Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00305576/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-13
- 2023/BZP 00314685/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00322688/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3 700 000,00 zł w celu sfinansowania planowanego deficytu budżetu powiatu głubczyckiego z przeznaczeniem na pokrycie wydatków majątkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Głubczycki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kochanowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 405 36 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.stupinska@powiatglubczycki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatglubczycki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3 700 000,00 zł w celu sfinansowania planowanego deficytu budżetu powiatu głubczyckiego z przeznaczeniem na pokrycie wydatków majątkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22179a12-2156-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390742
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019593/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Udzielenie kredytu długoterminowego do kwoty 3 700 000,00 zł w celu sfinansowania planowanego deficytu budżetu powiatu głubczyckiego z przeznaczeniem na pokrycie wydatków majątkowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00305576
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.8.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa udzielenia kredytu długoterminowego w celu sfinansowania planowanego deficytu budżetu powiatu głubczyckiego z przeznaczeniem na pokrycie wydatków majątkowych do kwoty 3 700 000,00 PLN.
2. Kredyt zostanie uruchomiony w dwóch transzach. Wypłata pierwszej transzy kredytu nastąpi najpóźniej do dnia 31 sierpnia 2023 r. Zamawiający ustala, że wypłata kredytu będzie następowała w transzach na wniosek Zamawiającego.
3. Spłata kredytu następować będzie w malejących ratach kwartalnych po okresie karencji od czerwca 2024-2032 wg poniższych terminów:
- Pierwsza i kolejne raty płatne do ostatniego dnia każdego miesiąca kończącego kwartał.
4. W terminie podpisania umowy, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu do akceptacji harmonogram spłaty kredytu, uwzględniający wszystkie wymagania określone w SWZ.
5. Płatność odsetek z tytułu kredytu regulowane będą według 1 miesięcznej stopy procentowej WIBOR z uwzględnieniem prognozy zmiany tej stopy w ciągu 9 lat spłaty i stałej marży Banku. Marża Banku nie może ulec zmianie przez cały okres trwania umowy kredytowej, odsetki będą naliczane i pobierane od wykorzystanego kredytu.
6. Odsetki i marża od udzielonego kredytu stanowić będą jedyne wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu wykonania umowy kredytowej, Zamawiający nie będzie ponosił żadnych dodatkowych kosztów i opłat związanych z przygotowaniem, udzieleniem, ubezpieczeniem oraz wszelkich innych opłat związanych z obsługą kredytu.
7. Odsetki od wykorzystanego kredytu będą naliczane od kwoty aktualnego zadłużenia i podlegają spłacie kwartalnej nie później niż do 15- go dnia po zakończeniu kwartału przy czym gdy ostateczny dzień płatności przypada na dzień wolny od pracy termin płatności przypada na pierwszy dzień roboczy po tym dniu.
8. O zmianie oprocentowania Wykonawca będzie każdorazowo zawiadamiał Zamawiającego w formie pisemnej, podając jednocześnie wysokość obowiązującej w danym kwartale wysokości odsetek.
9. Wykonawca zobowiązuje się zagwarantować przyjęcie przedterminowej spłaty części lub całości kredytu bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
10. Powiadomienie Wykonawcy przez Zamawiającego w terminie 7 dni o zamiarze dokonania takiej spłaty.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
- Niewykorzystania pełnej kwoty przyznanego kredytu,
- Renegocjacji kwot i terminów spłaty kredytu.
12. Wykonawca nie może uzależnić udzielenia kredytu od przejęcia bankowej obsługi Zamawiającego oraz od ubezpieczenia kredytu przez Zamawiającego, Wykonawca do obsługi kredytu winien otworzyć rachunek techniczny - bez opłaty i prowizji.
13. Wykonawca nie będzie wymagał innego zabezpieczenia zaciągniętego kredytu poza weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1056352,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1174314,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1056352,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego Region Opolski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5250012372
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 1
7.3.4) Miejscowość: Opole
7.3.5) Kod pocztowy: 45-053
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1056352,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Remont cząstkowy dróg na terenie Gminy Głubczyce.
- USŁUGA UBEZPIECZENIA GMINY GŁUBCZYCE WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI
- Usługi rolnicze
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych"
- Odbudowa-remont budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej Socjalizacyjnej Dom Dziecka w Krasnym Polu po powodzi
- Zakup paliwa do pojazdów służbowych SP ZOZ w Głubczycach na zasadzie indywidualnego, bezgotówkowego tankowania
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w kwocie 6 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie występującego w ciągu roku 2025 przejściowego deficytu budżetu Gminy Bodzentyn.
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego"
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.