eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówUsługi bankowe dla startupów w ramach projektu "Platformy Startowe Start In...".



Ogłoszenie z dnia 2024-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi bankowe dla startupów w ramach projektu „Platformy Startowe Start In…”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego Spółka Akcyjna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690260330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szopena 51

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-959

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 8676248, 17 8676240, 17 8676200.

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rarr.rzeszow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/901230

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi bankowe dla startupów w ramach projektu „Platformy Startowe Start In…”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2adde62-e1cb-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393081

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Źródło finansowania: Nazwa projektu: Platformy Startowe Start In… , Nazwa programu: Program Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027, Numer i data zawarcia umowy o realizację projektu / dofinansowanie: Umowa nr FEPW.01.01-IP.01-0006/23-00 z dnia 07.04.2023, Czas realizacji projektu od do (daty): 01.01.2024-31.12.2027, Udział środków w wartości zamówienia: 100%,.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248642

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2611.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 455700,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługi bankowe dla startupów w ramach projektu „Platformy Startowe Start In…” w ramach umowy nr FEPW.01.01-IP.01-0006/23-00 z dnia 29.12.2023 r., finansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027”.
Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie zestawu usług i aplikacji bankowych oraz środków identyfikacji elektronicznej niezbędnych do zarządzania finansami spółki kapitałowej oraz zdalnego zawierania umów lub zatwierdzania innego typu dokumentów dla przedsiębiorstw typu startup, inkubowanych w ramach projektu „Platformy Startowe Start In…” realizowanego w ramach umowy nr FEPW.01.01-IP.01-0006/23-00 z dnia 29.12.2023 r., finansowanego z Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027”.
Pod pojęciem startupu należy rozumieć spółkę kapitałową zakwalifikowaną do programu inkubacji w ramach projektu „Platformy Startowe Start In…”.
Wielkość zamówienia i prawo opcji:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 zestawów usług (zakres podstawowy) przy czym Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia zamówienia do gwarantowane minimum 30 zestawów. To jest podstawowy zakres zamówienia.
2. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, poprzez możliwość zwiększenia wielkości zamówienia w przypadku wygenerowania dodatkowych środków, prawo opcji przewiduje od 1 zestawu usług do maksymalnie 110 zestawów usług.
3. Maksymalny zakres zamówienia tj. zamówienie podstawowe (100 zestawów usług) + zamówienie objęte prawem opcji (110 zestawów usług) może wynosić łącznie maksymalnie 210 zestawów usług.
Cena jednostkowa brutto zamówienia objętego prawem opcji jest taka sama jak cena jednostkowa brutto zamówienia podstawowego.
Termin realizacji umowy: do 41 miesięcy, począwszy od 01.07.2024 r.
Wykonawca będzie związany umową z Zamawiającym przez okres 41 miesięcy, umowa ta będzie realizowana nie wcześniej niż od 01.07.2024 r.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia określa:
Załącznik nr 1 do SWZ - Opis przedmiotu zamówienia,
Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79132100-9 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5250007738

7.3.3) Ulica: ul. Puławska nr 15

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-515

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres: Dostarczenie usług z zakresu środków identyfikacji elektronicznej
Podwykonawca: Autenti sp. z o.o. lub Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 41 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.