Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00390949/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Kędzierzynie-Kożlu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323714
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sądowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: s-4004_zamowienia@kozle.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozle.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcb6ec8d-37a9-11ef-b37c-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcb6ec8d-37a9-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481257
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225778/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Dostosowanie Budynku Sądu przy ulicy Sądowej do aktualnych przepisów przeciwpożarowych II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00390949
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DR.261.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 585000
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących swoim zakresem dostosowanie budynku Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu do aktualnych przepisów p. poż „instalacja system”., w tym lokalne przebudowy (głównie otwory drzwiowe, poprawiające funkcjonalność budynku) zgodnie z udostępnioną przez Zamawiającego dokumentacją
Zakres robót branży instalacyjnej obejmuje m.in.
1.montaż instalacji systemu sygnalizacji pożarowej z uwzględnieniem późniejszego obniżenia czujek na sufit podwieszany
2.montaż urządzeń służących do usuwania dymu w klatce schodowej
3.Wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego obejmujące jedynie posiadające piktogramy
4.Instalacja przycisków wyłącznika prądu.
Zakres robót branży budowlanej obejmuje m.in.
1.Przebudowę klatki schodowej drzwi wewnętrzne i ścianki szklane na parterze, I piętrze, II piętrze należy uwzględniając późniejszy montaż systemu kontroli dostępu „system kontroli dostępu nie jest objęty zamówieniem”.:
2.Przebudowę Stolarki w piwnica i poddaszu
3.Usunięcie przegrody/drzwi w końcu korytarza II piętro pok. 216 Windykacja
4.Zamurowanie przejścia między pokojem 215 i 214.
5.Wymiana drzwi z futryną do kancelarii tajnej pok. 118 „projektu” na spełniające minimum normę PN - EN 1627 : 2012 - klasa RC4
6.Montaż przeszklonej przegrody z drzwiami w korytarzu II piętro miedzy pomieszczeniem 211 a 210 bez konieczności spełniania norm p.poż należy uwzględnić późniejszy montaż systemu kontroli dostępu „system kontroli dostępu nie jest objęty zamówieniem.
7.Zabezpieczenie środkiem ogniochronnym drewnianych ławek lub ich wymiana o podobnym wzornictwie.
8.Przebudowa wejścia na strych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 585000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 770780,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 585000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPHU Progress Marek Adamczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351625415
7.3.3) Ulica: Ul Wrocławska 21
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.P.H.U Progress Marek Adamczyk
jakie przetargi wygrała firma
F.P.H.U Progress Marek Adamczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 585000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-28INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Kędzierzyn-Koźle w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zieleni miejskiej w Kędzierzynie-Koźlu na osiedlu Blachownia - Park Lotników
- Zakup licencji ORACLE Database i Forms & Riports.
- Dokumentacja projektowo-kosztorysowa budowy wielofunkcyjnego mini boiska osiedlowego na terenie osiedla Miejsce Kłodnickie (etap I - wykonanie dokumentacji projektowej) - B.O.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w okresie 12 miesięcy
- Dostawa materiałów sterylizacyjnych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 8 zadań częściowych
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka przepustu, budowa mostu, budowa mostu tymczasowego wraz z gruntownymi dojściami, remont dojazdów na potoku Wielopolanka w m. Wielopole w ciągu drogi gminnej
- (10.2024) Wykonanie robót budowlanych w Dolnośląskim Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu w budynku położonym przy ul. Strzegomskiej 41
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
- Remont części ulicy Strzeleckiej na odcinku od ulicy Turystycznej do ulicy Środkowej o długości ok 400 mb.
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.