eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, ... wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia um. ramowej



Ogłoszenie z dnia 2022-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, ... wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia um. ramowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii i Techniki Jadrowej

1.3.) Oddział zamawiającego: ICHTJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024020

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dorodna 16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-195

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 504 12 20

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sursek@ichtj.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut badawczy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Badania naukowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, ... wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia um. ramowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb1ec535-2866-11ed-a13c-0629f8dcd146

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00393930

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00325714/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 786034,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zawarcie umowy ramowej na dostawę i/lub na zakup komputerów, sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów wg bieżących potrzeb Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy ramowej.
4.2. Umowa ramowa swoim zakresem przedmiotowym obejmować będzie bieżące dostawy i/lub zakupy dostosowane do potrzeb oraz działalności Zamawiającego, tj. dostawy i/lub zakupy:
1) komputerów i sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych, tj.:
a) komputerów i sprzętu komputerowego (Grupa 1A), w szczególności: komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych i stacji dokowania, serwerów sprzętowych, monitorów do komputerów i serwerów, podzespołów komputerowych (np.: procesorów, płyt głównych, pamięci komputerowych, dysków twardych, napędów wewnętrznych, zasilaczy, kart sieciowych), klawiatur i myszy komputerowych, obudów, napędów zewnętrznych, czytników, kontrolerów, adapterów, głośników, ups-ów, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów stacjonarnych i przenośnych, ploterów, kamer internetowych, projektorów, rzutników, ekranów wielkoformatowych, itp.,
b) akcesoriów komputerowych (Grupa 1B), w szczególności płyt cd/dvd/blu-ray, toreb i plecaków do komputerów przenośnych, podkładek pod mysz, baterii/akumulatorów, pendrivów, listew zasilających, ładowarek, kabli sygnałowych i zasilających, przedłużaczy, słuchawek, wskaźników, materiałów do konserwacji komputerów i sprzętu komputerowego, itp.;
Uwaga 1:
Komputery i sprzęt komputerowy i akcesoria komputerowe, muszą posiadać na indywidualnych opakowaniach logo producenta, nazwę (typ, symbol) wyrobu, numer katalogowy, opis zawartości.
2) licencjonowanego oprogramowania systemowego, biurowego, specjalistycznego i użytkowego (Grupa 2) dla dostaw którego wymaga się aby Wykonawca posiadał uprawnienia do sprzedaży licencyjnego oprogramowania przynajmniej wydane przez MathWorks, Microsoft, Adobe, Origin, Statistica, Symantec, ESET oraz dostawy słowników języków obcych, subskrypcji automap, itp.;
3) materiałów eksploatacyjnych do drukarek i faksów (Grupa 3), które obejmować będą dostawę tonerów, tuszy, w szczególności tonerów zapewniających w wydrukach:
a) monochromatycznych: strona A4 – 5% pokrycie zgodnie z normą ISO/IEC 19752 (lub równoważną),
b) kolorowych: strona A4 – 20% pokrycie (po 5% na każdy kolor składowy: czarny, cyjan, magenta, żółty) zgodnie z normą ISO/IEC 19798 (lub równoważną),
dla wydajności wskazanych przez producentów drukarek.
Uwaga 2:
Materiały eksploatacyjne dla drukarek, będą zamawiane w oryginale, fabrycznie nowe, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych i uprzedniego używania oraz nie mogą być regenerowane. Materiały eksploatacyjne muszą posiadać na opakowaniach indywidualnych logo producenta, nazwę (typ, symbol) materiału, numer katalogowy, opis zawartości, informację o dacie produkcji lub dacie upływu gwarancji, a ich użycie nie może powodować utraty gwarancji dla danego urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30000000-9 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30100000-0 - Maszyny biurowe, sprzęt i materiały, z wyjątkiem komputerów, drukarek i mebli

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30210000-4 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56281,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61932,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56281,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MBA System Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381138708

7.3.3) Ulica: J. Chłopickiego 18

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-314

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 966822,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje, że:
1) W niniejszym postępowaniu – zamówieniu klasycznym o wartości mniejszej niż progi unijne, realizowanym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt. 1 w związku z art. 311 ust. 1 pkt. 2 w odniesieniu do art. 313 ust. 1 lub w odniesieniu do art. 314 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 – tekst jednolity z późn. zm.) – dalej: „ustawa Pzp”, w którym oferty mogli składać wszyscy zainteresowani Wykonawcy w celu zawarcia przez Zamawiającego umowy ramowej z nie więcej niż trzema Wykonawcami bez przeprowadzenia negocjacji - 2 (dwie) oferty niepodlegające odrzuceniu złożyło 2 (dwóch) wykonawców niepodlegających wykluczeniu: MBA System Sp. z o.o. i ALLTECH Spółka Jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk. Oferty były składane wyłącznie na potrzeby wyłonienia w niniejszym postępowaniu Wykonawców umowy ramowej zgodnie z wymaganiami zawartymi w SWZ i w ogłoszeniu o zamówieniu. Podana powyżej wartość ofert cenowych brutto dotyczy powyższej zasady.;
2) Szacowana wartość umowy ramowej wynosi 966822,24 zł brutto;
3) Umowy ramowe z ww. wykonawcami zawarto na okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy ramowej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.