Ogłoszenie z dnia 2024-12-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00394002/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
- 2024/BZP 00408135/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy substancji chemicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Metali Nieżelaznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000027542
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sowińskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.legnica@imn.lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.imn.legnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Jednostka badawczo-rozwojowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy substancji chemicznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4403e612-3914-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00660276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394002
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/L/42/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I - dostawy chlorku wapniaStan fizyczny – stały
Wzór chemiczny - CaCI2*2H2O
Zawartość głównej substancji – min. 98%
Sposób pakowania – worki foliowe 25kg x 40 szt./na palecie drewnianej bezzwrotnej
Przewidywana maksymalna wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy – 60 ton , 5 dostaw po 12 ton w okresie 12 miesięcy.
Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego, wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji przedmiotu umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min.tj. 36 ton w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji dostawy w ilości mniejszej niż określona powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24312120-1 - Chlorki
4.5.5.) Wartość części: 169371,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II - dostawy wodorotlenku soduStan fizyczny – stały, płatki
Wzór chemiczny – NaOH
Zawartość głównej substancji – min. 98%
Sposób pakowania – worki foliowe 25kg x 40 szt./ na palecie drewnianej bezzwrotnej
Przewidywana maksymalna wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy – 84 tony 7 dostaw po 12 ton w okresie 12 miesięcy.
Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego, wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji przedmiotu umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min.tj. 48 ton w trakcie trwania umowy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji dostawy w ilości mniejszej niż określona powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311521-5 - Soda kaustyczna
4.5.5.) Wartość części: 361103,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III – dostawy kwasu solnegoKwas solny techniczny
Stan fizyczny – ciekły
Wzór chemiczny - HCI
Zawartość głównej substancji – min. 31%
As – max 1 mg/kg
Cd – max 1 mg/kg
Cr – max 1 mg/kg
Hg – max 1 mg/kg
Fe – max 20 mg/kg
Pb – max 1 mg/kg
Ni – max 1 mg/kg
Zn – max 1 mg/kg
K – max 1 mg/kg
Na – max 1 mg/kg
Mg – max 1 mg/kg
Cu – max 1 mg/kg
Rozpuszczalność w wodzie – nieograniczona
Gęstość 1,15-1,17g/cm3
Dostawa autocysterną lub w mauserach 1000 l DPPL (opakowanie zwrotne)
Przewidywana maksymalna wielkość zamówienia w okresie obowiązywania umowy – 70 ton w przeliczeniu na 100%, 10 dostaw autocysterną ( ok. 22 tony) w ciągu 12 miesięcy.
Ze względu na specyfikę działań Zamawiającego, wskazane ilości są wielkościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega uzależnienie realizacji przedmiotu umowy w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie min.tj. ok. 41 ton ( 6 cystern x ok. 22 tony = 40,9 ton 100% HCI, w ciągu 12 miesięcy. Wykonawca nie będzie miał prawa dochodzenia roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu realizacji dostawy w ilości mniejszej niż określona powyżej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311470-2 - Chlorowodór (kwas chlorowodorowy)
4.5.5.) Wartość części: 290414,44 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 177120,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405014,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177120,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stanlab Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 631-226-84-48
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO HANDLOWE STANLAB SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRZEMYSŁOWO HANDLOWE STANLAB SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177120,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299628,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 340956,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299628,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCC Rokita Sp. Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 917-000-00-15
7.3.4) Miejscowość: Brzeg Dolny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 299628,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277758,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154980,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PCC Rokita Sp. Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 917-000-00-15
7.3.4) Miejscowość: Brzeg Dolny
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 154980,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Usługa sprzątania biur i innych pomieszczeń w: Sieć Badawcza Łukasiewicz - Górnośląski Instytut Technologiczny
- Modernizacja i podłączenie do systemu parkingowego firmy Pro-Park trzech punktów znajdujących się na terenie NIO-PIB Oddziału w Gliwicach
- 4WOG.1200.2712.21.2025 Remont budynku 18 w Opolu (warsztat)
- Dostawa spektrometru mas sprzężonego z plazmą wzbudzaną indukcyjnie
- Sukcesywne dostawy zestawów do wykrywania mutacji IDH1/IDH2, odczynników do oznaczania glukagonu, odczynników i akcesoriów do produkcji 18F-FDG oraz innych odczynników i materiałów zużywalnych
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.