Og³oszenie z dnia 2022-10-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00418968/01 - Wynik z dnia 2022-11-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
SPECJALISTYCZNE US£UGI OPIEKUÑCZE
W TYM ¦WIADCZONE OSOBOM Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA KLIENTÓW MOPS MYS£OWICE
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MOPS Mys³owice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447180
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gwarków 24
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mys³owice
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-400
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mops-myslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.mops.myslowice.bip.info.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
pomoc spo³eczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SPECJALISTYCZNE US£UGI OPIEKUÑCZE
W TYM ¦WIADCZONE OSOBOM Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI DLA KLIENTÓW MOPS MYS£OWICE
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-24e9d588-4893-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00391426
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00044359/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.6 Specjalistyczne us³ugi opiekuñcze dla klientów MOPS Mys³owice
1.3.7 Specjalistyczne us³ugi opiekuñcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24e9d588-4893-11ed-9171-f6b7c7d593533.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferta), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê w formie elektronicznej za pomoc± platformy e-zamówienia https://ezamowienia.gov.pl
Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ mo¿e równie¿ sk³adaæ Wykonawca za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki za po¶rednictwem ePUAP.
We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia oferty w postaci katalogu elektronicznego
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Mys³owicach opisany w pkt. 1 SWZ
Inspektorem Danych Osobowych jest Agnieszka Kotwas, kontakt: agnieszka.kotwas@mops-myslowice.pl,
Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego opisanego w pkt. 5 SWZ,
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona dokumentacja w oparciu o art. 18 i 74 Pzp
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od zakoñczenia postêpowania.
Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp,
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO,
20.2 Posiada Pani/Pan:
- na podst. art. 15 RODOD prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- na podst. Art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych,
- na podst. Art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
20.3 Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b , d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.241-6/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 2358394 PLN
4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 387194 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie w miejscu zamieszkania klienta specjalistycznych us³ug opiekuñczych w tym dla osób z zaburzeniami psychicznymi zgodnie z Rozporz±dzeniem Ministra Polityki Spo³ecznej z dnia 22 IX 2005r. w sprawie specjalistycznych us³ug opiekuñczych (Dz.U. 2005 Nr 189 poz. 1598 z pó¼. zm.) oraz zgodnie z uchwa³± Rady Miasta Mys³owice z dnia 29 sierpnia 2019r nr XI/170/19 w sprawie: okre¶lenia szczegó³owych warunków przyznawania i odp³atno¶ci za us³ugi opiekuñcze i specjalistyczne us³ugi opiekuñcze, z wy³±czeniem specjalistycznych us³ug opiekuñczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi oraz szczegó³owych warunków czê¶ciowego lub ca³kowitego zwolnienia z op³at i trybu ich pobierania.
5.1 Specjalistyczne us³ugi opiekuñcze obejmuj± w swoim zakresie:
• uczenie i rozwijanie umiejêtno¶ci niezbêdnych do samodzielnego ¿ycia,
