Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00393161/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00413512/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
- 2024/BZP 00433229/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-26
- 2024/BZP 00447523/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-06
- 2024/BZP 00458368/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celu
profesjonalizację kadr Łukasiewicz – IChP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Chemii Przemysłowej imienia Profesora Ignacego Mościckiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387049383
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rydygiera 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-793
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ichp.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ichp.lukasiewicz.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut działający w ramach Sieci Badawczej Łukasiewicz
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania w dziedzinie nauk przyrodniczych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi przeprowadzenia szkoleń, zapewnienia udziału w konferencjach i innych form kształcenia, mających na celuprofesjonalizację kadr Łukasiewicz – IChP.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4e1f711-37c6-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00527447
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekty realizowane w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO): 1. Rozwój infrastruktury badawczej w innowacyjnych obszarach technologii farmaceutycznych i niskoemisyjnych w ramach Łukasiewicz – IChP – "Kampus Mościcki". 2. Centrum Technologii Wytwarzania API – „Kampus Mościcki” II.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393161
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/U/KPO/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – „Szkolenia miękkie”Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na zorganizowaniu
i przeprowadzeniu szkoleń miękkich z zakresu zarządzania projektami wraz z kursem certyfikującym oraz rozwoju kompetencji strategicznych a także szkoleń specjalistycznych z zakresu zarządzania jakością, w ramach zadań/projektów: Rozwój infrastruktury badawczej w innowacyjnych obszarach technologii farmaceutycznych
i niskoemisyjnych w ramach Łukasiewicz – IChP – „Kampus Mościcki" oraz Centrum Technologii Wytwarzania API – „Kampus Mościcki” II realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) w celu stworzenia nowej infrastruktury badawczej w zmodernizowanych i przebudowanych obiektach Łukasiewicz - IChP, przy ul. Rydygiera 8 w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla części 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
80420000-4 - Usługi e-learning
80532000-2 - Usługi szkolenia w dziedzinie zarządzania
4.5.5.) Wartość części: 529910,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – „Konferencje”Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na zorganizowaniu wyjazdów na konferencje dla pracowników zamawiającego, w ramach zadania/projektu: Rozwój infrastruktury badawczej
w innowacyjnych obszarach technologii farmaceutycznych i niskoemisyjnych w ramach Łukasiewicz – IChP – „Kampus Mościcki" realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) w celu stworzenia nowej infrastruktury badawczej w zmodernizowanych i przebudowanych obiektach Łukasiewicz - IChP, przy ul. Rydygiera 8 w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 776950,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – „Studia podyplomowe”Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na zorganizowaniu uczestnictwa pracowników Zamawiającego w różnych studiach podyplomowych, w ramach zadania/projektu: Rozwój infrastruktury badawczej w innowacyjnych obszarach technologii farmaceutycznych
i niskoemisyjnych w ramach Łukasiewicz – IChP – „Kampus Mościcki" realizowanego w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) w celu stworzenia nowej infrastruktury badawczej
w zmodernizowanych i przebudowanych obiektach Łukasiewicz - IChP, przy ul. Rydygiera 8 w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla części 3.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80430000-7 - Usługi edukacji osób dorosłych na poziomie akademickim
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80300000-7 - Usługi szkolnictwa wyższego
80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 260466,66 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – „Szkolenia specjalistyczne”Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na zorganizowaniu
i przeprowadzeniu szkoleń specjalistycznych zgodne z obszarami badawczymi występującymi w projektach, w ramach zadań/projektów: Rozwój infrastruktury badawczej w innowacyjnych obszarach technologii farmaceutycznych
i niskoemisyjnych w ramach Łukasiewicz – IChP – „Kampus Mościcki" oraz Centrum Technologii Wytwarzania API – „Kampus Mościcki” II realizowanych w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) w celu stworzenia nowej infrastruktury badawczej w zmodernizowanych i przebudowanych obiektach Łukasiewicz - IChP, przy ul. Rydygiera 8 w Warszawie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – dla części 4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80521000-2 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 268966,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Dwie złożone w niniejszym postępowaniu na Część 1 - „Szkolenia miękkie” oferty zostały przez Zamawiającego odrzucone, tj.:
1) Oferta Nr 1 Wykonawcy: INPROGRESS Sp. z o.o., ul. Katowicka 39, 31-351 Kraków – została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp;
2) Oferta Nr 2 Wykonawcy: Konsorcjum w składzie: Lider konsorcjum: MARCIN SKRABKA GOOD BOOKS, ul. Komandorska 78a/1, 53-345 Wrocław
Członek konsorcjum: Fundacja Good Culture, ul. Komandorska 78a/1, 53-345 Wrocław – została odrzucona na podstawie 226 ust. 1 pkt 12) ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu na Część 2 - „Konferencje” tj. Oferta Nr 2 Wykonawcy: Konsorcjum w składzie: Lider konsorcjum: MARCIN SKRABKA GOOD BOOKS, ul. Komandorska 78a/1, 53-345 Wrocław; Członek konsorcjum: Fundacja Good Culture, ul. Komandorska 78a/1, 53-345 Wrocław” została przez Zamawiającego odrzucona na podstawie 226 ust. 1 pkt 12) ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy PZP, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu na Część 3 - „Studia podyplomowe” tj. Oferta Nr 2 Wykonawcy: Konsorcjum w składzie: Lider konsorcjum: MARCIN SKRABKA GOOD BOOKS, ul. Komandorska 78a/1, 53-345 Wrocław; Członek konsorcjum: Fundacja Good Culture, ul. Komandorska 78a/1, 53-345 Wrocław” została przez Zamawiającego odrzucona na podstawie 226 ust. 1 pkt 12) ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 23.08.2024 r. do godz.: 9:00, na Część 4 – „Szkolenia specjalistyczne” nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywne dostawy paliw w systemie bezgotówkowym - karta flotowa
- Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych stałych z obiektów KPRP położonych w Warszawie.
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla dwóch urządzeń FortiGate 800D przez 24 miesiące
- Ochrona fizyczna pięciu obiektów Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga - Południe. m.st. Warszawy od 01.2025 r. do 02.2026 r.
- Zakup i dostawa środków do utrzymania czystości
- Zakup 150 szt. bronchoskopów jednopacjentowych wraz z 2 szt. kompatybilnych monitorów
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie szkolenia.
- Pełnienie funkcji Pracownika Merytorycznego ds. wsparcia dla uczniów w ramach realizacji projektu FEPM.05.08-IZ.00-0087/23 "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Człuchowskiego"
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Adamówka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.