Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451170/01 - Wynik z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Iłża w okresie od dnia 1 września 2024r. do końca roku szkolnego 2024/2025 (w dni nauki szkolnej)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁŻA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 11
1.5.2.) Miejscowość: Iłża
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ilza@ilza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ilza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Iłża w okresie od dnia 1 września 2024r. do końca roku szkolnego 2024/2025 (w dni nauki szkolnej)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-726bbdbf-384f-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024171/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Iłża w okresie od dnia 1 września 2024r. do końca roku szkolnego 2024/2025 (w dni nauki szkolnej)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ilza.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: adres strony internetowej: https://ilza.ezamawiajacy.pl
poczta elektroniczna: ilza@ilza.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły znajdują się w Rozdziale XIII SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły znajdują się w Rozdziale II SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły znajdują się w Rozdziale II SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IGP.271.13.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Iłża w okresie od dnia 1 września 2024r. do końca roku szkolnego 2024/2025 (w dni nauki szkolnej)
Zamówienie należy wykonać na podstawie poszczególnych tras oraz godzin odjazdów i przyjazdów autobusów - Załącznik nr 7 do SWZ. Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem osób. Bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozów w tym ruszania i zatrzymywania się pojazdów oraz wsiadania i wysiadania z autobusów zapewnia wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zamówienia do:
a/ posiadania sprawnych (bez względu na warunki atmosferyczne) środków transportu z homologacją i aktualnym ubezpieczeniem OC i NNW;
b/ zatrudnienia kierowców posiadających wymagane przepisami prawa kwalifikacje;
c/ wykonywania usług przewozowych pojazdami odpowiednimi do realizacji przewozów szkolnych, oznaczonymi zgodnie z art. 57 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2023 poz. 1047 z późn. zm.).
Wykonawca realizuje usługę dowozu uczniów na podstawie dostarczonych biletów miesięcznych wystawianych w oparciu o ilość dzieci wyznaczoną przez placówki oświatowe Gminy Iłża. Przekazywane miesięczne wykazy w stosunku do oferty Wykonawcy mogą różnić się ilością dzieci dowożonych, która mogła ulec zmianie w stosunku do ilości przedstawionej w ofercie.
Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć sprawne dowiezienie i odwiezienie dzieci po zakończonych zajęciach lekcyjnych oraz reagować na okazjonalne zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych, po uzgodnieniu z dyrektorami placówek.
Wykonawca ma obowiązek dysponować taborem co najmniej 12 autobusów, wyprodukowanych po 2011 r. oraz utrzymać je w stanie technicznym i sanitarnym odpowiadającym przewozowi uczniów. W przypadku awarii pojazdu lub innych zdarzeń wyłączających pojazd z eksploatacji Wykonawca musi zabezpieczyć zastępczy środek transportu.
O zaistniałych lub przewidzianych przeszkodach w realizacji usług transportowych Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego oraz Dyrektora placówki, do której uczęszczają dzieci.
Wykonawca, będzie musiał dostosować godziny dowożenia dzieci do zajęć lekcyjnych oraz zapewnić stałą łączność telefoniczną z dyrekcją placówki.
Wykonawca dostarczy uczniom bilet miesięczny. W ramach wykupionych biletów wykonawca zagwarantuje uczniom dowóz na uroczystości szkolne, rekolekcje i zawody sportowe w dniach, w których nie odbywają się zajęcia szkolne.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów - Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.
Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem osób. Bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozów, wsiadania i wysiadania z autobusów zapewnia Wykonawca.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia przed terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia, zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym obejmujące trasy wymienione w SWZ (art. 18 ust. 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, zgodnie z art. 4 pkt 9 Ustawy o transporcie drogowym)
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określony w SWZ
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:
- Aktualną koncesję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże:
a) Należyte wykonanie co najmniej jednej usługi, polegającej na dowozie uczniów do szkół w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.
b) Dysponowanie osobami (kierowcami) minimum 12, posiadającymi co najmniej 3 letnie doświadczenie w dowozie osób.
c) Dysponowanie taborem minimum 12 autobusów wyprodukowanych po 2011 r., zapewniających realizację przedmiotowego zamówienia.
Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków zdolności ekonomicznej lub finansowej (ust. 2 pkt. 3 niniejszego rozdziału) oraz dysponowania osobami (ust. 2 pkt. 4 lit. b niniejszego rozdziału) – dopuszcza łączne spełnienie warunków przez Wykonawców, a w przypadku warunku dotyczącego doświadczenia w wykonaniu usług (ust. 2 pkt 4 lit. a niniejszego rozdziału) – przez co najmniej jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SWZ.
2) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego usługa ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy usługa zostały wykonana należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. - załącznik nr 4 do SWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w niniejszym punkcie, dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten będzie bezpośrednio uczestniczył;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za kierowanie pojazdami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SWZ;
4) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia taboru autobusów wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 6 do SWZ;
5) koncesję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
6) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym z art. 125 i ustawy sankcyjnej – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ;2) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ;
3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 3 SWZ (jeżeli dotyczy);
4) oświadczenie o którym mowa w rozdziale XII ust. 3 (jeżeli dotyczy);
5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty;
6) odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.Zmiana treści umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-11 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ilza.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-11 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-09
INNE PRZETARGI IŁŻA
więcej: przetargi IŁŻA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu osób na zajęcia WTZ przy DPS w Mnichowie oraz innych planowanych wyjazdów organizowanych w okresie od 02.01.2025 roku do dnia 31.12.2025
- Dowozy szkolne do NOREW i NSP "ARKA" we Wrześni w 2025 roku
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na potrzeby bieżącej działalności SP ZOZ Opolskie Centrum Onkologii w Opolu
- Dowozy szkolne do placówek oświatowych
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.