eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiZapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Wodzisław Śląski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6471277603

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bogumińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw-slaski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Miasto Wodzisław Śląski - Urząd Miasta w imieniu i na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wodzisławiu Śląskim

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 647-12-77-603

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Bogumińska 4

1.11.4.) Miejscowość: Wodzisław Śląski

1.11.5.) Kod pocztowy: 44-300

1.11.6.) Województwo: śląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@wodzislaw-slaski.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://bip.wodzislaw-slaski.pl/pl/bipkod/001

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c508df87-37a1-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00392525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041506/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zapewnienie schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Wodzisławia Śląskiego z podziałem na części:

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,169660,7015c655af6f797d3d6e5e0040aa4205.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,169660,7015c655af6f797d3d6e5e0040aa4205.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy do elektronicznej obsługi zamówień (zwanej dalej: „Platformą”) dostępnej pod adresem: https://wodzislaw-slaski.logintrade.net zapytania_email,169660,7015c655af6f797d3d6e5e0040aa4205.html oraz poczty elektronicznej wskazany w rozdziale I sekcja 1 (w szczególnie uzasadnionych przypadkach). Każda inna forma komunikacji obarczona jest ryzykiem nie dotarcia na czas do zamawiającego.
2. Ofertę, oświadczenie, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
3. Szczegóły dotyczące komunikacji zostały opisane w rozdziale VII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez Zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej RODO), informuję, że:
1. Administrator Pani/Pana danych: Prezydent Miasta Wodzisławia Śląskiego, ul. Bogumińska 4, 44-300 Wodzisław Śląski, 32 459 04 00, kancelaria@wodzislaw-slaski.pl.
2. Inspektor Ochrony Danych we wszelkich sprawach związanych z ochroną danych można kontaktować się pod adresem: iod@wodzislaw-slaski.pl oraz nr telefonu: 32 459 05 72.
3. Cele przetwarzania/podstawa prawna
Dane osobowe gromadzone i przetwarzane są na podstawie:
• Art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu przetwarzania niezbędnego do wykonania umowy tj. realizacji umowy z wybranym oferentem.
• Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. przeprowadzenia postępowania i udzielenie zamówienia publicznego oraz udokumentowanie postępowania, zgodnie z przepisami:
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych
• Art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze tj. archiwizacji danych zgodnie z przepisami:
- ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
- rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji zakresu działania archiwów zakładowych.
4. Okres przechowywania: Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, przechowywane będą w archiwum zakładowym Urzędu Miasta przez okres 5 lat – w przypadku dokumentacji księgowo-podatkowej, 10 lat – w przypadku dokumentów umowy, licząc od pierwszego stycznia roku następującego po roku zakończenia sprawy.
5. Odbiorcy danych:
• Podmioty z którymi administrator zawarł umowy powierzenia.
• Osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja z postępowania.
6. Przysługujące Pani/Panu prawa:
• Prawo żądania dostępu do danych.
• Prawo żądania sprostowania danych.
• Prawo żądania usunięcia danych.
• Prawo żądania ograniczenia przetwarzania.
• Prawo do przenoszenia danych.
• Prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
• Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
7. Obowiązek podania danych: Podanie danych osobowych jest niezbędne do przyjęcia i rozpatrzenia oferty, a w przypadku wybranej oferty do zawarcia umowy oraz jej realizacji. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości przyjęcia i rozpatrzenia oferty oraz zawarcia umowy i jej realizacji.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.12.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie tymczasowego schronienia dla bezdomnych mężczyzn, na okres 23 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od 1 sierpnia 2024 roku, w lokalu będącym w wyłącznej i swobodnej dyspozycji Wykonawcy z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla minimum 7 bezdomnych mężczyzn.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie schronienia w ww. terminie dotyczyć może 13 osób.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Zamówienie nie obejmuje zapewnienia wyżywienia osobom bezdomnym.
• Schronisko nie może znajdować się w odległości większej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.
• Schronisko dla bezdomnych ma świadczyć usługi całodobowo, przez 7 dni w tygodniu przez cały okres realizacji zamówienia, tj. 699 dni.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria wyboru opisane poniżej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość schroniska (miejsca wykonania usługi) od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ogólna ilość miejsc w schronisku (miejscu wykonania usługi)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Zapewnienie miejsc w noclegowni
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie miejsc w noclegowni w na okres 23 miesięcy, jednak nie wcześniej niż od 1 sierpnia 2024 roku dla minimum 1 osoby.
• Zamawiający prognozuje, iż udzielenie pomocy w formie zapewnienia miejsca w noclegowni w ww. terminie dotyczyć może 1 osoby.
• Ilość osób może ulec zwiększeniu bądź zmniejszeniu.
• Noclegownia nie może znajdować się w odległości większej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
• Noclegownia ma świadczyć usługi przez 7 dni w tygodniu przez cały okres realizacji zamówienia, tj. 699 dni, w godzinach:
- od 1 października do 31 marca od 18.00 do 8.00
- od 1 kwietnia do 30 września od 19.00 do 7.00

