eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZagospodarowanie terenu w obrębie fosy i schronów pogotowia Fortu 49 "Krzesławice" - kontynuacja i dokończenie prac rekonstrukcyjnych profili i form ziemnych fosy



Ogłoszenie z dnia 2023-09-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu w obrębie fosy i schronów pogotowia Fortu 49 „Krzesławice” – kontynuacja i dokończenie prac rekonstrukcyjnych profili i form ziemnych fosy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Młodzieżowy Dom Kultury Fort 49 "Krzesławice"

1.3.) Oddział zamawiającego: MDK Fort 49

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000700571

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Na Stoku 27 B

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-704

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdkfort49@mjo.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdkfort49.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d154c72a-2231-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu w obrębie fosy i schronów pogotowia Fortu 49 „Krzesławice” – kontynuacja i dokończenie prac rekonstrukcyjnych profili i form ziemnych fosy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d154c72a-2231-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00393126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00311097

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-1/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2439401,61 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu w obrębie fosy i schronów pogotowia Fortu 49 „Krzesławice” – kontynuacja i dokończenie prac rekonstrukcyjnych profili i form ziemnych fosy, w zakresie określonym poniżej.
2. Zakres zamówienia obejmuje usunięcie całości ziemi z fosy, wyprofilowanie i umocnienie skarp od Kaponiery Czołowej do Kaponiery Wschodniej oraz zagospodarowanie terenu w obrębie fosy i schronów pogotowia Fortu 49 Krzesławice.
3. Przedmiotowe zamówienie stanowi kontynuacje i dokończenie prac rekonstrukcyjnych profili i form ziemnych fosy rozpoczętych w latach poprzednich.
4. Obecnie jest realizowany przez wykonawcę zakres prac przy fosie, zlecony na podstawie umowy w 2022 r. Termin realizacji umowy jest do 30.10.2024 r.
5. Z uwagi na ograniczone środki finansowe przedmiotowe zamówienia będzie realizowane w III Etapach – każdorazowo należy usunąć ziemię z maksymalnie długiego odcinka fosy, lecz jest to ograniczone dużymi spadkami skarp i brakiem zabezpieczenia skarp (dotyczy odcinka fosy od kaponiery czołowej do kaponiery wschodniej). Z tego wynika konieczność uzgadniania z Zamawiającym długości i szerokości wykonywanych prac (przy utrzymaniu dopuszczalnie maksymalnego spadku skarp bez zabezpieczeń).
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od Umowy w całości lub części lub zmniejszenia jej zakresu z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku nie przyznania Zamawiającemu wystarczających środków finansowych umożliwiających realizację zamówienia w roku 2023, 2024 lub 2025.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2293092,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2606177,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2293092,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Rzemieślnicza Budmet

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 675-000-32-99

7.3.3) Ulica: os. Szkolne 3

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-975

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2293092,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.