±d¼ przesuniêæ dostarczanych ilo¶ci asortymentu (dot. miêdzy innymi: zaoferowania innego produktu, nr katalogowego, ilo¶ci poszczególnych asortymentów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów) bêd±cego przedmiotem umowy, w szczególno¶ci w przypadku zmian przepisów obowi±zuj±cych w polskim krwiodawstwie, zmian wykonywanych procedur medycznych, ró¿nego (nierównomiernego) wykorzystania poszczególnych asortymentów – zmiana ta mo¿e byæ w szczególno¶ci zwi±zana z ulepszeniem sk³adu jako¶ciowego produktu lub podyktowana zmian± procesu technologicznego produkcji, pod warunkiem, ¿e zmiana ta nie bêdzie powodowa³a pogorszenia jako¶ciowego produktu, a wyrób bêdzie spe³nia³ wymagania jako¶ciowe okre¶lone przez Zamawiaj±cego.
g) zmiany w obowi±zuj±cych przepisach prawa maj±cych wp³yw na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiaj±cego skutkuj±ca niemo¿liwo¶ci± realizacji przedmiotu zamówienia.
h) powstania nadzwyczajnych okoliczno¶ci (niebêd±cych „si³a wy¿sz±”), gro¿±cych ra¿±c± strat±, których strony nie przewidzia³y przy zawarciu umowy.
2. Wy¿ej wymienione zmiany mog± byæ dokonane na wniosek Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, za zgod± obu stron i zostan± wprowadzone do umowy aneksem.
3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian redakcyjnych, korekty omy³ek pisarskich oraz zmian bêd±cych nastêpstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczno¶ci sporz±dzania aneksu.
§ 8 KLAUZULA WALORYZACYJNA
1. Strony zgodnie ustalaj±, i¿ zmiana stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) oraz podatku akcyzowego po zawarciu umowy na us³ugi objête jej przedmiotem spowoduje konieczno¶æ waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy.
2. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie automatycznie zwaloryzowane stosownie do zmiany stawki w/w podatku i dotyczyæ bêdzie us³ug objêtych zmienionymi stawkami zgodnie z przepisami prawa wprowadzaj±cymi zmianê stawki tego podatku.
3. Waloryzacja wynagrodzenia w zwi±zku ze zmian± stawki podatku VAT oraz podatku akcyzowego nie stanowi zmiany umowy (.....) Ze wzg. na ogr. liczbê znaków ca³ó¶æ zmian w dokumentach SWZ za³ 8 - wzór umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-09 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/rckik_bydgoszcz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-09 09:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

17.5. Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2020r. poz. 835 ze zm.) Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania:
1) Wykonawcê wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy,
2) Wykonawcê, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) Wykonawcê, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
17.6. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 17.5 nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych jak wy¿ej.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.