4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w oparciu o kryteria wyboru opisane poniżej

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość noclegowni (miejsca wykonania usługi) od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Ogólna ilość miejsc w noclegowni (miejscu wykonania usługi)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 1),
3) zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale I, sekcja 5 ust. 5.3 oraz 5.4 SWZ w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności
wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, o którym mowa w rozdziale I sekcja 4 ust. 4.4 SWZ (Zamawiający dopuszcza złożenia tego oświadczenia na formularzu ofertowym);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
2. Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (o ile został sformułowany), zostanie spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej (o ile został sformułowany), o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w Rozdziale I, ust. 4.3 i 4.4 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy

Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej (pkt. 4.1) może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 10
1. Wszelkie zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy są dopuszczalne jedynie w przypadkach wskazanych w przepisach prawa, w tym ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity : Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) albo przewidzianych postanowieniami specyfikacji warunków zamówienia lub ogłoszeniem o zamówieniu.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, także w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją Przedmiotu umowy. Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Strony umowy będą uprawnione do zmiany wynagrodzenia, o ile poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, przez który rozumie się średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni, publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, osiągnie poziom co najmniej 5%.
3. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzenia zmian wynosi 10% wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 4 zasady ustalania zmiany wynagrodzenia:
a) zmiana nastąpi jednokrotnie najwcześniej po ośmiu miesiącach realizacji umowy, na pisemny wniosek każdej strony umowy,
b) zmiana odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej (działa na przyszłość od momentu dokonania zmiany) od miesiąca następującego po wystąpieniu z wnioskiem o waloryzację wynagrodzenia,
c) wysokość wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o wielkość średniej arytmetycznej wskaźników cen towarów i usług konsumpcyjnych mdm (miesiąc do miesiąca) począwszy od miesiąca następującego po podpisaniu umowy do miesiąca poprzedzającego miesiąc złożenia wniosku o waloryzację, a w przypadku likwidacji wskaźnika, o którym wyżej mowa lub zmiany podmiotu, który urzędowo go ustala, wskazany mechanizm stosuje się odpowiednio do wskaźnika i podmiotu, który zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa zastąpi dotychczasowy wskaźnik lub podmiot lub w przypadku, gdyby te wskaźniki przestały być dostępne zastosowanie znajdą inne najbardziej zbliżone wskaźniki publikowane przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego,
Wzór wyliczenia Wartości Zmiany (WZ) umowy:
WZ= (W x F) /100, przy czym:
W- wynagrodzenie netto za okres przedmiotu umowy niezrealizowanego jeszcze przez Wykonawcę i nieodebranego jeszcze przez Zamawiającego przed dniem złożenia wniosku
F- średnia arytmetyczna z ośmiu następujących po sobie miesięcy, obejmujących wskaźniki cen towarów i usług konsumpcyjnych wynikających z komunikatów Prezesa GUS,
d) w wyniku dokonania zmiany, zmianie ulegnie także łączne wynagrodzenie określone w 7 ust. 4 umowy, zmiana odnosić się będzie do części przedmiotu umowy niezrealizowanej (działa na przyszłość od momentu dokonania zmiany) od miesiąca następującego po wystąpieniu z wnioskiem o waloryzację,
e) z wnioskiem o waloryzację wynagrodzenia może wystąpić każda ze stron.
4. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-11 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://wodzislaw-slaski.logintrade.net/zapytania_email,169660,7015c655af6f797d3d6e5e0040aa4205.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-11 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-09

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Termin realizacji zamówienia dla wszystkich części wynosi: 23 miesiące, jednak nie wcześniej niż od 1 sierpnia 2024 r.

Dodatkowy adres strony internetowej prowadzonego postępowania w przypadku awarii:
https://bip.wodzislaw-slaski.pl/bipkod/013

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.