Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00248642/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi bankowe dla startupów w ramach projektu „Platformy Startowe Start In…”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 17 8676248, 17 8676240, 17 8676200.
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9012301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi bankowe dla startupów w ramach projektu „Platformy Startowe Start In…”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2adde62-e1cb-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Źródło finansowania: Nazwa projektu: Platformy Startowe Start In… , Nazwa programu: Program Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Numer i data zawarcia umowy o realizację projektu / dofinansowanie: Umowa nr FEPW.01.01-IP.01-0006/23-00 z dnia 07.04.2023, Czas realizacji projektu od do (daty): 01.01.2024-31.12.2027, Udział środków w wartości zamówienia: 100%,.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248642
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.2611.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 455700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi bankowe dla startupów w ramach projektu „Platformy Startowe Start In…” w ramach umowy nr FEPW.01.01-IP.01-0006/23-00 z dnia 29.12.2023 r., finansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027”.
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie zestawu usług i aplikacji bankowych oraz środków identyfikacji elektronicznej niezbędnych do zarządzania finansami spółki kapitałowej oraz zdalnego zawierania umów lub zatwierdzania innego typu dokumentów dla przedsiębiorstw typu startup, inkubowanych w ramach projektu „Platformy Startowe Start In…” realizowanego w ramach umowy nr FEPW.01.01-IP.01-0006/23-00 z dnia 29.12.2023 r., finansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027”.
Pod pojęciem startupu należy rozumieć spółkę kapitałową zakwalifikowaną do programu inkubacji w ramach projektu „Platformy Startowe Start In…”.
Wielkość zamówienia i prawo opcji:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 zestawów usług (zakres podstawowy) przy czym Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zamówienia do gwarantowane minimum 30 zestawów. To jest podstawowy zakres zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, poprzez możliwość zwiększenia wielkości zamówienia w przypadku wygenerowania dodatkowych środków, prawo opcji przewiduje od 1 zestawu usług do maksymalnie 110 zestawów usług.
3. Maksymalny zakres zamówienia tj. zamówienie podstawowe (100 zestawów usług) + zamówienie objęte prawem opcji (110 zestawów usług) może wynosić łącznie maksymalnie 210 zestawów usług.
Cena jednostkowa brutto zamówienia objętego prawem opcji jest taka sama jak cena jednostkowa brutto zamówienia podstawowego.
Termin realizacji umowy: do 41 miesięcy, począwszy od 01.07.2024 r.
Wykonawca będzie związany umową z Zamawiającym przez okres 41 miesięcy, umowa ta będzie realizowana nie wcześniej niż od 01.07.2024 r.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79132100-9 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5250007738
7.3.3) Ulica: ul. Puławska nr 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-515
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Zakres: Dostarczenie usług z zakresu środków identyfikacji elektronicznej
Podwykonawca: Autenti sp. z o.o. lub Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
jakie przetargi wygrała firma
POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 41 miesiące
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna
- Obsługa bankowa budżetu gminy Nowa Sucha i jednostek organizacyjnych w okresie od 1 stycznia 2025r. do 31 grudnia 2028r.
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Jabłonka i podległych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2026 roku.
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Andrespol oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Wybór banku do prowadzenia obsługi budżetu Powiatu Czarnkowsko-Trzcianeckiego i jednostek organizacyjnych powiatu na okres od 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2028 r.
- "Obsługa bankowa Gminy Somonino oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 1 lutego 2025 do 31 grudnia 2028 r."
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.