eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UstkaKompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24

1.5.2.) Miejscowość: Ustka

1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06a043a3-183e-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06a043a3-183e-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391120

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015957/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.1 Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2026

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00335524

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.20.2024.MA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest: Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje :
1) Zadania ratownictwa wodnego na całym obszarze Gminy Ustka - przez cały okres trwania poprzez:
c) bieżące dokonanie analizy zagrożeń na całym obszarze Gminy Ustka,
d) oznakowanie miejsc niebezpiecznych na całym obszarze Gminy Ustka,
e) pełnienie stałych dyżurów ratowników wodnych oraz w razie konieczności niezwłoczne podjęcie akcji ratowniczej na całym obszarze Gminy Ustka.
2) Określenie warunków bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację na obszarach wodnych w kąpieliskach morskich w m. Rowy, w m. Poddąbiu, w m. Dębina oraz w m. Przewłoce - poprzez przygotowanie stosownych dokumentów wymaganych przepisami prawa dotyczącymi przedmiotu zamówienia.
3) Merytoryczne zajęcia stanowiska (wyrażanie opinii) do projektów aktów prawa miejscowego w zakresie dotyczącym przedmiotu umowy, w szczególności opiniowanie projektu uchwały Rady Gminy Ustka w sprawie wykazu kąpielisk na terenie Gminy Ustka.
4) Merytoryczne zajęcie stanowiska (wyrażanie opinii) na wnioski i uwagi Zamawiającego w zakresie dotyczącym bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację na obszarach wodnych w Gminie Ustka.
5) W razie konieczności udział w spotkaniach Wójta Gminy Ustka oraz Rady Gminy
Ustka w sprawach określonych w pkt. 1-4, przynajmniej trzy razy w okresie danego roku obowiązywania umowy.
6) Kompleksowe zorganizowanie kąpielisk morskich oraz warunków bezpieczeństwa osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację na obszarach wodnych w kąpieliskach morskich:
a) w m. Rowy – zakres i termin świadczenia usług określa szczegółowo załączniku nr 1 oraz nr 3 do niniejszej umowy;
b) w m. Przewłoka, Poddąbie, Dębina – zakres i termin świadczenia usług określa szczegółowo załącznik nr 2 oraz nr 3 do niniejszej umowy;
uwaga – dla m. Rowy oraz dla m. Przewłoka, Poddąbie, Dębina załącznik nr 3 do niniejszej umowy określa zobowiązania wspólne (łączne) dla ww. zadań.
7) W celu realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest utworzyć punkt pomocy przedmedycznej na bazie istniejącego obiektu w m. Rowy, przy ul. Plażowej oraz wyposażyć powstały punkt w niezbędne urządzenia i materiały do wykonywania czynności ratowniczych z zakresu pierwszej pomocy medycznej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych  z dnia 27 lutego 2012 r. w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonych obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne (Dz. U. z 2022 roku, poz. 1607 t.j.), funkcjonujący w godzinach od 10:00 do 18:00 a także utworzyć dodatkowo poza funkcjonującym na ul. Plażowej, jeden punkt medyczny na plaży w m. Rowy, umożliwiający udzielanie pierwszej pomocy medycznej, w godzinach funkcjonowania kąpieliska morskiego.
3. Zamawiający jest uprawniony do rezygnacji z realizacji umowy w zakresie dotyczącym kąpielisk określonych w ust. 2 pkt 6 - w sytuacji, gdy w tracie obowiązywania umowy Gmina Ustka nie uzyska uzgodnień organów administracji morskiej lub innych organów w zakresie funkcjonowania danego kąpieliska. Zapisy zdania pierwszego stosuje się także w sytuacji, jeżeli z innych względów formalno-prawnych zależnych od organów publicznych dane kąpielisko nie będzie mogło funkcjonować . Zapisy zdań poprzednich dotyczą także sytuacji jakie zaistnieją po dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i przed zawarciem umowy. W zakresie rozliczenia zapisy § 9 ust. 2 pkt.7 stosuje się odpowiednio. Rezygnacja z realizacji umowy z przyczyn wskazanych powyżej następuje na wskutek pisemnego zawiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 75252000-7 - Służby ratownicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 799986,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 799986,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 799986,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Słupskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000825002

7.3.3) Ulica: Szczecińska 99

7.3.4) Miejscowość: Słupsk

7.3.5) Kod pocztowy: 76-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 799986,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-05-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.