Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00328442/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-17
- 2024/BZP 00335496/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Skierniewickie Centrum Sportu i Rekreacji”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIASTA SKIERNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000524306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: RYNEK 1
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 468345101
1.5.8.) Numer faksu: 468345151
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umskier@um.skierniewice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.skierniewice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://skierniewice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Skierniewickie Centrum Sportu i Rekreacji”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59a2c406-1421-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394033
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051296/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Skierniewickie Centrum Sportu i Rekreacji”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00328442
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1008396,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Skierniewickie Centrum Sportu i Rekreacji” realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj.
Adres inwestycji: Inwestycja będzie realizowana na działkach: 7, 81/1, 81/3, 82/4, 82/44, 82/52, 82/55, 82/63, 82/64, 82/74, 82/77, 82/80, 82/83, 82/85, 82/87, 82/88, 82/89, 82/90, 82/91, 82/93, 82/94, 82/95, 82/96, 82/98, 82/100, 82/101, 82/102, 82/103, 83/2, 83/6, 206/4, 206/6, 206/7 obręb 4.
Zamawiający zamierza zrealizować zadanie polegające na budowie basenu z lodowiskiem, drogą gminną (dojazdową), budową i przebudową infrastruktury towarzyszącej i sieci uzbrojenia terenu, w ramach zadania inwestycyjnego pn: Skierniewickie Centrum Sportu i Rekreacji („Zadanie”),realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj składającego się, zgodnie z zakresem objętym PFU, między innymi z:
1. Budynku pływalni miejskiej,
2. Wiaty z lodowiskiem,
3. Dróg wewnętrznych, parkingów, i infrastruktury towarzyszącej,
4. Tężni zewnętrznej, siłowni zewnętrznej wraz z placem zabaw,
5. Zewnętrznego pumptracka,
6. Drogi kat. gminnej wraz z zagospodarowaniem terenu oraz infrastrukturą techniczną objętą Decyzją Nr 1/2021 z 17.05.2021r. o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej.
7. Infrastruktury towarzyszącej zapewniającej możliwość realizacji i użytkowania Zadania z wyposażeniem,
8. Przebudowy istniejących sieci uzbrojenia terenu kolidujących z budowlami i instalacjami wykonywanymi w ramach całego Zadania,
9. Opracowania dokumentacji projektowej w zakresie całego Zadania i pozyskania wymaganych dokumentów, w tym wszelkich homologacji, zgłoszeń oraz decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania i użytkowania całego Zadania;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w SWZ, Załączniku nr 12 do SWZ tj. Program Funkcjonalno Użytkowy oraz Załączniku nr 8 do SWZ tj. Dokumentach Zamawiającego.
2 Zakres usług świadczonych w ramach zamówienia obejmuje:
Do obowiązków Nadzoru Inwestorskiego należy w tym zakresie w szczególności:
2.1 Nadzór inwestorski i koordynacja realizacji wykonania robót budowlanych zgodnie z przepisami i zasadami prawa polskiego i Unii Europejskiej, a także udzielanymi na ich podstawie wytycznymi, w szczególności dotyczącymi procedur i standardów realizacji inwestycji,
2.1.1zapewnienie własnych środków i zasobów oraz wykwalifikowanego personelu odpowiedniego dla realizacji przedmiotu zamówienia;
2.1.2 organizowanie, koordynowanie i uczestniczenie w spotkaniach koordynacyjnych z wykonawcą;
2.1.3 współpraca z wykonawcą i zamawiającym oraz egzekwowanie od wykonawcy usuwania usterek i wad a także informowanie Zamawiającego o konieczności egzekwowania od wykonawcy usunięcia ewentualnych usterek;
2.1.4 dokonywanie analizy poprawności wykonania robót budowlanych w tym w przypadku robót zamiennych i dodatkowych (o ile takie będą występowały) w zakresie przepisów prawa, rozwiązań technicznych i zastosowanych materiałów;
2.1.5 dokonanie klasyfikacji i podziału środków trwałych zrealizowanej inwestycji;
2.2. Nadzór Inwestorski obejmujący nadzór nad robotami budowlanymi we wszystkich branżach w całym zakresie inwestycji.
W ramach pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania w szczególności:
2.2.1 pełnego zakresu czynności określonych w Ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane – (Dz. U. z 2023 r., poz. 682, z późn. zm.);
2.2.2 pełnienia funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w przypadku występowania innych branż przy realizacji inwestycji - zgodnie z art. 27 w/w ustawy Prawo budowlane;
2.2.3 uzgodnienia z Zamawiającym i Wykonawcą robót budowlanych na etapie przygotowywania koncepcji projektu oraz projektu budowlanego i wykonawczego wielobranżowego, wraz z jego sprawdzeniem zgodności z programem funkcjonalno – użytkowym dla przedmiotowej inwestycji.
