eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubońRozbudowa Muzeum Martyrologicznego w Żabikowie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Muzeum Martyrologicznego w Żabikowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM MARTYROLOGICZNE W ŻABIKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004865352

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niezłomnych 2

1.5.2.) Miejscowość: Luboń

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-030

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 61 813 06 81

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@zabikowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabikowo.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cf9cb22-0340-11ef-b81b-aebd110f5279

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność muzeum

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Muzeum Martyrologicznego w Żabikowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cf9cb22-0340-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032135/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa Muzeum Martyrologicznego w Żabikowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302584

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2131.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Muzeum Martyrologicznego w Żabikowie. Teren pod projektowany budynek nie jest zabudowany. Istniejący obiekt muzealny składa się za starego baraku obozowego i części rozbudowanej w latach 2005-2006, złożonej z nadbudowy starych piwnic „willi komendanta” i parterowego łącznika wystawowego między tymi obiektami. Muzeum oraz rozbudowa zlokalizowane są na terenie dawnego niemieckiego obozu karno-śledczego. Rozbudowa zlokalizowana będzie na niezagospodarowanym terenie pomiędzy muzeum a obozem. Łącznik pomiędzy obozem a projektowaną rozbudową stanowić będzie projektowana „Droga Pamięci”, będąca kontynuacją głównej drogi obozowej. Projektowany obiekt dwukondygnacyjny nawiązuje poziomem „0” do poziomu starych piwnic „willi komendanta”. Projektowany budynek jest w kształcie litery L, pomiędzy skrzydłami budynku zlokalizowano zagłębiony plac wejściowo - wystawowy. Teren, na którym realizowana będzie rozbudowa podlega ochronie konserwatorskiej. Jest to teren byłego niemieckiego obozu karno-śledczego, wpisany do rejestru zabytków pod nr 35/Wlkp/A decyzją Wielkopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dnia 14.12.2009 r. Teren podlega ochronie archeologicznego dziedzictwa kulturowego. Lokalizacja rozbudowy: obręb Żabikowo, gmina Luboń, działki nr: 146/2, 144/2, 146/1, 140, 138, 136/2, 135/2, 142/2, istniejący wjazd i parkingi na działkach nr 135/2, 134/2, 141/2, arkusz mapy 01.
Inwestycja prowadzona jest w oparciu o uzyskane pozwolenia:
1) pozwolenie na budowę- decyzja Starosty Poznańskiego nr 2374/19 z dnia 24 maja 2019 roku,
2) pozwolenie konserwatorskie- pozwolenie Starosty Poznańskiego nr 18/A/2019 z dnia 12 lutego 2019 roku na prowadzenie robót budowlanych na terenie wpisanym do rejestru zabytków, zmienione decyzją Starosty Poznańskiego nr 38/A/2022 z dnia 27 października 2022 roku.
2. Podczas prowadzonych prac Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć nadzór archeologiczny (zgodnie z pozwoleniem Starosty Poznańskiego nr 13/C/2019 z dnia 11 stycznia 2019 roku, zmienione decyzją Starosty Poznańskiego nr 48/C/2024 z dnia 28 lutego 2024 roku.
3. Z zakresu prac objętych przedmiotem zamówienia, które opisuje dokumentacja projektowa, Wykonawca nie wycenia robót związanych z wykonaniem murali. Wykonanie murali nie wchodzi w zakres przedmiotu zamówienia.
4. Opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik do Specyfikacji:
1) dokumentacja projektowa- załącznik nr 1 do SWZ,
2) przedmiary robót- załącznik nr 2 do SWZ,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót- załącznik nr 3 do SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania przez cały okres obowiązywania umowy opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku – innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem umowy z sumą gwarancyjną nie niższą niż: 5 000 000,00 złotych (pięć milionów złotych i 00/100). Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej powinno obejmować odpowiedzialność cywilną, deliktową i kontraktową za szkody osobowe i rzeczowe oraz ich następstwa.
6. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej.
7. Wymagany minimalny okres rękojmi za wady i gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212313-3 - Roboty budowlane w zakresie muzeów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

71351914-3 - Usługi archeologiczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19625880,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23493000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19625880,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO - USŁUGOWE "BUDOPOL - POZNAŃ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7821737745

7.3.3) Ulica: ul. Wiktora Jankowskiego 12

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 61-248

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- część robót ogólnobudowlanych;
- część robót instalacyjnych (sanitarne, elektryczne, teletechniczne);
- dostawa wyposażenia;
- sieci zewnętrzne,
- zagospodarowanie terenu/roboty drogowe,


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19625880,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 17 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.