Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00330545/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-02
- 2023/BZP 00291245/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego i elektronicznego w ramach projektu
„Dostępna szkoła” – zadanie pn.: „Poprawa dostępności szkół Gminy Głogów
w Wilkowie i Przedmościu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647311
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaskowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 836 55 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaglogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaglogow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaglogow.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego i elektronicznego w ramach projektu„Dostępna szkoła” – zadanie pn.: „Poprawa dostępności szkół Gminy Głogów
w Wilkowie i Przedmościu”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e6cc25d9-2a8c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392593
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019220/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego i elektronicznego w ramach projektu „Dostępna szkoła” – zadanie pn.: „Poprawa dostępności szkół Gminy Głogów w Wilkowie i Przedmościu.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie pn.: „Poprawa dostępności szkół Gminy Głogów w Wilkowie i Przedmościu” realizowane jest w ramach projektu „Dostępna szkoła”, który wdrażany jest w ramach IV Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Działanie 4.1: Innowacje społeczne), na zlecenie Ministerstwa Rozwoju, finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330545/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.17.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 77971,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego i elektronicznego w ramach projektu „Dostępna szkoła” – zadanie pn.: „Poprawa dostępności szkół Gminy Głogów w Wilkowie i Przedmościu.”, w podzielne na części: 1 i 2, tj.:1) CZĘŚĆ 1 – „Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego i elektronicznego dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Wilkowie”.
Przedmiotem zamówienia obejmuje dla CZĘŚCI 1:
1) interaktywną pomoc dydaktyczna dedykowana do ćwiczeń, gier i zabaw ruchowych – 1 szt.,
2) pracownię druku 3D - pakiet drukarka 3D + filament – 1 szt.,
3) podłogę interaktywną z mobilnym statywem – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
30232100-5 - Drukarki i plotery
4.5.5.) Wartość części: 39776,26 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego i elektronicznego w ramach projektu „Dostępna szkoła” – zadanie pn.: „Poprawa dostępności szkół Gminy Głogów w Wilkowie i Przedmościu.”, w podzielne na części: 1 i 2, tj.:2) CZĘŚĆ 2 – „Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Wilkowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Przedmościu”.
Przedmiotem zamówienia obejmuje dla CZĘŚCI 2:
1) kamerę za statywem – 1 szt.,
2) aparat cyfrowy – 1 szt.,
3) tablety – 6 szt.,
4) mini wieże – 2 szt.,
5) słuchawki bezprzewodowe – 4 szt.,
6) czytniki e-booków – 5 szt.
7) zestaw logopedyczny – 1 szt.,
8) projektor multimedialny ultra krótkoogniskowy – 1 szt.,
9) urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.,
10) tablety graficzne – 3 szt.,
11) projektor multimedialny długoogniskowy – 1 szt.,
12) czytniki e-booków – 4 szt.,
13) zestaw komputerowy – 1 szt.,
14) urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.,
15) monitor interaktywny – 1 szt.,
16) monitor interaktywny – 1 szt.,
17) telefon bezprzewodowy – 1 szt.,
18) kolumnę muzyczną – 1 szt.,
19) pendrive 500 GB – 2 szt.,
20) dysk zewnętrzny 1 TB – 1 szt.
21) zestaw oświetleniowy: kolorofon i reflektor LED – 1 szt.,
22) mikrofon konferencyjny ze statywem – 1 szt.,
23) mikrofon bezprzewodowy podwójny (zestaw) pojemnościowy Mikroporty – 1 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
30237450-8 - Tablety graficzne
32342412-3 - Głośniki
32342100-3 - Słuchawki
30216000-6 - Czytniki magnetyczne lub optyczne
30213100-6 - Komputery przenośne
33195100-4 - Monitory
38652100-1 - Projektory
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32552110-1 - Telefony bezprzewodowe
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 77971,83 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45765,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45765,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45765,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Moje Bambino Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4576596 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W terminie do 16.09.2022 r., do godz. 9:00 w przedmiotowym postępowaniu dla Części 2 zostały złożone dwie oferty. Oferty zostały złożone przez:
1) BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak, Gorzeszów 19, 58-405 Krzeszów:
– cena ryczałtowa brutto: 96.017,49 zł,
2) Nowa Szkoła Sp. z o. o., ul. POW 25, 90-248 Łódź:
– cena ryczałtowa brutto: 149.342,00 zł.
Natomiast kwota jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia dla Części 2 wynosi: 93.320,00 zł brutto. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96017,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149342,00 PLN
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- Realizacja projektu pn. Cyberbezpieczny Powiat Głogowski w zakresie "Aktualizacji lub wprowadzenia Polityki Bezpieczeństwa Informacji (PBI) dla Starostwa Powiatowego i pozostałych 17 jednostek org
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
- OCHRONA I DOZÓR MIENIA OBIEKTÓW CHROBRY GŁOGÓW S.A. W GŁOGOWIE PRZY UL. RUDNOWSKIEJ 17 A, 17 B oraz PRZY UL. BOLESŁAWA ŚMIAŁEGO 2A.
- Usługi w ramach realizacji projektu pn. "Rozwój cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Głogów"
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych mięsa świeżego i wędlin oraz warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Głogowie"
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów komputerowych
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- DOSTAWA 7 SZTUK KOMPUTERÓW ALL IN ONE WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM NA POTRZEBY SPÓŁKI MEDYCZNE CENTRUM INNOWACJI WROCŁAW SP. Z O.O.
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Dostawa sprzętu projekcyjnego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.