Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00316438/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności, warzyw, owoców i przetworów do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5
1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności, warzyw, owoców i przetworów do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0679c25-22cf-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035021/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00316438/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Spr. 100/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
"Dostawa żywności, warzyw, owoców i przetworów do Szkoły Podstawowej nr 1 w Piasecznie".
Dotyczy dostawy owoców i warzyw i ich przetworów warzywno - owocowych.
Przewidywana, szacowana dzienna liczba obiadów 1050 obiadów.
Każdy dostarczony produkt musi być I klasy i zgodny z opisem zamówienia, posiadać certyfikat zgodności z PN lub normami europejskimi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 284933,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342240,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 284933,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Marcin Seliga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140528155
7.3.3) Ulica: Przybyszew, ul. Gościniec 56
7.3.4) Miejscowość: Promna
7.3.5) Kod pocztowy: 26-803
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SELIGA MARCIN
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SELIGA MARCIN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 284933,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- "Utwardzenie dróg gminnych w Jesówce"
- Opracowanie aktualizacji koncepcji oraz wielobranżowej dokumentacji projektowej dla układu komunikacyjnego ulicy Jana Pawła II na odcinku od ul. Puławskiej do ul. Powstańców Warszawy w Piasecznie.
- Remont fontanny miejskiej zlokalizowanej na Placu Piłsudskiego w Piasecznie
- Usługa w zakresie ochrony fizycznej oraz ochrony mienia na terenie obiektu znajdującego się w Piasecznie, przy ul. Jana Pawła II 55.
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych przy ul. Lipowej 8 w Bąkówce w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Projekt i budowa budynków komunalnych w gminie Piaseczno."
- ROZBUDOWA PARKU MIEJSKIEGO w ramach zadania "Zagospodarowanie terenu przyległego do Parku im. Książąt Mazowieckich"
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy żywności do Domu Pomocy Społecznej w Kamiennej przez okres 6 miesięcy.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 we Wrocławiu z podziałem na zadania.
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych w okresie od 25.04.2025 do 30.09.2025 roku do Ośrodka Kolonijno-Wczasowego "Bajka" w Łukęcinie przy ul. Słonecznej 10 w Kamieniu Pomorskim (72-400)
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
- Przedmiot zamówienia dotyczy dostawy produktów żywnościowych - mięsa i wędlin, opisanych w SIWZ, do Domu Zdrojowego w Szczawnie-Zdroju transportem Wykonawcy lub na jego koszt
- Dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Placówek Oświatowych w Lubieniu Kujawskim w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.