Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00326033/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-16
- 2024/BZP 00336950/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-23
- 2024/BZP 00341271/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
- 2024/BZP 00347226/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS
oraz osób towarzyszących i dzieci.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523512531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Przybyszewskiego 255/267
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-338
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 649-10-92
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cuwdps.uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwdps.uml.lodz.pl/zamowienia-publiczne/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-83cd5164-1310-11ef-9381-e6cc5d6d04e51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPSoraz osób towarzyszących i dzieci.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-83cd5164-1310-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00393245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00325908/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00326033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUWDPS_1/2024_US ZP/2/CRO/2024/U
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 137728,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa dostępu do obiektów sportowo-rekreacyjnych w ramach miesięcznych abonamentów dofinansowanych przez Pracodawcę dla pracowników CUW DPS i CRO DPS oraz osób towarzyszących i dzieci. 3. Osoby zainteresowane usługami sportowymi to: 185 pracowników Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi oraz Centrum Rehabilitacyjno – Opiekuńczym Dom Pomocy Społecznej w Łodzi oraz dodatkowo osoby towarzyszące tj. dorosłe dzieci pracowników (powyżej 15 lat), współmałżonkowie pracowników oraz partnerzy oraz dzieci pracowników (w wieku do lat 15).
5. Zamawiający wymaga, a Wykonawca zapewni w ramach karnetu sportowego możliwość skorzystania, bez dodatkowych kosztów z usytuowanych na terenie Rzeczpospolitej Polskiej do, co najmniej 2000 różnych obiektów sportowo-rekreacyjnych (podpisane aktualne umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92600000-7 - Usługi sportowe
92610000-0 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe
92330000-3 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106651,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 133198,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106651,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PZU Pomoc SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 525-244-97-71
7.3.3) Ulica: Rondo Ignacego Daszyńskiego 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-843
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106651,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Miastem Łódź- Centrum Rehabilitacyjno – Opiekuńczym Dom Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Stanisława Przybyszewskiego 255/267, 92-338 Łódź, zawarta umowa na kwotę 90 134,46 zł netto, 97 345,21 zł brutto oraz
Miastem Łódź- Centrum Usług Wspólnych Domów Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Stanisława Przybyszewskiego 255/267, 92-338 Łódź, zawarta umowa na kwotę 8 533,44 zł netto, 9 216,12 zł brutto.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi na utrzymywanie właściwego porządku oraz stanu higieniczno-sanitarnego i czystości w pomieszczeniach Biblioteki Politechniki Łódzkiej w okresie 01.01.2025r. - 31.12.2025 r.
- "Dostawa cyfrowego mikroskopu z oprogramowaniem do analizy i przetwarzania obrazów 2D/3D"
- Dostawa, instalacja, nadzór i serwis serwera bazodanowego na potrzeby Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Świadczenie usługi całorocznego sprzątania i pielęgnacji terenów zewnętrznych będących we władaniu Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi.
- ZP 46/24 Dostawa leku - TENOFOVIR
- Całodobowa kompleksowa obsługa portierska i ochrona mienia Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi przy ul. Dubois 118.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja sztucznego lodowiska w Rynku Miejskim
- "Realizacja zajęć dla dzieci z Placówek Wparcia Dziennego i rodziców dzieci z Placówek Wsparcia Dziennego"-powt.
- Świadczenie usługi poleg. na koord. i wsparciu w prowadz. zajęć sport., zajęć WF i zajęć dodatkowych w ramach lekcji WF dla uczniów SP76 z O.Sport. we Wrocławiu w okresie 02.01.2025 - 27.06.2025
- Świadczenie usług sportowo-rekreacyjnych na podstawie kart imiennych osobom uprawnionym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Gdyni
- Obsługa instruktorska zajęć nauka pływania dla dzieci, młodzieży i dorosłych w 2025 roku
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.