eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jasło › Prace budowlane dotyczące dostosowanie sal lekcyjnych do potrzeb nauczania przedmiotów zgodnie z modelem STEAM realizowane w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace budowlane dotyczące dostosowanie sal lekcyjnych do potrzeb nauczania przedmiotów zgodnie z modelem STEAM realizowane w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Jasło

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440301

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 12

1.5.2.) Miejscowość: Jasło

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@um.jaslo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://um.jaslo.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace budowlane dotyczące dostosowanie sal lekcyjnych do potrzeb nauczania przedmiotów zgodnie z modelem STEAM realizowane w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-735f0dbc-3782-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390583

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00091172/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Prace budowlane dotyczące dostosowania sal lekcyjnych do potrzeb nauczania przedmiotów zgodnie z modelem STEAM realizowane w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego projekt pn. "Rozwój infrastruktury edukacyjnej w jasielskich przedszolach

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://um-jaslo.logintrade.net/zapytania_email,169303,01c2dbad8eb6d1a41a0e5db4646609de.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, , wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty, wymianie informacji oraz przekazywaniem dokumentów lub oświadczeń przez Wykonawcę, jest ich prawidłowe złożenie na Platformie dostępnej pod adresem https://um-jaslo.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem. Korzystanie z Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Miasta Jasła: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: Sławomir Maćkoś.
5. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Miasta Jasła
Dopuszczalne przeglądarki internetowe:
• Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
• Google Chrome 31
• Mozilla Firefox 26
• Opera 18
Pozostałe wymagania techniczne:
• dostęp do sieci Internet
• zainstalowana wtyczka flash – flash player – dotyczy kupca
• obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – Ajar
• włączona obsługa JavaScript
• zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s
• zainstalowany Acrobat Reader
• zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java – Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
W przypadku aukcji z podpisem elektronicznym dopuszczalne są przeglądarki internetowe:
• dla Windows Vista: Internet Explorer 8, Internet Explorer 9
• dla Windows 7: Internet Explorer 9, Internet Explorer 11
• dla Windows 8: Internet Explorer 11
• dla Windows 10: Internet Explorer 11
Wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
• Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.
• Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.
• Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Asseco Data Systems S.A.
• Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Enigma SOI..
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych:
image/bmp, image/x-windows-bmp, application/msword, application/drafting, image/gif, application/x-compressed, application/x-gzip, multipart/x-gzip, image/jpeg, image/pjpeg, application/x-latex, application/pdf, image/pict, image/png, application/mspowerpoint, application/postscript, application/rtf, application/x-rtf, text/richtext, image/tiff, image/x-tiff, application/mswrite, application/excel, application/x-excel, application/vnd.ms-excel, application/x-msexcel, application/vnd.ms-excel, text/xml, application/x-zip-compressed, application/zip, application/vnd.ms-office, image/x-ms-bmp, video/x-msvideo, audio/x-ms-wma, application/vnd.oasis. opendocument. Spreadsheet, application/acad, application/x-acad, application/autocad_dwg, image/x-dwg, application/dwg, application/x-dwg, application/x-autocad, image/vnd.dwg, drawing/dwg
Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: FE.042.35.2.2024:1

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Prace budowlane dot. pracowni robotyki, programowania oraz zdobywania kompetencji teleinformatycznych w Szkole Podstawowej nr 2 przy ul. Czackiego 2, 38 -200 Jasło

Działki ewid. Nr 351/3 i 351/4

Opis zamierzenia:

a) Wymiana drzwi do klasopracowni na drzwi antywłamaniowe o świetle 90 cm.
b) Wykonanie sufitu podwieszonego z PGK sięgającego nadproży okiennych.
c) Wymiana opraw oświetleniowych na oprawy o wymaganej ilości luksów i barwie światła z ewentualną modernizacją przewodów zasilających.
d) Obudowanie ścian płytami PGK z wykonaniem półek w formie blend na podręczny sprzęt komputerowy z gładzią gipsową i malowaniem farbami emulsyjnymi (nie używać farb lateksowych tylko farby zmywalne). Przygotowanie miejsc ponownego montażu tablic zwykłych, suchych oraz interaktywnych .
e) Rozbiórka istniejącego parkietu oraz listew przyściennych, skucie nierówności posadzki, wykonanie nowej warstwy wyrównawczej w formie samopoziomującej.
f) Wykonanie nowej posadzki ze zgrzewanej wykładziny pvc z wywinięciem na ścianę w formie cokolików. UWAGA! Wykładzina winna odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie kółek krzeseł ruchomych w klasopracowni. Minimalna grubość wykładziny heterogenicznej lub homogenicznej musi wynosić 2 mm. Obowiązkowy znak CE.
g) Na ścianach gładzie gipsowe z malowaniem nawierzchniowym farbami posiadającymi atesty higieniczne PZH dla szkół.
h) Montaż 9 szt. żaluzji okiennych w formie rolet opuszczanych lub przesuwnych segmentowych w kolorach indygo lub podobnych powodujących półmrok w pomieszczeniu z monitorami.
i) Modernizacja instalacji elektrycznej polegającej na demontażu istniejącej instalacji z korytek pcv nadtynkowych, wykuciu bruzd w ścianach, wbudowaniu rurek instalacyjnych giętkich, karbowanych, zatynkowaniu bruzd i wciągnięciu nowych przewodów kabelkowych z montażem gniazd wtykowych podtynkowych z uziemieniem. W tym zakresie wymagana jest modernizacja TB (tablicy bezpiecznikowej) w wbudowaniem wyłącznika różnicowo-prądowego dla obwodu gniazd lub kilku obwodów. UWAGA! Zwiększyć ilość gniazd wtykowych według ustaleń z prowadzącymi zajęcia.
j) Modernizacja instalacji komputerowej i internetowej polegająca na wymianie przewodów z istniejących korytek nadtynkowych pcv na przewody o odpowiedniej klasie, wprowadzeniu ich w rurkę w bruździe ściennej jako instalacji podtynkowej, krosowaniu. Przeniesieniu modułów z szafą na przyległą ścianę .

