eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoczewoDoposażenie placów zabaw w Gminie Choczewo



Ogłoszenie z dnia 2024-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie placów zabaw w Gminie Choczewo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHOCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pierwszych Osadników 17

1.5.2.) Miejscowość: Choczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-210

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@choczewo.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.choczewo.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7005a9d8-039e-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie placów zabaw w Gminie Choczewo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7005a9d8-039e-11ef-b21f-3ab44b58c1d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390895

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008345/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie placów zabaw na terenie Gminy Choczewo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00303230

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIGKiOŚ.271.ZP.TP.07.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część I- dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych:
• Zjazd linowy- 1 szt. w miejscowości Sasino
• Huśtawka podwójna- 5 szt. w miejscowościach Ciekocino- 2 szt. i
• Tablica liczydło- 1 szt. w miejscowości Choczewo
• Trampolina naziemna- 1 szt. w miejscowości Choczewo
• Huśtawka bocianie gniazdo + 2 siedziska- 1 szt. w miejscowości Choczewo
• Huśtawka wagowa- 1 szt. w miejscowości Choczewo
• Bujak sprężynowiec- 1 szt. w miejscowości Choczewo
• Piaskownica- 1 szt. w miejscowości Choczewo
• Karuzela tarczowa- 1 szt. w miejscowości Choczewo
• Ścianka wspinaczkowa- 1 szt. w miejscowości Choczewo
• Zestaw zabawowy- 1 szt. w miejscowości Choczewo
• Tablica regulaminowa- 5 szt. w miejscowościach Kopalino, Choczewo, Choczewko, Kurowo i Zwartówko
• Leżak parkowy metalowo- drewniany- 2 szt. w miejscowości Sasino.
• Ławki – 6 szt. w miejscowości Choczewo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 58000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II- dostawa wraz z montażem zestawów do ćwiczeń:
• Zestaw do ćwiczeń Street Workout- 2 szt. w miejscowościach Łętowo i Lublewo.
• Tablica informacyjna – do zestawu Street Workout- 2 szt. w miejscowościach Łętowo i Lublewo.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535220-5 - Urządzenia do wspinania

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 56500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126667,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 221535,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126667,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD STOLARSKI WALDEMAR NOWAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639699123

7.3.3) Ulica: LIPOWA 22

7.3.4) Miejscowość: Zębowo

7.3.5) Kod pocztowy: 64-310

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126677,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.