eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi IłżaDowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Iłża w okresie od dnia 1 września 2024r. do końca roku szkolnego 2024/2025 (w dni nauki szkolnej)



Ogłoszenie z dnia 2024-08-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Iłża w okresie od dnia 1 września 2024r. do końca roku szkolnego 2024/2025 (w dni nauki szkolnej)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŁŻA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223327

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 11

1.5.2.) Miejscowość: Iłża

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ilza@ilza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ilza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ilza.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Iłża w okresie od dnia 1 września 2024r. do końca roku szkolnego 2024/2025 (w dni nauki szkolnej)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-726bbdbf-384f-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451170

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024171/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Iłża w okresie od dnia 1 września 2024r. do końca roku szkolnego 2024/2025 (w dni nauki szkolnej)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391921

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Iłża w okresie od dnia 1 września 2024r. do końca roku szkolnego 2024/2025 (w dni nauki szkolnej)
Zamówienie należy wykonać na podstawie poszczególnych tras oraz godzin odjazdów i przyjazdów autobusów - Załącznik nr 7 do SWZ. Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem osób. Bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozów w tym ruszania i zatrzymywania się pojazdów oraz wsiadania i wysiadania z autobusów zapewnia wykonawca.
Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zamówienia do:
a/ posiadania sprawnych (bez względu na warunki atmosferyczne) środków transportu z homologacją i aktualnym ubezpieczeniem OC i NNW;
b/ zatrudnienia kierowców posiadających wymagane przepisami prawa kwalifikacje;
c/ wykonywania usług przewozowych pojazdami odpowiednimi do realizacji przewozów szkolnych, oznaczonymi zgodnie z art. 57 ust. 1 Ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. 2023 poz. 1047 z późn. zm.).
Wykonawca realizuje usługę dowozu uczniów na podstawie dostarczonych biletów miesięcznych wystawianych w oparciu o ilość dzieci wyznaczoną przez placówki oświatowe Gminy Iłża. Przekazywane miesięczne wykazy w stosunku do oferty Wykonawcy mogą różnić się ilością dzieci dowożonych, która mogła ulec zmianie w stosunku do ilości przedstawionej w ofercie.
Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć sprawne dowiezienie i odwiezienie dzieci po zakończonych zajęciach lekcyjnych oraz reagować na okazjonalne zmiany godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć lekcyjnych, po uzgodnieniu z dyrektorami placówek.
Wykonawca ma obowiązek dysponować taborem co najmniej 12 autobusów, wyprodukowanych po 2011 r. oraz utrzymać je w stanie technicznym i sanitarnym odpowiadającym przewozowi uczniów. W przypadku awarii pojazdu lub innych zdarzeń wyłączających pojazd z eksploatacji Wykonawca musi zabezpieczyć zastępczy środek transportu.
O zaistniałych lub przewidzianych przeszkodach w realizacji usług transportowych Wykonawca zobowiązuje się powiadomić Zamawiającego oraz Dyrektora placówki, do której uczęszczają dzieci.
Wykonawca, będzie musiał dostosować godziny dowożenia dzieci do zajęć lekcyjnych oraz zapewnić stałą łączność telefoniczną z dyrekcją placówki.
Wykonawca dostarczy uczniom bilet miesięczny. W ramach wykupionych biletów wykonawca zagwarantuje uczniom dowóz na uroczystości szkolne, rekolekcje i zawody sportowe w dniach, w których nie odbywają się zajęcia szkolne.
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości dowożonych uczniów. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów - Wykonawca musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie.
Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy „Prawo o ruchu drogowym” i innych przepisach związanych z przewozem osób. Bezpieczeństwo dzieci w czasie przewozów, wsiadania i wysiadania z autobusów zapewnia Wykonawca.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy przedłożenia przed terminem rozpoczęcia realizacji zamówienia, zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym obejmujące trasy wymienione w SWZ (art. 18 ust. 1 Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym, zgodnie z art. 4 pkt 9 Ustawy o transporcie drogowym)

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 691432,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 890062,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 691432,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ŁUKASZ OPARA OPARKA DVL

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591291961

7.3.3) Ulica: Korczyn 138

7.3.4) Miejscowość: Strawczyn

7.3.5) Kod pocztowy: 26-067

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 691432,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-27

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.