• pielêgnacjê - jako wspieranie procesu leczenia,
• rehabilitacjê fizyczn± i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjêtym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o ¶wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze ¶rodków publicznych (t.j. Dz.U. z 2021, poz. 1285),
• pomoc mieszkaniow±,
przewidywana ilo¶æ to ok. 50 godzin/miesiêcznie – szczegó³owy zakres us³ug stanowi za³±cznik nr 1 do swz/umowy;
5.2 Specjalistyczne us³ugi opiekuñcze ¶wiadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi obejmuj±ce w swoim zakresie:
• uczenie i rozwijanie umiejêtno¶ci niezbêdnych do samodzielnego ¿ycia, (nie dotyczy: pomocy w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych, kszta³towania pozytywnych relacji z bliskimi i wspó³pracy z rodzin±),
• pielêgnacjê - jako wspieranie procesu leczenia,
• pomoc mieszkaniow±,
przewidywana ilo¶æ to ok. 200 godzin/miesiêcznie – szczegó³owy zakres us³ug stanowi za³±cznik nr 1 do wz/umowy;
5.3 Specjalistyczne us³ugi opiekuñcze ¶wiadczone osobom z zaburzeniami psychicznymi obejmuj±ce w swoim zakresie:
• uczenie i rozwijanie umiejêtno¶ci niezbêdnych do samodzielnego ¿ycia, (dotyczy: pomocy w radzeniu sobie w sytuacjach kryzysowych, kszta³towania pozytywnych relacji z bliskimi i wspó³pracy z rodzin±),
• rehabilitacjê fizyczn± i usprawnianie zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjêtym przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o ¶wiadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze ¶rodków publicznych,
• zapewnienie dzieciom i m³odzie¿y z zaburzeniami psychicznymi dostêpu do zajêæ rehabilitacyjnych i rewalidacyjno-wychowawczych, w wyj±tkowych przypadkach, je¿eli nie maj± mo¿liwo¶ci uzyskania dostêpu do zajêæ, o których mowa w art. 7 ustawy z dnia 19 sierpnia 1994 r. o ochronie zdrowia psychicznego,
przewidywana ilo¶æ to ok. 15 godzin/miesiêcznie – szczegó³owy zakres us³ug stanowi za³±cznik nr 1 do wz/umowy;
W/w us³ugi bêd± ¶wiadczone w sposób i przez osoby opisane w Rozporz±dzenie Ministra Polityki Spo³ecznej w sprawie specjalistycznych us³ug opiekuñczych z dnia 22 wrze¶nia 2005 r. (Dz.U. Nr 189, poz. 1598 z pó¼. zm.)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85000000-9 - Us³ugi w zakresie zdrowia i opieki spo³ecznej
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty wa¿ne, oceniane bêd± na podstawie nastêpuj±cych kryteriów:
- cena brutto za realizacjê zadania – 60pkt.
- do¶wiadczenie kadry – 40 pkt.
Zasady przyznawania odpowiedniej ilo¶ci punktów s± nastêpuj±ce:
- za cenê brutto C zostan± przyznane punkty wg nastêpuj±cego wzoru:
C = cena minimalna x 60pkt x 100 %.,
cena badana
- za do¶wiadczenie zawodowe kadry ¶wiadcz±cej us³ugi
D= Za udokumentowane do¶wiadczenie zawodowe kadry przewidzianej do realizacji zamówienia w ¶wiadczeniu odpowiednio specjalistycznych us³ug opiekuñczych lub specjalistycznych us³ug opiekuñczych ¶wiadczonych osobom z zaburzeniami psychicznymi, które jest d³u¿sze ni¿ 2 lata Wykonawca otrzyma 40 pkt. Punkty za do¶wiadczenie zawodowe bêd± wyliczone jako ¶rednia w stosunku do wszystkich osób wykazanych jako kadra przewidziana do realizacji zamówienia.
Najkorzystniejsza oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie zawodowe kadry ¶wiadcz±cej us³ugi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:• zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – do¶wiadczenie wykonawcy w okresie ostatnich 3 lat w ¶wiadczeniu co najmniej 2 specjalistycznych us³ug opiekuñczych przez co najmniej rok za kwotê co najmniej 30.000,00 z³ brutto ka¿da oraz co najmniej 2 specjalistycznych us³ug opiekuñczych ¶wiadczonych osobom z zaburzeniami psychicznymi przez co najmniej rok za kwotê co najmniej 140.000,00 z³ brutto ka¿da
oraz
posiadaj± minimaln± ilo¶æ kadry przewidzianej do realizacji zamówienia zgodnie z za³±cznikiem nr 7 do swz/umowy.
