eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GiżyckoUdzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie
5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14

1.4.2.) Miejscowość: Giżycko

1.4.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.4.7.) Numer telefonu: +4887 7324111

1.4.8.) Numer faksu: +4887 428 5241

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00394148

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00388068

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5.000.000 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
2. Postępowanie jest ogłoszone na podstawie Uchwały Nr XCII/128/2023 Rady Miasta Giżycka z dnia 20 grudnia 2023 r. w sprawie uchwały budżetowej na rok 2024 z późniejszymi zmianami - https://bip.gizycko.pl/wiadomosci/1210/wiadomosc/726360/uchwala_nr_xcii1282023_rady_miejskiej_w_gizycku_z_20_grudnia_202
3. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na podstawie pisemnych wniosków składanych przez zamawiającego do 23 grudnia 2024 r. Bank nie będzie pobierał prowizji od uruchomienia kredytu.
4. Kredyt będzie uruchamiany wg potrzeb Zamawiającego i na jego pisemny wniosek nie później niż w terminie 2 dni od dnia jego złożenia.
5. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania kredytu w wysokości niższej niż kwota wynikająca z umowy kredytowej lub odstąpienia od wykorzystania kwoty kredytu. Wykonawca z tego tytułu nie będzie żądał dodatkowych opłat i prowizji.
6. Wymagana karencja spłaty kredytu do 31 grudnia 2025 r.
7. Spłata kapitału kredytu nastąpi w 12 ratach kwartalnych płatnych na ostatni dzień kwartału począwszy od 31 marca 2026 r. do 23 grudnia 2028 r.
8. Odsetki spłacane będą w ratach kwartalnych, bez okresu karencji, pierwsza spłata odsetek nastąpi na ostatni dzień kwartału od kwoty wykorzystanego kapitału.
9. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować system kalendarz rzeczywisty (365/366)
10. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 3M – obowiązującą powiększoną o stałą marżę Banku.
11.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zmianami).
13. Rodzaj czynności zawiązanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z obsługą kredytu.
14. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia, najpóźniej w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osoby, o której mowa w pkt. 4, na podstawie umowy o pracę.
15. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogu. Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia kar umownych, o których mowa w Projektowanych postanowieniach umownych zamówienia publicznego. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
16. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenie pracowników Wykonawcy, o których mowa w pkt. 4 o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz otrzymaniu wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy.
17. Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.

Ze względu na ograniczona liczbę znaków - szczegóły znajdują się w Załączniku nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5.000.000 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
2. Postępowanie jest ogłoszone na podstawie Uchwały Nr XCII/128/2023 Rady Miasta Giżycka z dnia 20 grudnia 2023 r. w sprawie uchwały budżetowej na rok 2024 z późniejszymi zmianami - https://bip.gizycko.pl/wiadomosci/1210/wiadomosc/726360/uchwala_nr_xcii1282023_rady_miejskiej_w_gizycku_z_20_grudnia_202
3. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na podstawie pisemnych wniosków składanych przez zamawiającego do 23 grudnia 2024 r. Bank nie będzie pobierał prowizji od uruchomienia kredytu.
4. Kredyt będzie uruchamiany wg potrzeb Zamawiającego i na jego pisemny wniosek nie później niż w terminie 2 dni od dnia jego złożenia.
5. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania kredytu w wysokości niższej niż kwota wynikająca z umowy kredytowej lub odstąpienia od wykorzystania kwoty kredytu. Wykonawca z tego tytułu nie będzie żądał dodatkowych opłat i prowizji.
6. Wymagana karencja spłaty kredytu do 30 marca 2026 r.
7. Spłata kapitału kredytu nastąpi w 12 ratach kwartalnych płatnych na ostatni dzień kwartału począwszy od 31 marca 2026 r. do 23 grudnia 2028 r.
8. Odsetki spłacane będą w ratach kwartalnych, bez okresu karencji, pierwsza spłata odsetek nastąpi na ostatni dzień kwartału od kwoty wykorzystanego kapitału.
9. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować system kalendarz rzeczywisty (365/366)
10. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 3M – obowiązującą powiększoną o stałą marżę Banku.
11.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zmianami).
13. Rodzaj czynności zawiązanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z obsługą kredytu.
14. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia, najpóźniej w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osoby, o której mowa w pkt. 4, na podstawie umowy o pracę.
15. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogu. Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia kar umownych, o których mowa w Projektowanych postanowieniach umownych zamówienia publicznego. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
16. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenie pracowników Wykonawcy, o których mowa w pkt. 4 o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz otrzymaniu wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy.
17. Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.

Ze względu na ograniczona liczbę znaków - szczegóły znajdują się w Załączniku nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-07-08 10:00

Po zmianie:
2024-07-10 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-07-08 10:05

Po zmianie:
2024-07-10 10:05

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-08-06

Po zmianie:
2024-08-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.