Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00325109/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
- 2024/BZP 00339983/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa świetlicy kontenerowej (modułowej) w ramach projektu:
Budowa świetlicy wiejskiej -lokalnego centrum integracji
w miejscowości Budziska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Latowicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 6
1.5.2.) Miejscowość: Latowicz
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-334
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-latowicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: latowicz.samorzady.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ac8e4cc-12a4-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa świetlicy kontenerowej (modułowej) w ramach projektu:Budowa świetlicy wiejskiej -lokalnego centrum integracji
w miejscowości Budziska
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ac8e4cc-12a4-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392318
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003026/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Budowa świetlicy wiejskiej- lokalnego centrum integracji społecznej w miejscowości Budziska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00325109
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGOŚ.271.14.A.2024.TN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 544286,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 Dostawa i montaż świetlicy kontenerowej (modułowej) w tym:1) Wykonanie budynku świetlicy wiejskiej w technologii kontenerowej składającego się z 5 modułów tj. moduł z aneksem kuchennym i dwiema łazienkami i cztery moduły pomieszczenia świetlicowego wraz z wszystkimi instalacjami (rozdzielnia elektryczna, instalacja oświetleniowa, instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja SSWiN, instalacja TV, instalacja alarmowa, instalacja połączeń wyrównawczych ,grzewcza (grzejniki zamontowane na stałe na wspornikach), wentylacyjna, ciepłej i zimnej wody użytkowej i inne wymienione w dokumentacji projektowej, a także wyposażeniem na trwale związanym z konstrukcją budynku (np. biały montaż, okap wentylacyjny)
Powierzchnia zabudowy - 74,17 m2
2) wykonanie dachu dwuspadowego o konstrukcji drewnianej i pokryciem z blachy nad całą świetlicą kontenerową (5 modułów) wraz z wszystkimi obróbkami i akcesoriami oraz orynnowaniem
3) wykonanie instalacji odgromowej
4) wykonanie wewnętrznej linii zasilającej elektrycznej od budynku do wskazanego w projekcie miejsca zlokalizowania skrzynki przyłączeniowej wraz z podłączeniem, zgodnie z warunkami w projekcie budowlanym
5) wykonanie wyprowadzeń instalacji kanalizacyjnej i wodociągowej poza obręb budynku na głębokości zapobiegającej przemarzaniu wskazanej w dokumentacji projektowej. Rozmieszczenie wyprowadzeń instalacji należy wykonać zgodnie z planem zagospodarowania terenu obrazującym przebieg przyłączy. Wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego wraz z zbiornikiem na nieczystości nie stanowi przedmiotu zamówienia w części 1 i zostanie wykonane przez wykonawcę części 2 zamówienia.
6) Budynek świetlicy powinien zostać wyposażony w następujące wyposażenie na stałe związane z obiektem i jego instalacjami:
Aneks kuchenny:
1) zlewozmywak dwukomorowy
2) umywalka
3) armatura
4) okap kuchenny wraz z wyciągiem elektrycznym w kuchni
5) inne (wg. dokumentacji projektowej jeśli występuje)
6) pomieszczenie aneksu kuchennego powinno być wyposażone w dodatkowy stelaż umożliwiający montaż szafek kuchennych na ścianach aneksu kuchennego
Łazienka ogólna(damska):
1) misa ustępowa
2) umywalka
3) armatura
4) lustro wklejane
5) inne (wg. dokumentacji projektowej jeśli występuje)
Łazienka dla niepełnosprawnych/męska:
1) misa ustępowa
2) umywalka mała
3) umywalka duża
4) armatura
5) lustro wklejane
6) podgrzewacz elektryczny c.w.u 150l
7) inne (wg. dokumentacji projektowej jeśli występuje)
Wszystkie pomieszczenia:
1) grzejniki konwekcyjne na stałe zamontowane na ścianie, wyciągi wentylacyjne, gniazda elektryczne, lampy oświetleniowe, elementy instalacji alarmowej i inne wyposażenie funkcjonalno-użytkowe na stałe związane z budynkiem zgodnie z dokumentacją projektową
7) wyposażenie niezwiązane trwale z obiektem: szafka pod zlewozmywak w kuchni,
górna i dolna zabudowa meblowa w kuchni w wolnych przestrzeniach w uzgodnieniu
z zamawiającym, min. 3 szafki górne i dolne szer. 60cm
w łazienkach: podajnik papieru toaletowego, pojemnik na ręczniki papierowe, dozownik na mydło, dezynfektor w każdej z łazienek, wszystko ze stali nierdzewnej, szczotkowanej i inne wyposażenie niezwiązane trwale z obiektem wymienione w dokumentacji projektowej jeśli występuje
8) wykonanie niezbędnej dokumentacji powykonawczej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
Dostępne pod linkiem (2 adresy): https://drive.google.com/drive/folders/167x7C1j19nTPceGrWcpJjgK7KexXvDUp?usp=sharing
Dokumentacja projektowa i przedmiary robót zostały zamieszczone pod linkiem:
https://drive.google.com/drive/folders/1vIIVLezOJLm8DCJyN3xkN0emiQ3rBu37?usp=sharing
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Wartość części: 441453,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 Zagospodarowanie terenu wokół świetlicy w tym:1) wykonanie przyłącza wodociągowego zgodnie z warunkami w projekcie budowlanym
2) wykonanie instalacji kanalizacyjnej od budynku kontenerowego do zbiornika na nieczystości ciekłe wraz z wykonaniem zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 8 m3. Zbiornik posiadający atest szczelności.