dodatkowo Zamawiaj±cy wymaga, by: co najmniej 1 osoba pos³ugiwa³a siê jêzykiem migowym oraz co najmniej 1 osoba posiada³a uprawnienia do pracy z osobami autystycznymi.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: wype³niony za³±cznik nr 4 do swz
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wype³niony za³±cznik nr 4, 6 i 7 do swz
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Do oferty nale¿y do³±czyæ wype³niony za³±cznik nr 2, 4, 6 i 7 do swzSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Je¿eli w postêpowaniu zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e za¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu do umowy – nie dotyczy zmiany osób wymienionych w § 6 oraz wykazu personelu o którym mowa w § 5 pkt. 2 lit. f.2. Dopuszcza siê mo¿liwo¶æ podwy¿szenia lub obni¿enia wynagrodzenia w przypadku zmiany maj±cej wp³yw na koszty wykonania przedmiotu umowy:
a. stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego, wynagrodzenie zostanie odpowiednio obni¿one lub podwy¿szone o warto¶æ o jak± ulegnie zmianie stawka podatku od towarów i us³ug lub podatku akcyzowego;
b. wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê. W takim przypadku strona wnioskuj±ca o zmianê zobowi±zana jest przedstawiæ wraz z wnioskiem, dowody potwierdzaj±ce zmianê wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê lub minimalnej stawki godzinowej oraz dokumenty ¶wiadcz±ce o wp³ywie tej zmiany na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy wynikaj±c± ze zwiêkszenia wynagrodzeñ osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci aktualnie obowi±zuj±cego minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia lub minimalnej stawki godzinowej;
c. zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. W takim przypadku strona wnioskuj±ca o zmianê zobowi±zana jest przedstawiæ wraz z wnioskiem, dowody potwierdzaj±ce zmianê powy¿szych zasad oraz dokumenty ¶wiadcz±ce o wp³ywie tych zmian na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu ca³kowitego kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie na rzecz Zamawiaj±cego;
d. zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych. Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o warto¶æ wzrostu kosztu Wykonawcy, jak± bêdzie on zobowi±zany ponie¶æ w przypadku zmiany przepisów dotycz±cych zasad gromadzenia lub wp³at podstawowych finansowanych przez podmiot zatrudniaj±cy do pracowniczych planów kapita³owych w odniesieniu do osób bezpo¶rednio wykonuj±cych niniejsze zamówienie.
3. W razie wyst±pienia okoliczno¶ci opisanych w ust. 2 niniejszego paragrafu ka¿da ze stron uprawniona bêdzie do ¿±dania odpowiedniej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. ¯±danie zostanie sporz±dzone w formie pisemnej wraz z uzasadnieniem oraz precyzyjnym wyliczeniem wskazuj±cym wp³yw zmiany na koszty wykonania dostaw bêd±cych przedmiotem niniejszej umowy. W przypadku akceptacji ¿±dania przez drug± stronê, zwaloryzowane wynagrodzenie bêdzie obowi±zywaæ od dnia akceptacji ¿±dania przez drug± stronê.
4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 niniejszego paragrafu, mog± byæ wprowadzane nie czê¶ciej ni¿ raz w roku.
5. Brak zgody na zmianê po stronie Zamawiaj±cego powoduje, ¿e Wykonawca obowi±zany jest wykonywaæ umowê na dotychczasowych zasadach.
6. W przypadku dokonania zmiany wynagrodzenia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dokonania zmiany wynagrodzenia przys³uguj±cego Podwykonawcy, z którym zawar³ umowê. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dokonania powy¿szej zmiany w terminie 30 dni od dnia dokonania zmiany niniejszej umowy oraz przed³o¿enia o¶wiadczenia Podwykonawcy o dokonanej zmianie.
7. W przypadku zmiany przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê umowy, na wniosek Zamawiaj±cego zostanie zawarty aneks w formie pisemnej.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-10-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-21 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-11-18
INNE PRZETARGI Z MYS£OWIC
- Remont budynku stacji po¶redniej PT609 dla PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice-Weso³a
- Dostawa ¶rodków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mys³owicach
- Organizacja i przeprowadzenie czterodniowego szkolenia stacjonarnego z zakresu dialogu motywacyjnego dla pracowników MOPS w Mys³owicach wraz z cateringiem.
- Szkolenie dla kadry z zakresu pracy z cudzoziemcami i osobami nale¿±cymi do mniejszo¶ci etnicznych, osobami nara¿onymi na dyskryminacjê ze wzglêdu na cechy prawnie chronione...
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego po³o¿onego w Mys³owicach przy ul. Bytomskiej 27a
- Zabudowa instalacji wentylacyjnej w budynku ³a¼ni górniczej nr 4 znajduj±cej siê na terenie Zak³adu g³ównego w PGG S.A. Oddzia³ KWK Mys³owice Weso³a
wiêcej: przetargi w Mys³owicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Aktywny Senior +
- Us³ugi opiekuñcze na terenie Gminy £odygowice
- ¦wiadczenie us³ug przez psychologa oraz psychoterapeutê.
- ¦wiadczenie us³ug: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastêpczej
- "Zorganizowanie wycieczek dla seniorów 60+"
- ¦wiadczenie us³ug w postaci schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz schronisku z us³ugami opiekuñczymi dla osób bezdomnych przebywaj±cych na terenie Gminy Cedry Wielkie (4 czê¶ci).
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.