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Prace budowlane dot. pracowni robotyki w Szkole Podstawowej nr 4 w Jaśle przy ul. Wincentego Pola 9, 38- 200 Jasło

Działka nr ewid . 1300

Opis zamierzenia w pracowni robotyki wraz z zapleczem:

a) Wymiana 3 szt. istniejących drzwi w tym z zaplecza do klasopracowni z samozamykaczem. Wykonanie nowych szpalet drzwiowych.
b) Wymiana przewodów wodnych nad tynkiem do baterii zlewozmywakowej na przewody np. z PP w bruzdach z otuliną termiczną i zatynkowaną bruzdą. Wymiana odsadzki pionu kanalizacji pod sufitem z pomieszczenia wyżej na nowy pion z rur pcv.
c) Wymiana instalacji elektrycznej 230V na nową z dodatkowym przewodem N do gniazd wtykowych.
d) Wykonanie instalacji podtynkowej dla urządzeń audio i video wraz z montażem tablic i ekranów multimedialnych, rzutnika i instalacji nagłośnieniowej.
e) Modernizacja instalacji oświetleniowej na oprawy o mocy i barwie odpowiedniej dla danej pracowni. UWAGA! Należy wykonać pomiar natężenia oświetlenia zgodnie z wymogami normowymi.
f) Wykonanie gładzi gipsowej na ścianach i suficie z malowaniem nawierzchniowym farbami posiadającymi atesty higieniczne PZH dla szkół.
g) Wykonanie instalacji internetowej według schematu stanowisk opracowanego przez gospodarza klasopracowni.
k) Demontaż płytek pcv, skucie nierówności warstwy wyrównawczej, wykonanie wylewki samopoziomującej z wykonaniem nowej posadzki ze zgrzewanej wykładziny pvc z wywinięciem na ścianę w formie cokolików. UWAGA! Wykładzina winna odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie kółek krzeseł ruchomych w klasopracowni. Minimalna grubość wykładziny heterogenicznej lub homogenicznej musi wynosić 2 mm. Obowiązkowy znak CE.
I) Montaż 4 szt. żaluzji okiennych w formie rolet opuszczanych w kolorach indygo lub podobnych powodujących półmrok w pomieszczeniu z monitorami.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III
Prace budowlane dot. pracowni: fizyczno-chemicznej, biologiczno-geograficznej i strefy badań dla uczniów w Zespole Szkół Miejskich nr 3 przy ul. Szkolna 38, 38-200 Jasło.

Działki ewid. nr 605/4, 608/4, 615/10, 609/8, 607, 613/5, 610/5, 615/11, 602/4, 603/ 5, 603/1, 606/ 5

Opis zamierzenia:

a) Wymiana 3 sztuk drzwi o istniejącym świetle 80 cm na drzwi o świetle 90 cm dla osób niepełnosprawnych bez potrzeby przebudowy nadproży. Po wymianie odtworzyć szpalety. UWAGA! Poziom posadzek bezprogowy. Skrzydła drzwiowe z małą szybką jako bulaj drzwiowy. UWAGA! Roboty budowlane nie wymagające pozwolenia na budowę .
b) W dwóch salach rozbiórka istniejących posadzek z płytek pcv oraz skucie nierówności warstwy wyrównawczej. Wykonanie nowych warstw jako samopoziomującej, na której wykonać nową posadzkę ze zgrzewanej wykładziny pvc z wywinięciem na ścianę w formie cokolików . UWAGA! Wykładzina winna odznaczać się wysoką odpornością na oddziaływanie kółek krzeseł ruchomych w klasopracowni. Minimalna grubość wykładziny heterogenicznej lub homogenicznej musi wynosić 2 mm. Obowiązkowy znak CE.
c) Wbudowanie rolet okiennych ( 28 sztuk) cało płaszczyznowych z materiału z gęsto tkanym wątkiem i osnową w kolorach ciemno-szarym lub zielonym. Gęstość materiału do akceptacji przez Dyrektora Szkoły z uwagi na intensywne nasłonecznienie okien. Rolety opuszczane i podnoszone.
d) Wbudowanie fototapety tematycznej dużej o powierzchni ok. 12 m2 z przygotowaniem podłoża. Fototapeta z odpowiednim atestem odporności na działanie promieni UV.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215000-7 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych opieki zdrowotnej i społecznej, krematoriów oraz obiektów użyteczności publicznej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2,5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma przetargowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-16 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.