3) wykonanie podestu i podjazdu z kostki betonowej do budynku (przy wykonaniu uwzględnić docelową niweletę placu wokół świetlicy, w uzgodnieniu z zamawiającym)
4) wykonanie opaski z kostki betonowej wokół budynku (przy wykonaniu uwzględnić docelową niweletę placu wokół świetlicy, w uzgodnieniu z zamawiającym)
5) utwardzenie terenu działki tłuczniem kamiennym gr. 20 cm po zagęszczeniu obejmujące korytowanie na gł. 40cm na całej powierzchni miejsc postojowych
i ciągów pieszo jezdnych (powierzchnia wskazana w PZT pod utwardzenie kostką)
z wywozem urobku, wykonanie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej oraz wykonanie nawierzchni tłuczniowej gr. 20cm po zagęszczeniu. Utwardzenie wykonać zgodnie z planem zagospodarowania terenu z zachowaniem spadków.
6) wykonanie zjazdu na teren działki z drogi publicznej z przepustem pod zjazdem z rury PEHD DN 400 mm długości 8m, na podbudowie z materiałów sypkich o gr. 20 cm po zagęszczeniu, zasypka piaskowa, przyczółki i skarpy rowu umocnić płytami betonowymi chodnikowymi o wym. 50x50x7cm na podsypce piaskowej, wykonać nawierzchnię tłuczniową zjazdu gr. 20cm
7) wykonanie kosza na odpady, ławki i stojaka na rowery pięciostanowiskowego, montaż poprzez wbetonowanie
8) oznakowanie miejsca na kontener na odpady , miejsca postojowego dla niepełnosprawnych, miejsc postojowych ogólnodostępnych za pomocą znaków pionowych z tablicami
9) wykonanie instalacji elektrycznej kablowej oświetlania zewnętrznego pod powierzchnią utwardzanego placu i przyległego terenu nieutwardzonego. Przekroje
i rozmieszczenie przewodów zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonanie i zabezpieczenie wyprowadzeń przewodów umożliwiających zasilenie 3 latarni zewnętrznych w miejscach wskazanych w dokumentacji projektowej. Zamówienie nie obejmuje wykonania fundamentów i montażu latarni.
10) dostawa kontenera na odpady ogólne o poj. 1100 l
11) tyczenie i obsługa geodezyjna, inwentaryzacja powykonawcza
12) opracowanie dokumentacji powykonawczej
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 6 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
Dostępne pod linkiem (2 adresy): https://drive.google.com/drive/folders/167x7C1j19nTPceGrWcpJjgK7KexXvDUp?usp=sharing
Dokumentacja projektowa i przedmiary robót zostały zamieszczone pod linkiem:
https://drive.google.com/drive/folders/1vIIVLezOJLm8DCJyN3xkN0emiQ3rBu37?usp=sharing
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.5.) Wartość części: 102832,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: zDomkiem.pl Natalia Sztobryn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6182050253
7.3.3) Ulica: Al. Rzeczypospolitej 101-103/1a
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Dobrekotly.pl Natalia Sztobryn
jakie przetargi wygrała firma
Dobrekotly.pl Natalia Sztobryn
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne i prawne
Na podstawie art. 255 ust. 3 z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r poz. 1605 z póź zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie, o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W przeprowadzonym postępowaniu pn.: „Budowa świetlicy kontenerowej (modułowej) w ramach projektu: Budowa świetlicy wiejskiej -lokalnego centrum integracji w miejscowości Budziska ”
dla Cz. II złożono oferty:
- zDomkiem.pl Natalia Sztobryn z/s Al. Rzeczypospolitej 101-103/1a, 59-220 Legnica, NIP: 6182050253
-oferta: Cz. II na kwotę 495 000,00 PLN, okres gwarancji – 60 m-cy
Mając na uwadze, iż najkorzystniejsza punktowo oferta przewyższa kwotę – 75 600,00 PLN., jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie dla Cz. II zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495000,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.