Ogłoszenie z dnia 2024-07-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388068/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00394148/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie
5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Giżycko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671171
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja 1 Maja 14
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: +4887 7324111
1.5.8.) Numer faksu: +4887 428 5241
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gizycko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie5 000 000,00 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94460d73-351c-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00428962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051110/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5 000 000 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.21.2024.DW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1015715,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. Udzielenie i obsługa kredytu złotowego długoterminowego w kwocie 5.000.000 zł przeznaczonego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego.
2. Postępowanie jest ogłoszone na podstawie Uchwały Nr XCII/128/2023 Rady Miasta Giżycka z dnia 20 grudnia 2023 r. w sprawie uchwały budżetowej na rok 2024 z późniejszymi zmianami - https://bip.gizycko.pl/wiadomosci/1210/wiadomosc/726360/uchwala_nr_xcii1282023_rady_miejskiej_w_gizycku_z_20_grudnia_202
3. Uruchomienie kredytu nastąpi w transzach na podstawie pisemnych wniosków składanych przez zamawiającego do 23 grudnia 2024 r. Bank nie będzie pobierał prowizji od uruchomienia kredytu.
4. Kredyt będzie uruchamiany wg potrzeb Zamawiającego i na jego pisemny wniosek nie później niż w terminie 2 dni od dnia jego złożenia.
5. Zamawiający zastrzega możliwość wykorzystania kredytu w wysokości niższej niż kwota wynikająca z umowy kredytowej lub odstąpienia od wykorzystania kwoty kredytu. Wykonawca z tego tytułu nie będzie żądał dodatkowych opłat i prowizji.
6. Wymagana karencja spłaty kredytu do 30 marca 2026 r.
7. Spłata kapitału kredytu nastąpi w 12 ratach kwartalnych płatnych na ostatni dzień kwartału począwszy od 31 marca 2026 r. do 23 grudnia 2028 r.
8. Odsetki spłacane będą w ratach kwartalnych, bez okresu karencji, pierwsza spłata odsetek nastąpi na ostatni dzień kwartału od kwoty wykorzystanego kapitału.
9. Do wyliczenia odsetek od kredytu należy zastosować system kalendarz rzeczywisty (365/366)
10. Oprocentowanie kredytu zmienne w stosunku rocznym oparte o zmienną stawkę WIBOR 3M – obowiązującą powiększoną o stałą marżę Banku.
11.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku Nr 4 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
12. Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §11 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 ze zmianami).
13. Rodzaj czynności zawiązanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z obsługą kredytu.
14. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia, najpóźniej w ciągu 5 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osoby, o której mowa w pkt. 4, na podstawie umowy o pracę.
15. Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww wymogu. Zamawiający będzie uprawniony do naliczenia kar umownych, o których mowa w Projektowanych postanowieniach umownych zamówienia publicznego. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
16. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego w terminie 5 dni roboczych przedstawi Zamawiającemu oświadczenie pracowników Wykonawcy, o których mowa w pkt. 4 o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę oraz otrzymaniu wynagrodzenia za ostatni miesiąc pracy.
17. Zamawiający nie wymaga wykazania przez Wykonawcę zatrudnienia osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
Ze względu na ograniczona liczbę znaków - szczegóły znajdują się w Załączniku nr 4 do SWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 965366,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 965366,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 965336,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bank Gospodarstwa Krajowego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250012372
7.3.3) Ulica: Aleje Jerozolimskie 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-955
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 965366,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-12-238.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa energii elektrycznej
- Remont ul. 3 Maja do ul. Sikorskiego w Giżycku.
- Modernizacja budynku sali ćwiczeń na terenie Twierdzy Boyen w Giżycku
- USŁUGA PRANIA WODNEGO, CHEMICZNEGO I DEZYNFEKCJI OBUWIA ŚWIADCZONA NA RZECZ 24 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO, W 2025 ROKU.
- Usługa ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Giżycku w latach 2025-2026.
- Powiat Giżycki. Kompleksowa Dostawa energii elektrycznej grupa taryfowa G.
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 1 900 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytów i pożyczek Gminy Jabłonna Lacka
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 3.000.000 PLN z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu Gminy Baranów
- Udzielenie kredytu długoterminowego dla Gminy Sułów
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości do 3 900 506,22 PLN"
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego złotówkowego w kwocie 2 500 000,00 zł (dwa miliony pięćset tysięcy) na sfinansowanie planowanego deficytu roku 2024.
- Zaciągnięcie długoterminowego kredytu w wysokości 3.240.000,00 zł.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.