eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Dostawy substancji chemicznych



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy substancji chemicznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000027542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Złotoryjska 89

1.5.2.) Miejscowość: Legnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.legnica@imn.lukasiewicz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Jednostka badawczo-rozwojowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy substancji chemicznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4403e612-3914-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
a) Platformy zakupowej OpenNexus do obsługi postępowań przetargowych, dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl;
b) Poczty elektronicznej na adres e-mail: przetargi.legnica@imn.lukasiewicz.gov.pl
- z zastrzeżeniem, iż oferta i oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Ofertę, sporządza się i składa, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej:
 podpisem zaufanym lub,
 podpisem osobistym lub,
 kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Szczegółowy opis wymagań zawiera SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/L/42/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - dostawy chlorku wapnia
Stan fizyczny – stały
Wzór chemiczny - CaCI2*2H2O
Zawartość głównej substancji – min. 98%
Sposób pakowania – worki foliowe 25kg x 40 szt./na palecie drewnianej bezzwrotnej
Przewidywana maksymalna wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy – 60 ton , 5 dostaw po 12 ton w okresie 12 miesięcy.
Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego, wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji przedmiotu umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min.tj. 36 ton w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji dostawy w ilości mniejszej niż określona powyżej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24312120-1 - Chlorki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - dostawy wodorotlenku sodu
Stan fizyczny – stały, płatki
Wzór chemiczny – NaOH
Zawartość głównej substancji – min. 98%
Sposób pakowania – worki foliowe 25kg x 40 szt./ na palecie drewnianej bezzwrotnej
Przewidywana maksymalna wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy – 84 tony 7 dostaw po 12 ton w okresie 12 miesięcy.
Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego, wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji przedmiotu umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min.tj. 48 ton w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji dostawy w ilości mniejszej niż określona powyżej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24311521-5 - Soda kaustyczna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III – dostawy kwasu solnego
Kwas solny techniczny
Stan fizyczny – ciekły
Wzór chemiczny - HCI
Zawartość głównej substancji – min. 31%
As – max 1 mg/kg
Cd – max 1 mg/kg
Cr – max 1 mg/kg
Hg – max 1 mg/kg
Fe – max 20 mg/kg
Pb – max 1 mg/kg
Ni – max 1 mg/kg
Zn – max 1 mg/kg
K – max 1 mg/kg
Na – max 1 mg/kg
Mg – max 1 mg/kg
Cu – max 1 mg/kg
Rozpuszczalność w wodzie – nieograniczona
Gęstość 1,15-1,17g/cm3
Dostawa autocysterną lub w mauserach 1000 l DPPL (opakowanie zwrotne)
Przewidywana maksymalna wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy – 70 ton w przeliczeniu na 100%, 10 dostaw autocysterną ( ok. 22 tony) w ciągu 12 miesięcy.
Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego, wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji przedmiotu umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min.tj. ok. 41 ton ( 6 cystern x ok. 22 tony = 40,9 ton 100% HCI, w ciągu 12 miesięcy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji dostawy w ilości mniejszej niż określona powyżej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24311470-2 - Chlorowodór (kwas chlorowodorowy)

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-15 09:50

8.2.) Miejsce składania ofert: poprzez Platformę OpenNexus: platformazakupowa.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.