2.2.4 weryfikacja dokumentacji projektowej wielobranżowej tj. projektów budowlanych, wykonawczych w branżach: ogólnobudowlanej, sanitarnej, wentylacyjnej, teletechnicznej, elektrycznej i drogowej zakończonej wydaniem opinii w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
2.2.5 zapewnienie własnych środków i zasobów oraz wykwalifikowanego personelu odpowiedniego dla realizacji przedmiotu zamówienia;
2.2.6 nadzorowanie wypełniania warunków umowy zawartej pomiędzy zamawiającym a wykonawcą robót w szczególności, co do zgodności jego wykonania z dokumentacją projektową i zasadami sztuki budowlanej;
2.2.7 nadzorowanie wypełniania obowiązków w zakresie ochrony środowiska, w szczególności: prowadzenia nadzoru w zakresie ochrony środowiska nad realizacją Robót; monitorowania, przez cały czas trwania Kontraktu Wykonawcy Robót pod kątem wywiązywania się Wykonawcy Robót z obowiązku przestrzegania odpowiednich decyzji, pozwoleń, zezwoleń, norm i przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym m.in. ustawy Prawo Ochrony Środowiska, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o zapobieganiu szkodom w środowisku, i ich naprawie, ustawy prawo wodne, ustawy o odpadach, jak również Regulacji Zamawiającego i - w razie stwierdzenia nieprawidłowości - podejmowanie stosownych działań zmierzających do niezwłocznej poprawy sytuacji.
2.2.8 Inspektor jest zobowiązany do identyfikowania ewentualnych negatywnych skutków spowodowanych działaniami Wykonawcy Robót w związku z realizacją Robót, w tym m.in.:
a) uciążliwości w postaci hałasu i innych emisji do środowiska,
b) zanieczyszczenia gleby bądź wód powierzchniowych lub gruntowych,,
c) zniszczenia chronionych typów siedlisk przyrodniczych, siedlisk chronionych gatunków fauny i flory i naruszenia innych zasad ochrony, o których mowa w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (Dz.U. z 2023r. poz. 1336 z późn. zm.),
d) nieprawidłowości w wykonywaniu czynności określonych we właściwych decyzjach oraz postanowieniach dotyczących ochrony środowiska, a stwierdzonych przez Inspektora podczas prowadzenia przez niego nadzoru;
e) nieprawidłowym postępowaniem z wytworzonymi odpadami, w tym odpadami niebezpiecznymi;
f) nadzorowanie prawidłowego i terminowego wykonania budowy obejmujące w szczególności bieżący nadzór nad przebiegiem budowy oraz czynności formalne i prawne wynikające z zakresu uprawnień nadzoru inwestorskiego; 2.27 rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w trakcie robót z Wykonawcą i osobami lub instytucjami trzecimi.
g) sprawdzanie zgodności robót z dokumentacją projektową dla inwestycji;
h) uczestniczenia w spotkaniach koordynacyjnych i przedstawianie merytorycznego stanowiska w poruszanych kwestiach;
i) dokonywania rozliczeń merytorycznych i finansowych wykonanych prac w imieniu Zamawiającego;
j) informowania Zamawiającego o zagrożeniach w realizacji inwestycji, o występujących odstępstwach jakościowych, odstępstwach co do sposobu wykonywania inwestycji;
k) przygotowywania, sporządzania i dostarczania dla Zamawiającego wszelkich informacji i opinii oraz rekomendacji; dokumentów związanych z realizacją inwestycji w tym z zakresu technicznego i rzeczowo-finansowego;
l) uczestnictwa w komisjach do stwierdzenia ewentualnych wad w okresie rękojmi oraz nadzór nad naprawami wad ujawnionych w okresie rękojmi i gwarancji;
m) nadzór inwestorski zobowiązany jest do składania sprawozdań z realizacji inwestycji na wniosek zamawiającego oraz będzie informował na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac ewentualnych zagrożeniach i ryzykach w realizacji inwestycji;
n) poinformowania w imieniu Zamawiającego organu Nadzoru Budowlanego o terminie rozpoczęcia i zakończenia robót budowlanych, załączając odpowiednie oświadczenia kierownika budowy i inspektorów nadzoru zgodnie z wymogami prawa.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w ogłoszeniu opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale IV SWZ.
3. Zatrudnienie:
Zamawiający nie zastrzega konieczności zatrudnienia personelu na podstawie stosunku pracy, o których mowa w art. 95 ustawy p.z.p.
Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 p.z.p.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71311000-1 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 543906,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1128156,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 543906,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAR - JAR Nadzory Budowlane i Budownictwo Dariusz Jaros
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101696012
7.3.3) Ulica: Królowej Bony 8
7.3.4) Miejscowość: Kałduny
7.3.5) Kod pocztowy: 97-400
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Bico Group Tomasz Przybylski -Pełnienie branżowego nadzoru inwestorskiego
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"DAR-JAR" Nadzory Budowlane i Budownictwo DARIUSZ JAROS
jakie przetargi wygrała firma
"DAR-JAR" Nadzory Budowlane i Budownictwo DARIUSZ JAROS
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 543906,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 31 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn: "Przebudowa ulicy Reymonta".
- dostawy środków opatrunkowych
- Świadczenie usług w zakresie transportu medycznego karetką typu S.
- Sukcesywne dostawy plastików i szkła laboratoryjnego, 11/ZP/2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1319E na odcinku Słupia - Słupia Zagórze
- Wykonanie ujęcia wód podziemnych - otworu studziennego nr 1 w miejscowości MIEDNIEWICE w ramach zadania "Uporządkowanie gospodarki wodnej w północno-wschodniej części Gminy Skierniewice"
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ul. Wyspiańskiego i ul. Klasztornej w Leżajsku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie aktualizacji dokumentacji w oparciu o projekt "Przebudowy i remontu pomieszczeń na II piętrze budynku głównego SP ZOZ w Łapach na potrzeby Oddziału Ginekologicznego (...)"
- Kompleksowa przebudowa Pawilonu A WSS w Czerwonej Górze celem zwiększenia możliwości leczniczych i poprawy bezpieczeństwa epidemiologicznego oraz warunków pobytu pacjentów i pracy personelu
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.